Katana's hoekje
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
tes tiene noa ede viere, eg ik heliek of niet.....MONTE schreef:Mathieu schreef:Tillie schreef:West- of Oost-?
denk dat Monte ze beiden verstaat en zelfs nog gedeeltelijk het Brussels ook.![]()
t'es hie zoe zwet as tgat van ne neiger........................En zeh u kir oe loate is’t ?
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
Volgens onze leverancier zou de lmage prijs nog zakken of ten minste zich handhaven tot juni 09.katana schreef:2500 L stookolie getankt op data van 29-09-08 aan 0.77290 euro en nu is de prijs gehalveerd![]()
Heb even gekeken in mijn tank ,is nu nog plaats voor 2000 l , denk er aan nog even te wachten om bij te tanken , hoelang nog , wie weet het ?
Heb 2000 liter laten doen in de tank van de zoon gisteren en daarvoor werd betaald 844 €
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Bedankt Socrates en Mathieu voor jullie reactie 'is waardevol '
Maak mij ook zorgen over de Strategische positie van Iran ..
De straat van Hormuz of straat van Ormoes vormt eenbelangrijke scheepvaartroute, met name voor aardolie uit de Golfregio. Een afsluiting van de Straat van Hormuz zou vermoedelijk enorme consequenties hebben voor de levering van olie aan de wereld.
Op een persconferentie op 18 december 1997 verklaarde de plaatsvervangend minister van Buitenlandse Zaken van Iran Abbas Maleki, dat Iran de vrije scheepvaart steunt, maar Iran behield zich het recht voor de Straat af te sluiten als het wordt bedreigd.
Nu met den oorlog in Gaza , zal Iran weer sudderen , betrouw dat zaakje niet
Maak mij ook zorgen over de Strategische positie van Iran ..
De straat van Hormuz of straat van Ormoes vormt eenbelangrijke scheepvaartroute, met name voor aardolie uit de Golfregio. Een afsluiting van de Straat van Hormuz zou vermoedelijk enorme consequenties hebben voor de levering van olie aan de wereld.
Op een persconferentie op 18 december 1997 verklaarde de plaatsvervangend minister van Buitenlandse Zaken van Iran Abbas Maleki, dat Iran de vrije scheepvaart steunt, maar Iran behield zich het recht voor de Straat af te sluiten als het wordt bedreigd.
Nu met den oorlog in Gaza , zal Iran weer sudderen , betrouw dat zaakje niet
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Volgens het laats geschrijf in HLN , is de relatie van de Jean-Paul Belmonde met zijn nieuw Belgisch lief ook maar een platonisch gedoe
Het is hoogtijd dat de Jean-Paul eens een goede sterke maaltijd verorbert met wat blauwe pillen ala , je weet wel ...
Barbara van de parenclub ziet de omzet stijgen hihihi
Het is hoogtijd dat de Jean-Paul eens een goede sterke maaltijd verorbert met wat blauwe pillen ala , je weet wel ...
-
MONTE schreef:Spreek jij van ondervinding, of ??????katana schreef:Volgens het laats geschrijf in HLN , is de relatie van de Jean-Paul Belmonde met zijn nieuw Belgisch lief ook maar een platonisch gedoe![]()
Waarom ondervinding , katana als oude krijger weet wel waar de lamp brand , maar in praktijk brengen is wat anders
En jij Monte , nog steeds bij de Jezuëtenorde van de verkrachte nonnen (grapje)
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Wat is het nu ? Stookolie, zware fuel, mazout of ... roofing !katana schreef:Voilà sé ; 2000 L stookolie bijbesteld aan 0.4435
-
Ik denk dat Katana met stookolie stookt om af en toe zijn signalen te kunnen zenden naar de Kust. Zo gelijk de indianen dat vroeger deden.

-
spiksin - Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
[quote="spiksin"]Katana , eerst en vooral mijn beste wensen . Ik herinner mij dat indertijd ( 2003 of zo
) die cristo je vriend was op 't forum , maar ik hoop uit de grond van mijn hart dat die niet terugkeert
Ik was toen pas beginnen pc te leren en kon mij niet al te best vededigen
, wat nu wel anders is , maar julie hebben mij indertijd van SN verdrongen . 't Ging over politiek en ik werd toen nogal brutaal aangevallen .[/quote]
Geen comentaar en nog altijd verslaafd aan M ?
Ik was toen pas beginnen pc te leren en kon mij niet al te best vededigen
, wat nu wel anders is , maar julie hebben mij indertijd van SN verdrongen . 't Ging over politiek en ik werd toen nogal brutaal aangevallen .[/quote]
Geen comentaar en nog altijd verslaafd aan M ?
-
Beste Spiksin,
Heb geen kontakt meer met Monte Christo , zijn zoon heeft destijds ons laten weten dat hij overleden was
Katana herinnert zich niets meer over U vroeger , welke nickname had jij destijds
Vriendelijke groeten katana en de beste wensen voor 2009 .
Heb geen kontakt meer met Monte Christo , zijn zoon heeft destijds ons laten weten dat hij overleden was
Katana herinnert zich niets meer over U vroeger , welke nickname had jij destijds
Vriendelijke groeten katana en de beste wensen voor 2009 .
-
hermano - Lid geworden op: 17 mei 2004, 21:11
Ik herinner mij spiksin ook niet, was toen nog niet geregistreerd, toen kon je nog gewoon als "Gast" schrijven ofwel onder een willekeurige naam die je telkens koos bij inloggen. En ik was niet de enige, ook van mensen die nog schrijven. Door problemen met te brutale "gasten" is dat afgeschaft.
-
MONTE schreef:Dus vroeger ging het er hier brutaal aan toe,maak ik uit in het vorig bericht?
Alleen is mijn vraag wat houdt brutaal eigenlijk in? want via de pc kan er geen lijfelijk geweld zijn?
Dat iqs inderdaad heel uitelkaar lopend voor velen. Maar er zijn steeds van die extreme gevallen die denken dat ze dat allemaal straffeloos kunnen doen, en dat is wat er hier destijds gebeurd is. En volgens mij weet wel van wanten.
-
katana schreef:MONTE schreef:Spreek jij van ondervinding, of ??????katana schreef:Volgens het laats geschrijf in HLN , is de relatie van de Jean-Paul Belmonde met zijn nieuw Belgisch lief ook maar een platonisch gedoe![]()
Waarom ondervinding , katana als oude krijger weet wel waar de lamp brand , maar in praktijk brengen is wat anders![]()
En jij Monte , nog steeds bij de Jezuëtenorde van de verkrachte nonnen (grapje)![]()
Hey ouwe garde, jij neemt de jonge snotters als ik de moed af om verder te denken over het ouder worden. Ik meende altijd dat het gewoon beter en betr werd met ouder worden, zo voel ik het nu toch nog aan. Of zijn er misschien andere factoren die er een rol in spelen, en zo ja kan je ons verder helpen?
-
Vroeger is vroeger en heden is hedenMONTE schreef:Dus vroeger ging het er hier brutaal aan toe,maak ik uit in het vorig bericht?
Alleen is mijn vraag wat houdt brutaal eigenlijk in? want via de pc kan er geen lijfelijk geweld zijn?
Wat katana er van over hield is ; na mijn vacantie en terugkeer hier , was er een grote banning geweest , met als resultaat een nieuwe oprichting van een flodder editie-site onder hen
Katana heeft nooit geweten waarom en wat er geschreven was , is vernietigd en verdwenen