Katana's hoekje

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Voel mij al te oud hier

Je bent nooit te oud hier
15
25%
SeniorenNET , mijn eerste keus
6
10%
Zal steeds blijven , zoals ik gebekt ben
6
10%
Mis wat hier , de verdwenen rebels
21
36%
Viva bomma en patatten
11
19%

Totaal aantal stemmen: 59
Fazal

19 feb 2009, 12:33

Tons est goed. :lol:

katana

19 feb 2009, 12:58

air schreef:hahaha :lol: btw ken jij de 'bietenbouwers' Katana?

Ken ze niet beste Air , weet dat er een Carnavalsvereniging is in Nederland Berghem die de naam draagt ' Bietenbouwers :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

pitteke

19 feb 2009, 16:04

ik moet me verontschuldigen bij katana voor dat woord bietekwiet dat was niet voor hem bedoeld maar voor die stoorzender.
bietekwiet=in zuiver nederlands een onnozelaar van over 50 jaar en +.
pitteke.
is en blijft een vlaming.

katana

19 feb 2009, 17:24

pitteke schreef:ik moet me verontschuldigen bij katana voor dat woord bietekwiet dat was niet voor hem bedoeld maar voor die stoorzender.
bietekwiet=in zuiver nederlands een onnozelaar van over 50 jaar en +.
pitteke.

Excuses aanvaard beste Pitteke, katana had zo het ' fingerspitzengefühl dat het niet voor hem was , wilde het wel op hem nemen voor de lieve vrede , omrede 'katana's hoekje' zal niet eeuwig blijven hier op seniorenNet .
Morgen 77 lentes , dus volgens de statestieken , nog drie 3 jaar te leven en dan naar de eeuwige jacht(speel) velden :lol:

Groeten katana
bakker

19 feb 2009, 17:43

Een bietekwiet en een bietebauw zullen niet dikwijls samen op stap zijn , en ik denk dat katana geen bietekwiet is maar af en toe wel een bietebauw :wink: :wink:

pitteke

20 feb 2009, 14:21

niet pessimistisch worden he katana. gelukgewenst met je verjaardag hoor, maar wat is een jaartje erbij op onze leeftijd. dit jaar word ik 78 en denk nog niet aan die statistieken maar aan mijn grootvader die werd er 94 en was kerngezond tot op de dag dat hij van zijn bed viel en enkele dagen later rustig ingeslapen.
kop omhoog en been stijf houden en nog vele jaren. :) :) :) pitteke.
is en blijft een vlaming.

katana

21 feb 2009, 09:11

pitteke schreef:niet pessimistisch worden he katana. gelukgewenst met je verjaardag hoor, maar wat is een jaartje erbij op onze leeftijd. dit jaar word ik 78 en denk nog niet aan die statistieken maar aan mijn grootvader die werd er 94 en was kerngezond tot op de dag dat hij van zijn bed viel en enkele dagen later rustig ingeslapen.
kop omhoog en been stijf houden en nog vele jaren. :) :) :) pitteke.

Bedankt Pitteke voor je vriendelijke opbeurende woorden :)
Morgen zondag zal het toch konijn met pruimen zijn op de feesttafel , alleen voor katana en schoonzoon ...
Lady , dochter en de twee kleindochters verkiezen een ander menu :lol:

Wout

21 feb 2009, 23:07

Katana proficiat met uw 77ste. verjaardag Konijn met pruimen begot? En dat in volle crisis. Zijt ge zeker dat het geen chinees konijn is? Laat een stukske liggen; ik ben morgen in de buurt van 't Kamp. Succes nog met Lady en zo.
Het denken mag zich nooit onderwerpen!

Mathieu

22 feb 2009, 13:53

katana schreef:Lady (tabula rasa) kan katana (tabula rasa) ook alleens de grordijnen injagen :lol:

Dan zal Katana er wrel de oorzaak van zijn, daar ben ik zeker van. :lol: :lol:
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu

22 feb 2009, 13:55

katana schreef:
air schreef:Bietekwiet, is dat iemand van de 'Bietenbouwers'? :?
Weet het ook niet , misschien is dat een aanhangsel van den dikken darm , dat niet op zijn plaats zit :lol:

Spreek je van ondervinding Katana? Ik zou niet weten wat het is. :lol: :lol:
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

telloorlekker

23 feb 2009, 08:36

MONTE schreef:Goede morgend ..............ik heb een pm gekregen van de moderator? raar vond ik het wel :roll: Ik zou blijkbaar Katana hier aangevallen hebben, maar ik wilde er hem alleen op wijzen dat je alleen iemand respect kan geven ......als hij zelf ook respect toepast ,maar volgens mij denkt Katana dat hij hier alles kan of mag,omdat hij hier een oudstrijder is .
Van respect gesproken...

Raar inderdaad, want het laatste bericht van jou in "Katana's hoekje" is ruim een maand geleden gepost. Ik kan me moelijk inbeelden dat de moderator er zolang over doet om je te berispen.
Ik vermoed dan ook dat jij deze topic misbruikt om je beklag te doen...

Renegade

23 feb 2009, 11:28

MONTE schreef: Nee hoor juist niet ik wil gezellig meekletsen en antwoorden op sommige berichten ,maar de antwoorden worden niet in dank afgenomen.

PS en vertel mij eens welk beklag ik zou moeten doen ik ken hier amper iemand.

En naar ik hier kan vaststellen zijn het hier steeds dezelfde die hier reageren......dus jullie trekken aan een koord en buitenstaanders zijn niet welkom,zoiets voel je snel aan hoor
Ik heb bij toeval hier kunnen zien wat jij schreef naar Katana toe (ik heb er toen gisteren of zo iets ook een antwoord op gegeven, maar beiden zijn precies weg, en maar goed ook). Als dat in uw ogen meekletsen is, dan weet ik het niet meer hoor. Dat was dus inderdaad een persoonlijke aanval op Katana, en dat kan niet in dank worden afgenomen naar mijn gedacht (en van Swake precies ook).
Dat steeds dezelfden hier aan een koordje trekken, is mijn inziens normaal, daarom is het ook "het hoekje van Katana". "Buitenstaanders", dat kan ik niet goed begrijpen hoor, persoonlijk ken ik Katana ook niet hoor. En mocht het al zo zijn dat u zich hier niet welkom voelt, heeft dat misschien een reden?
Nu ja, wie ben ik hé :)
"Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).

telloorlekker

23 feb 2009, 11:37

Aha, vandaar dat ik Monte's bericht niet terugvond; 't was eraf gekieperd nog voor ik dat UB gezien had. Toch ook raar dat de moderator het vervolg dus wél heeft laten staan. Zodoende heb ik kunnen raden tussen "wit en zwart"... :wink:
Nu zit in grijze zone, en weet geeneens meer waarover het ging...

telloorlekker

23 feb 2009, 11:59

In dit perspectief heb je uiteraard niet helemaal ongelijk.
Hier zijn er méér met een blauw oog vanaf gekomen... :lol:

Renegade

23 feb 2009, 12:00

MONTE schreef:En het gaat hier over Katana want het is zijn hoekje....dus moet alles kunnen zowel de positieve als de negatieve berichten,want als je zo een hoekje start en al de negatieve berichten worden verwijderd krijg je een verkeerd beeld.Als je een eigen stekje hebt moet je ook kritiek kunnen verdragen ,en vind ik dat het alleen maar verwijderd kan worden als Katana dat WIL en dat de moderator dit niet kan op eigen initiatief.

Zodoende is Katana toch mans genoeg denk ik om dit zelf op te lossen.
Monte, ik heb vroeger ook eens de fout gemaakt om iemand persoonlijk aan te vallen, wat een persoonlijk mailken van Swake opbracht, en waar ik me bij neerlegde. Nu ga ik VEEL subtieler te werk :lol:
En voor u zou ik zeggen ... lees dit eerst eens http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=103508
:wink:
Laatst gewijzigd door Renegade op 23 feb 2009, 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
"Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).