DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Benson

12 mar 2009, 11:04

Yoke verzorg den Odul goed dat hij er vanaf is en het ni aan ons doorgeeft hé.

Allé Bandido jij bent er al vanaf , nu nog wat rusten dan kan je weer meerijden,desnoods met een kussentje onder uw poep.En een verpleegsterke achterop om u onderweg te verzorgen :lol:

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

PPG

12 mar 2009, 14:41

BANDIDO,

Toch nog liever mishandeld te worden door schoon poppemieke dan door ne lelieke vent . :wink:

Ik ben vanmorgen gaan proefdraaien met de scooter.
Buiten dat ik bijna van de sokken ben gereden door een onvoorzichtige automobilist :evil: ( kieken ) is alles goe verlopen , het weer was wat druilig :( maar de schouder heeft het goe doorstaan . :D

Ik heb bericht van Fadre dat hij zich niet kan aanpassen aan ons weertype .Hij heeft een hoestje .
t'Is toch altijd wa met die " senioren " :wink:

Gr aan allemaal

Ppg

Benson

12 mar 2009, 15:35

Afbeelding

Hey mannen, heb juist een berichtje gekregen van motorclub friends waar we al met mee geweest zijn.

Zoals je kan zien doen ze op 4 april hun 1ste rit.

Wie mee wil rijden om 8u30 op de grote parking aan het rond punt te Wommelgem , vertrek 8u45 laat hier wel een berichtje zodat we weten op wie we moeten wachten.

Rijden al mee :

Bandido
Benson
Den Buldog
Fadre
Odul
PPG
Redtail
Sabre
Skydiver

Wie nog ????

Hopelijk is het weer ons gunstig gezind en maken we er samen een fijne rit van.

En een goede raad voor als je mee wil,zoek het adres op waar het vertrek is voor als je te laat moest zijn dan kan je nog tot daar rijden daar het vertrek pas om 9u30 is.

Groetjes Benson.

Beste Friends,
Van harte welkom om dit jaar met ons weer enkele fijne ritten op de motor te beleven.
Onze 1st rit brengt ons doorheen de parel van Provincie Antwerpen.
Wanneer : Zaterdag 4 april
Samenkomst: 9 uur
Vertrek om: 9 uur 30 min
Vertrek : Cafe Familia
Adolf Mortelmansstraat 18
2160 Wommelgem

Ritverantwoordelijke: Mon & Mia
Cuypers – Mertens
Gsm: 0498/460139 – 0479/589735
raymond.cuyers@telenet.be
mia.mertens@telenet.be

Tijdens de middagstop is er een warme maaltijd voorzien met keuze uit: - Friet met stoofvlees € 9.50
Friet met goulash € 9.50
Friet met videe € 9.50

Gelieve voor de start in te schrijven voor de maaltijd en af te rekenen bij Mia & Mon.

We rijden veilig en ons moto is “ samen uit, samen thuis”
Een prettige rit gewenst en iedereen is welkom.

Namens “ The Friends” Jan & Godelieve – Rudy & Myriam – Jef & Danielle – Mon & Mia
Laatst gewijzigd door Benson op 15 mar 2009, 09:12, 3 keer totaal gewijzigd.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Bandido

13 mar 2009, 08:34

Hej Benson,
das eigenlijk een goei voorstel; mer ik vrees als ik daar aankom met een verpleegsterke achter op mijne motor dat den enen na den andere biker van alles begint te mankeren????????????? :lol:

Hej PPG,
gelijk hedde; da komt in orde mej uw schouder man; ik hoop da we beiden 100% in orde zijn voor weer n prachtig verlof.

Groeten aan iedereen

Bandido
Goe gaas geven.
Carpe Diem.

Fadre

13 mar 2009, 08:57

Zouden we niet beter met alle ons invaliden naar Lourdes rijden? :D
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Benson

13 mar 2009, 10:25

Da is misschien geen slecht idee Fadre, met een slaapbus als volgwagen voor diegene die nog niet in staat zijn om te rijden en een verpleegsterke voor de verzorging en nog een masseusse voor onderweg de schouders , ellebogen en poepkes een beurt te geven.

Iedereen zal mee willen en wel iets mankeren als het zo ver is ,begin maar al een route uit te werken :lol: :wink: :roll:

Afbeelding

skydiver

13 mar 2009, 16:23

Hey Benson, zet er ons maar bij voor 4 April.
Grts Skydiver-Sabre.

Benson

13 mar 2009, 16:37

Komt in orde Skydiver

odul

13 mar 2009, 22:14

hallo de mannen
zie dat stillekes aan den ene na den andere terug op zijne positieve geraakt,allee we zijn op de goeie weg,mijn vallingske is nog niet gedaan maar in 't weekend voorspellen ze ook weer niet de vette van 't weer dus niet getreurd.Voor de 4de april mag je me er ook bijschrijven Benson.Allemaal nog een fijn weekend.
Groetjes
Odul :D :D

skydiver

14 mar 2009, 21:36

Hallo,iedereen.
Deze voormiddag bij ons mooi weer,dus ons machientjes uit de garage,
en de baan op richting scherpenheuvel.
Onderweg een beetje regen gehad maar toch droog aangekomen.
Rap,zoals gewoonte,een kaarsje doen branden voor alles en nog wat,en der nog eentje bijgezet om goed weer te vragen.
Koffie en pannekoekje binnen en de motoren terug gestart.
Het vervolg kunje wel raden he: het heeft geregend tot we thuis waren
en das 110 km.
Dus mannen: geen kaarsen doen branden en om goed weer vragen.
Grts Skydiver-Sabre.

Benson

15 mar 2009, 09:11

Ok Odul zet je er bij .

Ja Skydiver wij branden hier ook bijna dagelijks kaarsen maar mijnen arm blijft zeer doen.

Afbeelding

PPG

16 mar 2009, 17:51

Hoi Bikers ,

Heb mij gisteren niet kunnen inhouden en heb Guzzike gekuist .Was dus nog van de vuile herfstrit dat er aangekoekt was. 8O 8O 8O

Stond te schitteren en te blinken , zonneke scheen , en wette wa , ben nog een klein probeer toereke gaan doen . 8) 8) 8) :D :D :D

En wa denkt ge .......alles kits met moto en berijder . :D :D :D

Dus da komt wel goe met schouder , scooteren doe ik al regelmatig. :D :D :D

EN IK BRAND GEEN KAARSEN !!!!!!!!!!!!

Gr
PPG

Fadre

17 mar 2009, 14:19

Afbeelding

Ik ben klaar om te vertrekken :D
Ik hoop jullie ook? :wink:

Benson

17 mar 2009, 17:20

Kan jij wel zeggen dat je klaar bent , das nog een foto van het halloweentreffen van vorig jaar :lol:

En al aangepast aan het klimaat hier 8)

Afbeelding

Fadre

17 mar 2009, 18:30

Gelijk heb je Benson,maar toch ben ik gereed om erin te vliegen.Gisteren mijne bike uit de stal gaan halen,vandaag nog een wasbeurt gegeven.Een toerke gedaan niet te ver en alles is in orde om aan een nieuwe bikersseizoen te beginnen.Ben ondertussen terug aangepast aan ons klimaat dat de laatste dagen toch niet zo slecht is hé.Ik heb zondag namidag bezoek anders was ik weg.Mischien de zaterdag zou het wel lukken denk ik,we zien wel. :wink: