Katana's hoekje
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
MONTE schreef:Ik zou die kranige mensen wel eens willen zien.katana schreef:telloorlekker schreef:Wat je ook onderneemt Katana, foto's met het allomgekende vismeel bewerkt kun je best achterwege laten... dergelijke cosmetica-plamuur is de énigste uitkomst er jonger uit te zien... een ouwe vis lust niemand meer. Geraak daar nog maar eens vanaf....
OK dan , geen foto's![]()
Niet naar bekende wegen vragen hoor.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
Philo - Lid geworden op: 28 aug 2004, 00:40
Ik had gehoopt dat "De zevende dag" weer een beter programma zou worden nu men met veel tamtam had aangekondigd dat het vernieuwd was. Maar het enige grote verschil is het decor, verder is het net als vorig jaar : flets, weinig ambiance, weinig echt spannende debatten. Zoals ge zegt, Katana : weinig leven in de keet.katana schreef:Om 11 uur " De zevende dag " , zie daar weinig leven in de keet als men het programma leest
ik erken maar éen wet : léven. (H. Marsman)
-
air - Lid geworden op: 06 jul 2006, 17:00
Denk je niet dat een 'vrouwelijke' paus een beter idee zou zijn?katana schreef:... nu nog een zwarte paus , dan krijgen we weer meer priesters in onze kerken
I'm fluent in two languages: sarcasm and movie quotes.
-
air - Lid geworden op: 06 jul 2006, 17:00
't Is de zevende dag Figaretto niet (onverrich) ter zake.figaretto schreef:"Ik had geen keus", zei de biljarter, "en daarom ging ik onverrichter zake terug naar huis."
I'm fluent in two languages: sarcasm and movie quotes.
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
air schreef:Denk je niet dat een 'vrouwelijke' paus een beter idee zou zijn?katana schreef:... nu nog een zwarte paus , dan krijgen we weer meer priesters in onze kerken
Zou denkelijk te dominant zijn beste air , vrouwen zijn onberekenbaar
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
air schreef:Diegene die dat zegt is nooit getrouwd geweest want de man gist en de vrouw beslist!
Homme sans femme est comme cheval sans bride
Frans gezegde : een man zonder vrouw is als een paard zonder teugel ...
-
Gast
De kleuren van het nieuwe meubilair zijn inderdaad die van een keet.katana schreef:Om 11 uur " De zevende dag " , zie daar weinig leven in de keet als men het programma leest
-
Het lijkt nu meer op een rosse buurtClausewitz schreef:De kleuren van het nieuwe meubilair zijn inderdaad die van een keet.katana schreef:Om 11 uur " De zevende dag " , zie daar weinig leven in de keet als men het programma leest