koekjes in hartvorm ,schattig he !

En wat vind je van deze chocoladecake in de vorm van een inktvis !

Prachtige sierstukken werden er gemaakt van groenten en fruit ! van aubergines,courgettes,prei,rode biet ,pompoenen en radijzen !

Zo ,dat waren dan nog wat fotokes van onze Turkije reis ! nu heb ik jullie wel overtuigd dat dit een enorm goede reis is geweest ! 26 dagen ......nog nooit waren we zo lang weggeweest ! maar geen enkele minuut hebben wij ons daar verveeld , het mocht zelfs nog langer geduurd hebben !!m'n schoonzus is deze namiddag nog bij mij geweest ! we hebben er nog veel over gebabbeld ,de foto's nog eens bekeken ,en ja ,ik denk dat we hier nog veel over zullen babbelen ! Hier heb ik wel echt genoten !!alles in luxe ! Geen enkel minpuntje ...........dat maak je niet vlug mee !!
Ik laat jullie nog wel fotokes zien ! moet je weten dat ik nog een hoop foto's kwijt gespeeld ben ! een kaart stuk gegaan door dat m'n kodakske te dicht bij de tv lag ! En door het magnetisch veld van de tv ..kaart kapot ! daar stonden nog vele fotos op van Perge en Aspendos ,Alania en De rode toren ! Daar moet ik dus volgend jaar om terug !!