Katana's hoekje

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Voel mij al te oud hier

Je bent nooit te oud hier
15
25%
SeniorenNET , mijn eerste keus
6
10%
Zal steeds blijven , zoals ik gebekt ben
6
10%
Mis wat hier , de verdwenen rebels
21
36%
Viva bomma en patatten
11
19%

Totaal aantal stemmen: 59

katana

14 feb 2009, 09:53

Goede buren

Vrijdag 13 , mijn septische put werd leeggezogen en de wc spoelde weer normaal :) :)

Er was opbreekwerk van mijn klinkers en die legde de wc reinigers niet terug , gevolg , katana , dacht dit wel zelf te arrangeren , viel tegen , klinkers terug leggen is geen makkelijke opdracht ...

Buurman Spanjaard (69) had het gesukkel opgemerkt en vroeg mij ' gaat het ?' ...

Katana vroeg toen aan buurman Spanjaard ( al jaren wonende als buur) of hij een handje kon toesteken , kwam niet dovemansoren terecht , hij klaarde feilloos de klus ...

Het geluk van katana scoorde een hoge top , en het toppunt was dat deze Spanjaard geen geld wilde aannemen , hij deed het voorniets ...

Ongelooflijk , als er iemand nu , één kwaad woord durft uiten tegenover Spanjaarden , zal katana niet aarzelen en zijn katana-zwaard bovenhalen :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker

14 feb 2009, 14:36

Katana, wat gedacht van Fabiola... -is ook Spaanse als ik me niet vergis - de mora o mores - en kinderloos... hoe zij het met haar buren klaart is me niet duidelijk... :lol:

air

14 feb 2009, 18:51

Dan vergeet je nog de klinkers van Fabiola...Las vocales de Fabiola!
I'm fluent in two languages: sarcasm and movie quotes.

katana

15 feb 2009, 10:01

air schreef:Dan vergeet je nog de klinkers van Fabiola...Las vocales de Fabiola!

Meesterlijk beste Air , katana had niet onmiddellijk door ' het verband met de klinkers '
Hopelijk bij U geen opbraakwerken van klinkers ( stenen blokken) en terug plaatsing ( doe het zelf werk) :lol:

Renegade

15 feb 2009, 12:55

Een limburgs woord met veel klinkers .......................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
NEN OPRIT :lol: :wink:
"Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).

katana

16 feb 2009, 10:49

Tabula rasa

Hoor dat al eens op de radio , onlangs nog, toen men ongewild reklame de ruimte instuurde over de groenen (mieke vogels), is dat wel juist , alhoewel een groen bladje , is toch niet te versmaden :lol:

Renegade

16 feb 2009, 12:01

katana schreef:Tabula rasa

Hoor dat al eens op de radio , onlangs nog, toen men ongewild reklame de ruimte instuurde over de groenen (mieke vogels), is dat wel juist , alhoewel een groen bladje , is toch niet te versmaden :lol:
Amaai zenne, dan is men smaak naar een groen blaadje wel gans anders dan uw smaak hoor Katanake :)
"Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).

telloorlekker

16 feb 2009, 12:28

Renegade schreef:

Amaai zenne, dan is men smaak naar een groen blaadje wel gans anders dan uw smaak hoor Katanake :)
Olijfje, geef mij nog wat spinach... :lol:

katana

17 feb 2009, 15:52

Renegade schreef:

Smaken zijn altijd anders , merk dat wel op de voorpagina van HLN Proces van de schaamte

22 Vlaamse bordeelbezoekers moeten getuigen voor assisen .

Het bordeel The Rose Garden in Sint-Martens-Latem , is nu het imago verloren van Tabula rasa ( onbeschreven blad) :roll: :lol:

Renegade

18 feb 2009, 10:36

Werkte Mieke Vogels daar ook als onbeschreven blad? :twisted: :lol: :wink:

telloorlekker

18 feb 2009, 11:38

Bij Poverello misschien ?

50+-

18 feb 2009, 13:53

katana schreef:...

Het bordeel The Rose Garden in Sint-Martens-Latem , is nu het imago verloren van Tabula rasa ( onbeschreven blad) :roll: :lol:
En zeggen dat het een Marokkaans-Belgisch schoon poepeke is ... Wie verstaat de "fiere raszuivere Vlaming" nog .... :roll:

Renegade

18 feb 2009, 14:09

50+- schreef:
katana schreef:...

En zeggen dat het een Marokkaans-Belgisch schoon poepeke is ... Wie verstaat de "fiere raszuivere Vlaming" nog .... :roll:
Godverdomme, ga je het hier nu ook al proberen om de Vlaming zwart te maken :evil:
Wat heeft de ras nu te maken met het gebeurde??????
Op mogelijke straffe van Swake .... ge zijt een kieken en een opstoker, die niet weet wat hij wil en zegt !!!!!
Fazal

18 feb 2009, 14:12

Bestaat een fiere raszuivere Vlaming volgens u dan nog 50±?
In een ander forum las ik, dat we al altijd door vreemde volkeren onder de voet werden gelopen, waarvan zelfs sommigen, op de koop toe, durven beweren dat wij van hen, enige cultuur hebben geërfd, waarop we zgz ook nog fier (zouden) moeten zijn!??? O.a., de Romeinen en ettelijke eeuwen nadien, zelfs de Duitsers die onze vrouwen hebben verkracht om hun gezag kracht bij te zetten!? Ten andere, als het een Marokkaans-Belgisch meisje is, die hier haar schoon poepeke wil showen, dat moet zij toch weten!? Heeft iemand haar daar soms toe verplicht? Misschien komen er wel Belgisch-Marokkaanse kindjes van!? Als dat dan nu weer niet mooi zou zijn!? :wink:

katana

18 feb 2009, 14:35

Renegade schreef:
50+- schreef:[

Godverdomme, ga je het hier nu ook al proberen om de Vlaming zwart te maken :evil:
Wat heeft de ras nu te maken met het gebeurde??????
Op mogelijke straffe van Swake .... ge zijt een kieken en een opstoker, die niet weet wat hij wil en zegt !!!!![/quote]

Inter jocus et seria Onder scherts en ernst
Het leven is mooi als het mooi geleefd wordt , dus houden zo :)