Het foto hoekje.
-
SDW - Lid geworden op: 24 dec 2004, 11:42
DANK voor de moie foto's van de besneeuwde omgeving die wij zeer goed kennen van onze vroeger jaarlijkse verblijven in de streek, betreur het een beetje dat ik verleden week niet in de wagen ben gesprongen om ginder naar een klein door ons gekend hoteltje te rijden en enkele dagen in deze mooie winterwerld weer eens door te brengen !!!
Je hrbt ons toch een beetje laten genieten van DE SNEEUW hier thuis lekker warm binnen
Je hrbt ons toch een beetje laten genieten van DE SNEEUW hier thuis lekker warm binnen
Wens de LUCHTVAART te bevorderen
om de VREDE en VRIENDSCHAP te ontwikkelen tussen de ganse MENSHEID
zonder onderscheid van RAS,NATIONALITEIT of RELIGIE
-
Raaike - Lid geworden op: 12 mei 2003, 09:56

Mira,
wat prachtige beelden vanuit de Hoge Venen.
Met zo'n prachtige zichten vergeet je de koude
en wil je gewoon alles op foto zetten
Zonneke,
dank je voor de zwangere mama te laten zien,
we wachten vol gedult op het baby olifantje
Raaike
* Een beetje zonneschijn doet wonderen !
-
mira
-
'zonneke' - Lid geworden op: 14 nov 2005, 10:35
ja Mira staat bij mijn favorieten
Deze (simpeleàbeelden heb ik genomen met mijn fotocameraatje als herinnering aan..
phyo buikje hangt haast op de grond
Deze (simpeleàbeelden heb ik genomen met mijn fotocameraatje als herinnering aan..
phyo buikje hangt haast op de grond
Vriendschap zet alles in beweging
-
SDW - Lid geworden op: 24 dec 2004, 11:42
MIRA thanks maar die beelden kende we reeds hoor, we volgen de ZOO met haviksogen
ZONNEKE dank voor deze recente beelden
Mogelijk gaan we straks even met eigen ogen aanschouwen na het eten en de SIESTA
ZONNEKE dank voor deze recente beelden
Mogelijk gaan we straks even met eigen ogen aanschouwen na het eten en de SIESTA
Wens de LUCHTVAART te bevorderen
-
mira
Knap gedaan Zonneke en ik wist niet dat jij dat eerste clipje ook zelf had gemaakt. Het zou me trouwens verwonderen dat jullie die website ook niet zouden kennen
De giraffen die vorig jaar naar Planckendael werden overgebracht zitten veilig binnen tijdens de winter en, zoals geweten, is er eentje zwanger. Men kan ze wel zien maar het is niet gemakkelijk om er aan het raam foto's van te maken (foto's van 01-02-2009)

Een nieuwsgierige giraf kwam even kijken

De giraffen die vorig jaar naar Planckendael werden overgebracht zitten veilig binnen tijdens de winter en, zoals geweten, is er eentje zwanger. Men kan ze wel zien maar het is niet gemakkelijk om er aan het raam foto's van te maken (foto's van 01-02-2009)
Een nieuwsgierige giraf kwam even kijken
-
Tillie - Lid geworden op: 28 jul 2004, 23:20
het was een tijdje wat stilletjes in het hoekje maar nu staan hier weer prachtige foto's.
Mira, die staalblauwe lucht en al die sneeuw, als ik dat aan J. laat zien zal ik hem moeten tegenhouden om niet in de auto te springen zoals SDW.
Wieke, nieuwsgierige paardjes;
Phyo kunnen we dankzij Zonneke van dichtbij volgen.
Mira, die staalblauwe lucht en al die sneeuw, als ik dat aan J. laat zien zal ik hem moeten tegenhouden om niet in de auto te springen zoals SDW.
Wieke, nieuwsgierige paardjes;
Phyo kunnen we dankzij Zonneke van dichtbij volgen.
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse
Duse
-
'zonneke' - Lid geworden op: 14 nov 2005, 10:35
Ik kwam even op bezoek...dacht dat raaike hier was met foto's uit Zweden..zal hiernaast naar Zweden moeten gaan
Maar ik ben akkoord met ieder die het hier mooi vind! of het nu bloemen of beestjes zijn of zee of bergen, de foto's van alle senioren(netters) hier zijn mooi.
zonneke
Maar ik ben akkoord met ieder die het hier mooi vind! of het nu bloemen of beestjes zijn of zee of bergen, de foto's van alle senioren(netters) hier zijn mooi.
zonneke
Vriendschap zet alles in beweging
-
hild - Lid geworden op: 23 aug 2005, 16:05
Hier al enkele fotokes van uit Turkije ! "Overwinteren in Turkije" zo noemde deze reis !!

Een pracht van een hotel ,met alle komfort,nooit meegemaakt ! wij hadden een Twin-room dat wil zeggen 2 apparte bedden ! ja,zeg ,we hadden 2 apparte bedden,met tv erbij ,een grote badkamer ,nog een tweepersoonskamer met nog een tv erbij ! dus 2 tv-s 3 telefoons ,ja ook in de badkamer was er telefoon ! Gegarandeerd wakker als er gewekt werd !!bv. bij grote uitstappen ,als we vroeg vertrokken !Ook heel proper en geregeld werd er versiering gebracht met de gordijnen of de handdoeken ,toch plezant!

Een pracht van een hotel ,met alle komfort,nooit meegemaakt ! wij hadden een Twin-room dat wil zeggen 2 apparte bedden ! ja,zeg ,we hadden 2 apparte bedden,met tv erbij ,een grote badkamer ,nog een tweepersoonskamer met nog een tv erbij ! dus 2 tv-s 3 telefoons ,ja ook in de badkamer was er telefoon ! Gegarandeerd wakker als er gewekt werd !!bv. bij grote uitstappen ,als we vroeg vertrokken !Ook heel proper en geregeld werd er versiering gebracht met de gordijnen of de handdoeken ,toch plezant!
De groetjes aan iedereen ook aan hen die ik vergeten ben