Katana's hoekje

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Voel mij al te oud hier

Je bent nooit te oud hier
15
25%
SeniorenNET , mijn eerste keus
6
10%
Zal steeds blijven , zoals ik gebekt ben
6
10%
Mis wat hier , de verdwenen rebels
21
36%
Viva bomma en patatten
11
19%

Totaal aantal stemmen: 59

telloorlekker

17 mar 2009, 18:45

Als de schrikmat niet helpt of je kennis terzake laat het afweten kun je overgaan tot het biologisch middel bij uitstek; de vermenigvuldigingsdans... en stuur de kat weg. 't Liedje zal niet lang duren als ze allen verhongeren... :wink:

katana

18 mar 2009, 11:06

telloorlekker schreef:Als de schrikmat niet helpt of je kennis terzake laat het afweten kun je overgaan tot het biologisch middel bij uitstek; de vermenigvuldigingsdans... en stuur de kat weg. 't Liedje zal niet lang duren als ze allen verhongeren... :wink:

Doeme toch , is wat ingewikkeld voor de senior katana :lol:
Goed nieuws er is al wat verorberd van 't lokaas , zal hun geen goed :) doen , de snoodaards muizen ... 8O
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker

18 mar 2009, 20:39

katana schreef:
telloorlekker schreef:Als de schrikmat niet helpt of je kennis terzake laat het afweten kun je overgaan tot het biologisch middel bij uitstek; de vermenigvuldigingsdans... en stuur de kat weg. 't Liedje zal niet lang duren als ze allen verhongeren... :wink:

Doeme toch , is wat ingewikkeld voor de senior katana :lol:
Goed nieuws er is al wat verorberd van 't lokaas , zal hun geen goed :) doen , de snoodaards muizen ... 8O
Ingewikkeld ? Ik doe er nochthans geen doekjes om ... want dan werkt de schrikmat niet eens. :cry:
... en voor het overige mag het recipient niet te groot zijn... :?

katana

19 mar 2009, 10:52

Maaseikse student strikt Chris Lomme rn Lien Van de Kelder Hbvl 17/03/09

Chris Lomme , Lien Van de Kelder en Jenne Decleir staan volgende maand voor de camera in kasteel Mariagaarde in Borgloon voor een kortfilm.

Het straffe is dat scenario, erie en momenteel ook nog de productie in handen zijn van een jonge Maaseikse student Perry de Loor (20) zit in het derde jaar aan de Media&Desighn Acadedmie in Genk en de kortfilm 'In haar Labyrinta is zijn afstudeerproject .
Ze spelen gratis mee , maar krijgen wel een onkostenvergoeding...

Katana heeft al gereageerd ; wil gratis meedoen , al is het kort en brengt dan een bloedmooie kleindochter(17) mee , laatste jaar student ergens in
Don BOSCO ...

Is dat wel een goed idee :?: :cry:
Katana als acteur en zijn kleindochter als actrice :?: :lol:

PS Volgens een recent bericht ; heeft Nand Buyl , echtgenote van Chris Lomme een hersenberoerte gekregen ...
Kop op Nand , vecht verder voor het leven .

vivaldi

20 mar 2009, 10:53

Als vurig practiserend katholiek stel ik, nà de wijze woorden van onze Heilige Vader de Paus van Rome, mijn 1000 tal condooms gratis ter beschikking van onze ongelovige seniorenvrienden.

Ge gaat ze mogen afhalen bij ons aller Tilly die de magazijnen van seniorennet beheert.

Indachtig Katana, U allen welbekend, zal ik de 'zaken' voortaan met de Blanke Sabel afwerken.

gelezen en (goed)gekeurd

vivaldi
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB

Windows 10

vivaldi

20 mar 2009, 10:59

Katana, méééédoen!!!!!

een enige gelegenheid om de borsten van Lien van de Kelder eens van dichtbij te bezien en moest ze eens omvallen van de "slappe" lach, dan moogt ge haar misschien wel oprapen..... onder haar oksels, allé.

En Nand Buyl, jammer zulle. Zal hetzelfde hebben als VanQuickenborne recentelijk is overkomen.
ERRARE HUMANUM EST

Windows 10

vivaldi

20 mar 2009, 11:08

Nu de langverwachte verkiezingen naderen zou ik graag enkele tips hebben voor wie onze demente en halfdemente senioren best stemmen, liefst natuurlijk voor kandidaten die aan dezelfde ziekte lijden.

Die "begrijpen" dat beter. En.... het mogen gerust jonge kandidates zijn, want dementia praecox is ook al algemeen verspreid!

Wel jammer dat Lippens niet op de lijsten staat.
Hij zou zo meer stemmen halen dan Tindemans en Leterme samen ooit haalden!!
ERRARE HUMANUM EST

Windows 10

katana

20 mar 2009, 11:46

vivaldi schreef:Katana, méééédoen!!!!!

een enige gelegenheid om de borsten van Lien van de Kelder eens van dichtbij te bezien en moest ze eens omvallen van de "slappe" lach, dan moogt ge haar misschien wel oprapen..... onder haar oksels, allé.

En Nand Buyl, jammer zulle. Zal hetzelfde hebben als VanQuickenborne recentelijk is overkomen.
Meedoen is een zaak van begrip , dat nog moet onderzocht worden en wat de borsten van Lien van de Kelder betreft , katana wil dat best weleens aanschouwen , in levende lijven :lol:

vivaldi

20 mar 2009, 11:51

:lol: :lol: :lol:
ERRARE HUMANUM EST

Windows 10

katana

21 mar 2009, 09:01

Milaan-Sanremo

Volgens de prognose van de organiserende Gazetta dello Sport , staat Tom Boonen op drie , na Petacchi en Bennati om de overwinning binnen te halen ...
Doe je best Tom BOONEN , laat ze je poepeke maar eens ruiken in de sprint , die Italianen :)
Katana duimt voor U ...

vivaldi

21 mar 2009, 10:45

Jammer voor uw duim, Katana, zoudt ge beter gebruiken om de restjes van uw middagbord op te ruimen.

Ik zie Frank Vanden Broucke winnen! Die heeft het peleton verlaten - deze keer eens van de voorkant - met een jump om u tegen te zeggen.
Na 10' was hij weliswaar weer in- en achtergelaten, maar het bewijst dat hij in supervorm is voor deze middag.

Let wel, een mens kan altijd nog een griepje krijgen of een steek in de nek of de nieren, maar buiten die 'onvoorziene' kwaaltjes zie ik hem in de spurt winnen met 10 minuten voorsprong.

Dus, Katana, steek uw duimen maar onder uw okseld in uw colberken en, indien ge het leuk zou vinden, ween van spijt en werp uw kroon naar frank
ERRARE HUMANUM EST

Windows 10

katana

22 mar 2009, 09:25

Tom Boonen heeft katana een beetje teleur -gesteld , had krampen in zijn benen ( pijnlijk naar 't schijnt ) :roll: :roll: :roll:

vivaldi

22 mar 2009, 09:58

Troost U, Katana. Frank vandenbroucke heeft me ook teleurgesteld.
Hij zou gedacht hebben dat het gisteren Parijs-Roubaix was en had vrijdagavond nog getraind in de moulin rouge.

Maar dat stond niet op zijn website en daarbij, ik zat per vergissing op de site van de minister-met-dezelfde-naam die in Parijs op belangrijk werkbezoek was met per toeval de secretaresse van Koekelberg. Deze laatste moest immers naar een politiefeestje in Gent, waar hij wegwijs werd gemaakt door een plaatselijk raadslid, die toevallig vrij was omdat haar geliefde enige tijd uit roulatie was wegens kleine meningsverschillen met zijn echtgenote en zodoende op doktersbevel het bed (alleen) moest houden.

Terloops gezegd, zijn toestand is kritiek en ik denk dat ik dezelfde omschrijving mag geven voor onze renner FVDB, die nochtans een schitterende toekomst voor de boeg heeft : we gaan nog van hem horen!
ERRARE HUMANUM EST

Windows 10

katana

23 mar 2009, 15:46

Kleine klant in de Carrefour in Kuringen , kassierster keek vandaag even raar op :)

In de CD afdeling , mindert gedurig het aanbod , vermoedelijk tapt men veel cds af op de computer , zag katana een paar cds liggen aan verkoopprijs 1 EURO ,vermoedelijk geraken ze die nog slecht kwijt :?

Titel vivace classics Antonin DVORAK

De eerste vier composities Serenade for string orchestra op 22 in F major uitgevoerd ORT Radio Symphony ORCHESTRA conductor Milan Horvat ...

De vier volgende uitvoeringen Symhony no8 op 88 B163 in G MAJOR. Door Stuttgart chamber orchestra conductor Martin Sieghardt

Deze cd was een juweeltje , katana heeft er van genoten , doet goed aan 't simpele hart van katana 8)

Geen enorm nieuws maar toch weer een beetje naar grotere hoogte op cultureel gebied :lol:

katana

23 mar 2009, 16:11

Weet er iemand meer van Anthonin DVORAK :?: :idea:
Wie was hij ....