DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)
-
skydiver - Lid geworden op: 23 dec 2007, 11:47
Hallo Buldog.En de anderen natuurlijk!
Sorry maat dat we niet op de begrafenis waren,ben maar zaterdag na
de middag binnen gekomen van frankrijk.Waren der zeker bij geweest.
Heb ook zoiets meegemaakt!
Awel Fadre!!!geen goe weer meegebracht??????
Grts Luc-Nadia
Sorry maat dat we niet op de begrafenis waren,ben maar zaterdag na
de middag binnen gekomen van frankrijk.Waren der zeker bij geweest.
Heb ook zoiets meegemaakt!
Awel Fadre!!!geen goe weer meegebracht??????
Grts Luc-Nadia
-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Aan alle vrienden van Wesley “De Rosse”
De meeste motards op dit forum zijn een stuk boven de vijftig en inderdaad er zijn er die wat met de gezondheid sukkelen en bij de anderen begint alles te kraken en te piepen maar in vergelijking met wat jullie vriend is overkomen is dat te verwaarlozen.In de fleur van zijn leven heeft hij ons verlaten en vrouw en kind achtergelaten.Ik heb een dochter van zijn leeftijd die wegens ziekte ook vecht voor haar leven maar zij heeft tenminste nog een kans.
De Wesley was een gezonde kerel ,maar hij is er niet meer.Hij was iemand waarop men kon rekenen maar hij is er niet meer.Hij was een motard zoals wij maar nu niet meer.Maar toch leeft hij een beetje verder in uw herinneringen en telkens jullie de baan opgaan denkt dan eens aan de “Rosse”en wees alstublieft voorzichtig laat u niet verlijden tot ongeoorloofde rijgedrag.Ik denk moest hij het nu nog kunnen zeggen dat dit wel ongeveer de boodschap zou zijn voor velen onder ons.
In naam van alle “0nlinebikers” aan de familie en de vrienden van Wesley en zeker ook de Roel,wij leven met u mee en wensen jullie veel sterkte in deze moeilijke dagen.
Fadre
De meeste motards op dit forum zijn een stuk boven de vijftig en inderdaad er zijn er die wat met de gezondheid sukkelen en bij de anderen begint alles te kraken en te piepen maar in vergelijking met wat jullie vriend is overkomen is dat te verwaarlozen.In de fleur van zijn leven heeft hij ons verlaten en vrouw en kind achtergelaten.Ik heb een dochter van zijn leeftijd die wegens ziekte ook vecht voor haar leven maar zij heeft tenminste nog een kans.
De Wesley was een gezonde kerel ,maar hij is er niet meer.Hij was iemand waarop men kon rekenen maar hij is er niet meer.Hij was een motard zoals wij maar nu niet meer.Maar toch leeft hij een beetje verder in uw herinneringen en telkens jullie de baan opgaan denkt dan eens aan de “Rosse”en wees alstublieft voorzichtig laat u niet verlijden tot ongeoorloofde rijgedrag.Ik denk moest hij het nu nog kunnen zeggen dat dit wel ongeveer de boodschap zou zijn voor velen onder ons.
In naam van alle “0nlinebikers” aan de familie en de vrienden van Wesley en zeker ook de Roel,wij leven met u mee en wensen jullie veel sterkte in deze moeilijke dagen.
Fadre
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Hey mannen, heb juist een berichtje gekregen van motorclub friends waar we al met mee geweest zijn.
Zoals je kan zien doen ze 4 april hun 1ste rit.
Wie mee wil rijden om 8u30 op de grote parking aan het rond punt te Wommelgem , vertrek 8u45 laat hier wel een berichtje zodat we weten op wie we moeten wachten.
Rijden al mee :
Bandido
Benson
Den Buldog
Fadre
PPG
Redtail
Wie nog ????
Hopelijk is het weer ons gunstig gezind en maken we er samen een fijne rit van.
En een goede raad voor als je mee wil,zoek het adres op waar het vertrek is voor als je te laat moest zijn dan kan je nog tot daar rijden daar het vertrek pas om 9u30 is.
Groetjes Benson.
Beste Friends,
Van harte welkom om dit jaar met ons weer enkele fijne ritten op de motor te beleven.
Onze 1st rit brengt ons doorheen de parel van Provincie Antwerpen.
Wanneer : Zaterdag 4 april
Samenkomst: 9 uur
Vertrek om: 9 uur 30 min
Vertrek : Cafe Familia
Adolf Mortelmansstraat 18
2160 Wommelgem
Ritverantwoordelijke: Mon & Mia
Cuypers – Mertens
Gsm: 0498/460139 – 0479/589735
raymond.cuyers@telenet.be
mia.mertens@telenet.be
Tijdens de middagstop is er een warme maaltijd voorzien met keuze uit: - Friet met stoofvlees € 9.50
Friet met goulash € 9.50
Friet met videe € 9.50
Gelieve voor de start in te schrijven voor de maaltijd en af te rekenen bij Mia & Mon.
We rijden veilig en ons moto is “ samen uit, samen thuis”
Een prettige rit gewenst en iedereen is welkom.
Namens “ The Friends” Jan & Godelieve – Rudy & Myriam – Jef & Danielle – Mon & Mia
Zoals je kan zien doen ze 4 april hun 1ste rit.
Wie mee wil rijden om 8u30 op de grote parking aan het rond punt te Wommelgem , vertrek 8u45 laat hier wel een berichtje zodat we weten op wie we moeten wachten.
Rijden al mee :
Bandido
Benson
Den Buldog
Fadre
PPG
Redtail
Wie nog ????
Hopelijk is het weer ons gunstig gezind en maken we er samen een fijne rit van.
En een goede raad voor als je mee wil,zoek het adres op waar het vertrek is voor als je te laat moest zijn dan kan je nog tot daar rijden daar het vertrek pas om 9u30 is.
Groetjes Benson.
Beste Friends,
Van harte welkom om dit jaar met ons weer enkele fijne ritten op de motor te beleven.
Onze 1st rit brengt ons doorheen de parel van Provincie Antwerpen.
Wanneer : Zaterdag 4 april
Samenkomst: 9 uur
Vertrek om: 9 uur 30 min
Vertrek : Cafe Familia
Adolf Mortelmansstraat 18
2160 Wommelgem
Ritverantwoordelijke: Mon & Mia
Cuypers – Mertens
Gsm: 0498/460139 – 0479/589735
raymond.cuyers@telenet.be
mia.mertens@telenet.be
Tijdens de middagstop is er een warme maaltijd voorzien met keuze uit: - Friet met stoofvlees € 9.50
Friet met goulash € 9.50
Friet met videe € 9.50
Gelieve voor de start in te schrijven voor de maaltijd en af te rekenen bij Mia & Mon.
We rijden veilig en ons moto is “ samen uit, samen thuis”
Een prettige rit gewenst en iedereen is welkom.
Namens “ The Friends” Jan & Godelieve – Rudy & Myriam – Jef & Danielle – Mon & Mia
Laatst gewijzigd door Benson op 11 mar 2009, 06:59, 3 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
hey benson
alst weer deftig is op 4april rijd den buldog mee maat dan hebbek die mannen ook eens gezien . wij kunnen nog afspreken om samen naar 't rond punt te rijden .
GR DEN BULDOG
alst weer deftig is op 4april rijd den buldog mee maat dan hebbek die mannen ook eens gezien . wij kunnen nog afspreken om samen naar 't rond punt te rijden .
GR DEN BULDOG
-
Natuurlijk mogen jullie ook mee,hoe meer zielen hoe meer vreugde
Nog een fijne week
Benson

Nog een fijne week
Benson

-
Bandido - Lid geworden op: 28 apr 2008, 12:29
Hallo Bikers,
Morgen is't zover. Degene die ze in slaap gon doen groet u.
Als mijn krent in orde is of het toelaat van op nen motor de kruipen zal ik er de 4e april ook bij zijn.
Bedankt voor "het medeleven en de troostende woorden" aan de Siegy, Benson, Fadre, Buldog, PPG.
De groeten aan iedereen en tot na de verdoving.
Bandido
Morgen is't zover. Degene die ze in slaap gon doen groet u.
Als mijn krent in orde is of het toelaat van op nen motor de kruipen zal ik er de 4e april ook bij zijn.
Bedankt voor "het medeleven en de troostende woorden" aan de Siegy, Benson, Fadre, Buldog, PPG.
De groeten aan iedereen en tot na de verdoving.
Bandido
Goe gaas geven.
Carpe Diem.
Carpe Diem.
-
Yoke® - Lid geworden op: 27 jul 2008, 16:38
Hallokes iedereen,
Wij konden een paar dagen niet op internet wegens pc probs
Gelukkig is het opgelost. Heb wel even moeten bijbenen om alles te volgen.
@Buldog: veel sterkte aan je zoon, is inderdaad heel zwaar en moeilijk afscheid te nemen van een vriend.
@ Fadre: alléé terug aangekomen is ons landje, de zon heb je niet meegebracht precies, zo te horen en te zien was het een geslaagde trip, en dat optrede was precies echt, qua gendarmes en strangers, ge hebt dat heel goed gedaan se.
@ PPG en Benson: bij jullie is het ergste voorbij, hebt al wat proef gereden las ik.
@ Luc en Nadia: proficiat met jullie kleinzoon. Geniet ervan want het gaat snel hoor. Onze oogappel is net 1 jaar geworden.
@ Redtail: en ist gelukt?????????????
@ Bandido: veel succes morgen bij de renovatie. Blaas al maar een zwembandje op dat verzacht de pijn. Grapje hoor, eerste dagen ff doorbijten.
Voor de rest hier alles ok. Mijnen Odul zit met een ferme snotvalling maar ziet dat ook wel zitten voor die rit. Als hem wat bekomen is zal dien wel iets laten weten.
Groetjes en nog een fijne dag ieder.
Yoke®
Wij konden een paar dagen niet op internet wegens pc probs
@Buldog: veel sterkte aan je zoon, is inderdaad heel zwaar en moeilijk afscheid te nemen van een vriend.
@ Fadre: alléé terug aangekomen is ons landje, de zon heb je niet meegebracht precies, zo te horen en te zien was het een geslaagde trip, en dat optrede was precies echt, qua gendarmes en strangers, ge hebt dat heel goed gedaan se.
@ PPG en Benson: bij jullie is het ergste voorbij, hebt al wat proef gereden las ik.
@ Luc en Nadia: proficiat met jullie kleinzoon. Geniet ervan want het gaat snel hoor. Onze oogappel is net 1 jaar geworden.
@ Redtail: en ist gelukt?????????????
@ Bandido: veel succes morgen bij de renovatie. Blaas al maar een zwembandje op dat verzacht de pijn. Grapje hoor, eerste dagen ff doorbijten.
Voor de rest hier alles ok. Mijnen Odul zit met een ferme snotvalling maar ziet dat ook wel zitten voor die rit. Als hem wat bekomen is zal dien wel iets laten weten.
Groetjes en nog een fijne dag ieder.
Yoke®
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
Hey bikers
redtail wette ga na nog ni da ge maar alleen kunt vertrouwen op de onliners .
BANDIDO hou u goe he en als 't schoon verpleegsterskes zijn moete u ver mij ni inhouwe zene . ge kunt het der na altijd stoken op reactie van de verdoving ( allergie of zo iet ) en ver de rest mannen tot 4 april he .
den buldog

redtail wette ga na nog ni da ge maar alleen kunt vertrouwen op de onliners .
BANDIDO hou u goe he en als 't schoon verpleegsterskes zijn moete u ver mij ni inhouwe zene . ge kunt het der na altijd stoken op reactie van de verdoving ( allergie of zo iet ) en ver de rest mannen tot 4 april he .
den buldog
-
Bandido ,laat u goed verzorgen en denk er aan ,het is niet omdat die mooi verpleegsterkes uw poepke moeten verzorgen dat gij dat bij hen ook moogt doen hé
'k Ga jou en Redtail er ook bij zetten ,als het ni gaat laat dan maar een seintje.

'k Ga jou en Redtail er ook bij zetten ,als het ni gaat laat dan maar een seintje.

-
Bandido - Lid geworden op: 28 apr 2008, 12:29
Beste Bikers,
Jaja ik ben trug op de wereld.
En wa lees ik daar over die schoon verpleegsterkes.....allemaal een klein
beetje jaloers??????
Het is natuurlijk prachtig als zo een schoon poppemieke met haar zachte handjes aan uw poepeke zit te prutsen en dan mej een zwoele stem vraagt "gaat het?"......
Mer de werkelijkheid is helemaal anders; eerst mut daar een verband dat goe is vastgeplakt mej spannadrap worden afgetrokken, dan wordt de wiek eruit getrokken en mut er een nieuwe worden ingefrommeld....
der zen leukere dingen in het leven.
Mer da komt allemaal in orde.
Ik zal zorgen da mijn krent tegen de 4e april in orde is en zorgde gellie voor n bitje goei weer.
Allé tot de volgende keer.
De groeten.
Bandido
Jaja ik ben trug op de wereld.
En wa lees ik daar over die schoon verpleegsterkes.....allemaal een klein
beetje jaloers??????
Het is natuurlijk prachtig als zo een schoon poppemieke met haar zachte handjes aan uw poepeke zit te prutsen en dan mej een zwoele stem vraagt "gaat het?"......
Mer de werkelijkheid is helemaal anders; eerst mut daar een verband dat goe is vastgeplakt mej spannadrap worden afgetrokken, dan wordt de wiek eruit getrokken en mut er een nieuwe worden ingefrommeld....
der zen leukere dingen in het leven.
Mer da komt allemaal in orde.
Ik zal zorgen da mijn krent tegen de 4e april in orde is en zorgde gellie voor n bitje goei weer.
Allé tot de volgende keer.
De groeten.
Bandido
Goe gaas geven.
Carpe Diem.
Carpe Diem.