1971-72 - 43A Brakel
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Hallo beste kd29
Ik ben er vrijwel zeker van dat ik vaten met Wiels d'er op zien staan heb in de kelder !!
By the way die derde gast met zijn geruitte hemd komt mij heel bekend voor !! Hij was, meen ik onderchef van de kantine!!
Verhalen doen de ronde dat die miliciens-cantiniers het niet zo supergoed hadden !! Alle dagen moest willens nillens de kassa kloppen als een zwerende vinger !!
Moest er een verschil zijn moesten zij die bijpassen en met dat preeke dat wij toen hadden !!
GRTZ,
EMTEEKEN
Ik ben er vrijwel zeker van dat ik vaten met Wiels d'er op zien staan heb in de kelder !!
By the way die derde gast met zijn geruitte hemd komt mij heel bekend voor !! Hij was, meen ik onderchef van de kantine!!
Verhalen doen de ronde dat die miliciens-cantiniers het niet zo supergoed hadden !! Alle dagen moest willens nillens de kassa kloppen als een zwerende vinger !!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Kimmeke 2910 - Lid geworden op: 28 mar 2009, 21:47
Dag Sonja en Astrid,ik ben Vera Bartholomeus.
Waar is de tijd hé !!!!
Waar is de tijd hé !!!!
-
kd29 - Lid geworden op: 29 sep 2007, 14:13
Hallo Hawkers,
Hierzie nog een paar camions van in mijnen tijd...
De takelwagen van het 43 ste A

Een MAN een UNIMOG van een andere eenheid getrokken tijdens een tripje naar Soest

De nieuwe MAN aangekomen op het einde van mijnen dienst

Tot nog is ... Fco-ke 43A Bravo
Hierzie nog een paar camions van in mijnen tijd...
De takelwagen van het 43 ste A

Een MAN een UNIMOG van een andere eenheid getrokken tijdens een tripje naar Soest

De nieuwe MAN aangekomen op het einde van mijnen dienst

Tot nog is ... Fco-ke 43A Bravo
-
Hallokes !!
Hier dezelfde depanneur en nog een Willieke!!

GRTZ,
EMTEEKEN
Hier dezelfde depanneur en nog een Willieke!!

GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
En nog een mooi overzichtje!!
GRTZ,
EMTEEKEN
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Nog eentje!!
De trede op de depanneur heb ik nog zien herstellen !! Dat was een vijfdagen plan !! Deze was het werkterrein van Oscar Wijns !!
GRTZ,
EMTEEKEN
De trede op de depanneur heb ik nog zien herstellen !! Dat was een vijfdagen plan !! Deze was het werkterrein van Oscar Wijns !!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hallookes!!

Even een binnenaanzicht van een Magirus!!
Een plaats waar men forsballen aankweekt !!
GRTZ,
EMTEEKEN

Even een binnenaanzicht van een Magirus!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
Hallokes!!

Even een laag oogpunt op de Magirussen van den Delta!!
GRTZ,
EMTEEKEN

Even een laag oogpunt op de Magirussen van den Delta!!
GRTZ,
EMTEEKEN
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
En nog even een heel vreemde eend in de bijt !!! Magirusje even in de rode menie !!

GRTZ,
EMTEEKEN
PS: Alle getoonde fotoos zijn genomen door ene Engelborghs, Viroux en ondergetekende!!

GRTZ,
EMTEEKEN
PS: Alle getoonde fotoos zijn genomen door ene Engelborghs, Viroux en ondergetekende!!
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
sonneke44 - Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:51
Hallo Peter,Mekongsailor schreef:Hallo Sonja / Astrid
Sonja,
Ben jij die vroegere dame die bij het TTR werkzaam was en evengoed met zware kabels kon sleuren als de mannen?
En Astrid, ben jij "de" Astrid waar half 43a verliefd op was en die een tijdje werkzaam was op de telefooncentrale en een zus had die "Suzy" noemde? Ik dacht dat je nadien samen was met een officier (naam vergeten).
Indien ja, vertel me dan eens hoe alles gelopen is nadat ik weg was uit 43A.
Greetz,
Peter lemmens/43a/Infirmerie
Ja hoor, je zit helemaal juist. Ook als sergeant moest je kabels slepen hoor. Ik heb eens behoorlijk op mijn donder gekregen van ene met een paar gouden sterren omdat ik 4 jerrycans met benzine aan het slepen was tijdens een oefening op Sennelager. Die officier vond dat ik dat maar aan een van onze soldaten moest overlaten. Ja, dag Jan. Als ik brandstof nodig heb en mijn mensen zijn met iets anders bezig, dan haal ik het toch zelf zeker!!!
En Astrid heeft inderdaad een zus die Suzy heet en die gehuwd is met Guido Fannes die op het Sec. Pers. werktte. De rest kan Astrid zelf vertellen als ze dat wil ... toch!!!
Alvast heel veel groeten,
Sonja
-
sonneke44 - Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:51
Kijk, kijk, wie we daar hebben. Dat is inderdaad lang geleden. Hoe gaat het met je??? Indien je het leuk vindt zou ik graag iets meer van je vernemen. Mag best ook via de private weg hoor.Kimmeke 2910 schreef:Dag Sonja en Astrid,ik ben Vera Bartholomeus.
Waar is de tijd hé !!!!
Alvast veel groeten uit Nederland.
Sonja