Katana's hoekje
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
MONTE schreef:Je ziet kat..... het is nog niet te laat,laat je gaan zou ik zeggen.
Beste Monte het is nu wel te laat
Zal het u eens uitleggen ; herinner je het nog ?
Katana moest een text in sturen om deel te kunnen nemen aan de make-over van SeniorenNet in Antwerpen ...
Ziehier mijn text
Mijn reden waarom ik wil veranderen is verjonging , maak van mij in ongeveer 2 uur een evenbeeld van de Jonge Jean-Paul Belmondo in zijn glorie tijd
Katana was te laat en er waren al 500 aanvragen , klaag niet , leg mij er bij neer op de mat ..
Maar hilarisch , God en Allah wisten het wel en wilde katana verder behoeden voor alle gevolgen van losbandigheid
Merci HLN , nu op de voorpagina een J.P.B in zijn huidige gedaante met zijn Vlaams lief
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
katana schreef:MONTE schreef:Je ziet kat..... het is nog niet te laat,laat je gaan zou ik zeggen.
Beste Monte het is nu wel te laat![]()
Katana moest een text in sturen om deel te kunnen nemen aan de make-over van SeniorenNet in Antwerpen ...
Ziehier mijn text
Mijn reden waarom ik wil veranderen is verjonging , maak van mij in ongeveer 2 uur een evenbeeld van de Jonge Jean-Paul Belmondo in zijn glorie tijd![]()
Katana was te laat en er waren al 500 aanvragen , klaag niet , leg mij er bij neer op de mat ..
Maar hilarisch , God en Allah wisten het wel en wilde katana verder behoeden voor alle gevolgen van losbandigheid![]()
Merci HLN , nu op de voorpagina een J.P.B in zijn huidige gedaante met zijn Vlaams lief![]()
Kan mij toch niet van de indruk ontdoen dat er hier een tikkeltje jalousie in het spel is.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
telloorlekker schreef:Wat kan diene met z'n zeis nu eigenlijk komen doen, 't gras staat niet eens één kontje hoog... en daarbij, Haloween is toch al voorbij...
Inderdaad in de winter kan je met een zeis niets aanvangen, dus kan die man met de zeis hier ook niks komen uitspoken.
-
MONTE schreef:katana schreef:MONTE schreef:Je ziet kat..... het is nog niet te laat,laat je gaan zou ik zeggen.
Beste Monte het is nu wel te laat![]()
Ziehier mijn text
Mijn reden waarom ik wil veranderen is verjonging , maak van mij in ongeveer 2 uur een evenbeeld van de Jonge Jean-Paul Belmondo in zijn glorie tijd![]()
Maar hilarisch , God en Allah wisten het wel en wilde katana verder behoeden voor alle gevolgen van losbandigheid![]()
Merci HLN , nu op de voorpagina een J.P.B in zijn huidige gedaante met zijn Vlaams lief![]()
Probeer eens bij deze dokter
![]()
![]()
![]()
![]()
En daar moet je nog niet te ver voor gaan, het is er eentje van onze eigenste provincie ook al woont hij in Monaco.
-
Is dat MolenbeeksMONTE schreef:Mathieu schreef:Tillie schreef:West- of Oost-?
denk dat Monte ze beiden verstaat en zelfs nog gedeeltelijk het Brussels ook.![]()
t'es hie zoe zwet as tgat van ne neiger........................En zeh u kir oe loate is’t ?
-
Fazal
Ja seg, als het zo nauw steekt!?Mathieu schreef:Ik ben dan wel niet erg katoliek maar dacht toch dat er maar één god bestond.Fazal schreef:Hier wel!!!![]()
![]()
-
2500 L stookolie getankt op data van 29-09-08 aan 0.77290 euro en nu is de prijs gehalveerd
Heb even gekeken in mijn tank ,is nu nog plaats voor 2000 l , denk er aan nog even te wachten om bij te tanken , hoelang nog , wie weet het ?
Heb even gekeken in mijn tank ,is nu nog plaats voor 2000 l , denk er aan nog even te wachten om bij te tanken , hoelang nog , wie weet het ?
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
De lagere productie in de OPEC-landen en de aanhoudende lage temperaturen zullen al gauw weer de prijs doen stijgen. Bovendien zal de nieuwe Premier weldra met nieuwe inlevering (aan de pompen) op de proppen komen. Beter nu investeren. 
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus