Leger maker overleden
-
stevens-willy - Lid geworden op: 24 jul 2005, 11:25
Ik voel mij een beetje aangedaan, gister avond kreeg ik een mail van een vriend uit Popel, dat een leger vriend gestorven was.
In 1963 ging ik onder de wapens en geraakte goed bevriend met Geens.
Na het leger waren we elkaar kwijt geraakt, tot ik op het forum 1000-poot in 2003 Kees uit Popel tegen kwam en hij mij terug in contact bracht bij Geens.
Ieder jaar in de zomer zochten we elkaar terug op en nu deze melding van Kees.
Op deze foto zit Geens links rechts ben ik, het waren moeien tijden, vervlogen glorie
.
Willy
In 1963 ging ik onder de wapens en geraakte goed bevriend met Geens.
Na het leger waren we elkaar kwijt geraakt, tot ik op het forum 1000-poot in 2003 Kees uit Popel tegen kwam en hij mij terug in contact bracht bij Geens.
Ieder jaar in de zomer zochten we elkaar terug op en nu deze melding van Kees.
Op deze foto zit Geens links rechts ben ik, het waren moeien tijden, vervlogen glorie
.

Willy
-
koleos - Lid geworden op: 10 okt 2008, 15:11
Beste Willy,
het doet wat met 'n mens he?Ik ben ook op zoek naar legermakkers van 6ttr ludenscheid,m'n eerste adres.....overleden,doet pijn vooral als je er 'n mooie tijd mee doorgemaakt hebt.
Ik zie dat je van heers bent,ik van st truiden nu woonachtend te rummen.
't Was ene mooie tijd,veel jongeren zouden er nog wat van leren!
groetjes,
guy mievis 7325908
het doet wat met 'n mens he?Ik ben ook op zoek naar legermakkers van 6ttr ludenscheid,m'n eerste adres.....overleden,doet pijn vooral als je er 'n mooie tijd mee doorgemaakt hebt.
Ik zie dat je van heers bent,ik van st truiden nu woonachtend te rummen.
't Was ene mooie tijd,veel jongeren zouden er nog wat van leren!
groetjes,
guy mievis 7325908
-
Aime1955 - Lid geworden op: 02 jan 2008, 23:10
Daar ik een fervente fietser ben ging ik jaarlijks een van mijn bestel legermakkers gaan opzoeken in Ronse,die ook bij mij in 1974 in de 6de TTR
had gezeten;
Doch het laatste jaar heb ik weinig kunnen fietsen omdat ik heel veel werk te doen heb.
Enkele weken geleden heb ik het droevig bericht gevonden op internet door gewoon mijne compagnon zijne naam in te tikken in Google 'Freddy Pycke" op 04.11.2007 overleden.
Veel te vroeg 53 jaar!
had gezeten;
Doch het laatste jaar heb ik weinig kunnen fietsen omdat ik heel veel werk te doen heb.
Enkele weken geleden heb ik het droevig bericht gevonden op internet door gewoon mijne compagnon zijne naam in te tikken in Google 'Freddy Pycke" op 04.11.2007 overleden.
Veel te vroeg 53 jaar!