1971-72 - 43A Brakel

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

lukakobe

01 apr 2009, 11:43

Hey allemaal. Lang gelden dat ik hier nog iets van mij liet horen. Ik wil toch een paar vragen helpen oplossen.
Pioneer : Ik ben die Olt Van Rillaer van toen! Dat met die patatten zal niet zo erg geweest zijn zeker?
DenisV : De man achter Kol Dujardin bij de bataljonsfesten was Maj Geleleens.
Emteechauffeurke : die man met het geruite hemd is Adjt Haegeman.
Kimmeke : vraag eens aan Willy of hij een broer heeft die onlangs naar Nieuw-Zeeland geweest is.
En vooral Sonneke, gelukgewenst met je kleinzoon Arne.

Rhani

01 apr 2009, 12:24

Voor Peter Lemmens,

Ja ik heb een zus die Suzy heet en samen met Guido zit ze nu in Evere.
Of half 43A verliefd op mij was weet ik niet (misschien 1/4 ?) ha ha, maar ik ben NIET getrouwd met een Offr. Mijn partner is Patrick Claeys (ook 1CC zoals ik en ook ex 43A-er) en we hebben een dochter van bijna 13, Rhani. Patrick zit in 2/4L en ik in 2A.

groetjes
Astrid

Rhani

01 apr 2009, 12:31

Hallo Vera, het is zeker lang geleden, ik ben al 18 jaar weg uit 43A en zit sinds die tijd in 2A. Ik heb gelezen dat Willy op pensioen is en dat jullie van het leven genieten, zo moet dat ! En op een kleinkind moet je nog niet direct hopen zoals Sonja, ik ook niet want mijn dochter is nog geen 13 (hopelijk wacht ze er nog ettelijke jaren mee). Als ze nog 10 jaar wacht ben ik er 59, mooie leeftijd om oma te worden.

groetjes
Astrid

Rhani

01 apr 2009, 12:33

Sonja HARTELIJK GEFELICITEERD :lol: met je kleinzoon. Je zal wel trots zijn. Feliciteer Grace ook van mij, zeg maar dat ik de schoonzus ben van Guido.

Astrid

sonneke44

01 apr 2009, 15:16

lukakobe schreef:Hey allemaal. Lang gelden dat ik hier nog iets van mij liet horen. Ik wil toch een paar vragen helpen oplossen.
Pioneer : Ik ben die Olt Van Rillaer van toen! Dat met die patatten zal niet zo erg geweest zijn zeker?
DenisV : De man achter Kol Dujardin bij de bataljonsfesten was Maj Geleleens.
Emteechauffeurke : die man met het geruite hemd is Adjt Haegeman.
Kimmeke : vraag eens aan Willy of hij een broer heeft die onlangs naar Nieuw-Zeeland geweest is.
En vooral Sonneke, gelukgewenst met je kleinzoon Arne.
Dank je wel Diederik. Volgens een paar vriendinnen heeft de kleine man een paar "Boels" trekjes. Kreeg net een SMS van Grace dat ze morgen het ziekenhuis mag verlaten. Kereltje is al 100 gr bijgekomen.

groetjes, Sonja

sonneke44

01 apr 2009, 15:19

Rhani schreef:Sonja HARTELIJK GEFELICITEERD :lol: met je kleinzoon. Je zal wel trots zijn. Feliciteer Grace ook van mij, zeg maar dat ik de schoonzus ben van Guido.

Astrid
Dank je wel Astrid. Zal ik zeker doen. Ik hoef haar niet te vertellen wie je bent want ze kent je nog haha.

groetjes, Sonja

sonneke44

01 apr 2009, 15:23

Rhani schreef:Hallo Vera, het is zeker lang geleden, ik ben al 18 jaar weg uit 43A en zit sinds die tijd in 2A. Ik heb gelezen dat Willy op pensioen is en dat jullie van het leven genieten, zo moet dat ! En op een kleinkind moet je nog niet direct hopen zoals Sonja, ik ook niet want mijn dochter is nog geen 13 (hopelijk wacht ze er nog ettelijke jaren mee). Als ze nog 10 jaar wacht ben ik er 59, mooie leeftijd om oma te worden.

groetjes
Astrid
Nou Astrid, ik word dit jaar 53 en blijf jong hoor. Maar ja, wat wil je met nog een dochter van 10 in huis. En al die vriendinnen die over de vloer komen om lekker samen te "chillen" :wink: Zoiets houdt je jong en up-to-date :lol:

groetjes, Sonja

Rhani

01 apr 2009, 16:25

Sonja dat is helemaal juist, als je nog een jong kind in huis hebt ga je een beetje mee met hen en voel je je jonger dan je bent. Ik wordt dit jaar toch ook al 49 en Suzy 50 !!!!!!
Geniet van je kleinkind

groetjes
Astrid

Emteechauffeurke

01 apr 2009, 18:28

Goeienavond!

Afbeelding

Langs hier werden de cullinaire specialiteiten van onze keukenpiet naar de sites verzonden!! Soms was het een sport om als eerste te vertrekken !!

GRTZ,
EMTEEKEN :wink:
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

01 apr 2009, 18:30

Afbeelding

Nog eentje !! Men kijkt in de richting waar men achter de horizon de A-site van Tietelsen kan tegenkomen !!

GRTZ,
EMTEEKEN :roll:
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

01 apr 2009, 18:32

Afbeelding

En wie komt hier even kijken?? :P Rara!!

GRTZ,
EMTEEKEN 8)
Suuuupppeeers yes!!!!!

Emteechauffeurke

01 apr 2009, 18:47

Afbeelding

Tot slot nog wat oude gedienden op een rijtje!!

GRTZ,
EMTEEKEN 8)

PS: Fotoos van de hand van Engelborghs, Viroux en ondergetekende
Suuuupppeeers yes!!!!!

Kimmeke 2910

01 apr 2009, 22:16

Dag Lukakobe,Kimmeke is de naam van ons dochter.Ik ben Vera en ja,Willy heeft een broer Marc die naar Nieuw Zeeland is geweest.We hebben foto´s van jullie gezien.(Marc vertelde dat je ons niet meer herinnerde)
We moeten elkaar wel kennen van Brakel.Willy zat in de B Battery als 221 en ik in de A Battery als FCO in ´76.
In ´85 zijn we naar Kreta verhuisd voor 4 jaar.
Misschien begint er een bellentje te rinkelen.
NB: Marc en Treeske zijn ook trotse oma en opa geworden van een kleinzoon Lucas.
Groetjes Willy Vera

Kimmeke 2910

01 apr 2009, 22:36

Dag Astrid, is jullie dochter al 13 jaar?Aan ons kinderen kan men zien dat we wat ouder worden hé,Kim wordt dit jaar 30.
Voor de rest gaat het goed met ons.
Doe de groetjes aan Patrick,Suzy en aan Guido.

kd29

01 apr 2009, 23:34

Yepla !!!

Nog een paar fotokes van vroeger,

Met de raketten op stap

Afbeelding

Punt 50 opstellen >>> zwaar ding as ge het mij vraagt

Afbeelding

Afbeelding

Bezoekje uit de lucht van één of andere hoge pif

Afbeelding

Greetz... Fco-ke 43A Bravo