Katana's hoekje

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Voel mij al te oud hier

Je bent nooit te oud hier
15
25%
SeniorenNET , mijn eerste keus
6
10%
Zal steeds blijven , zoals ik gebekt ben
6
10%
Mis wat hier , de verdwenen rebels
21
36%
Viva bomma en patatten
11
19%

Totaal aantal stemmen: 59

katana

01 apr 2009, 11:28

vivaldi schreef:Heb het droevige nieuws gelezen op teletekst, omdat gevangenen op slinkse wijze op internet gaan.

Het zijn droevige tijden.... en het zal hier stil worden op het forum, vermits 60% van de leden van seniorennet nu niet meer op ons net kunnen!

60% :?: :lol:

Zal wel een jartelgraad hoger liggen zekers :?: :D
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Renegade

01 apr 2009, 11:48

Aha, nu kunnen we dus controleren wie van de forumgangers in den bak zitten. :lol:
"Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).

vivaldi

01 apr 2009, 11:57

Jaja, Katana, ik heb het begrepen. we hebben dringend een arabische versie van seniorennet nodig.

Laat ons aannemen dat er 15% uit een vlaams buikske komen die in den bajes zitten, dan zijn het er nog een pak hé?

Haha, ik heb mijn twee dochters goed liggen gehad, gisterenavond om hakf twaalf. Een goei moment, slaperig en zo.

Ze liepen er in als door vloeibare boter, haha, der zal vis gegeten worden vanavond!!!
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB

Windows 10

Felicie

01 apr 2009, 18:34

Blij met medeleven en ja de autoklok
komt er ook nog bij.
PC en sommige apparaten gaan automatisch.
Maar niet mijn video en polshorloge
(zijn al van een zekere leeftijd)
Wat met de automatische apparaten
als dit vermaledijde zomeruur ooit
afgeschaft wordt ?
8) :cry: :evil: (vertolkt gevoelens)
Felicie

telloorlekker

01 apr 2009, 20:52

vivaldi schreef:Hamse bossen???

Dat klinkt naar wilde orgiën!

Ik hou mijn "hart" vast...
Hoe doe jij dat ? Ik krijg met veel moeite m'n vingers rond mijn buik ... :lol:

katana

03 apr 2009, 15:47

Weeral twee dagen hofwerk achter de rug , struiken verwijderen , omspitten van gronden en onkruid aanvallen en nog zo veel meer onder de hoede van slavendrijver Lady :D
Gast

03 apr 2009, 16:54

katana schreef:Weeral twee dagen hofwerk achter de rug , struiken verwijderen , omspitten van gronden en onkruid aanvallen en nog zo veel meer onder de hoede van slavendrijver Lady :D
en hij trekt er nog op ook....

Afbeelding

katana

04 apr 2009, 09:59

canteclaer schreef:
katana schreef:Weeral twee dagen hofwerk achter de rug , struiken verwijderen , omspitten van gronden en onkruid aanvallen en nog zo veel meer onder de hoede van slavendrijver Lady :D
en hij trekt er nog op ook....

Afbeelding
Het leven is mooi met dergelijke humor , benadering van de werkelijkheid :?: :lol:
Hioe flik je dat toch beste Martin , kijk je in een glazen bol :?: :)

katana

05 apr 2009, 10:52

Doeme toch , wat een tegenslag ; vandaag opent de rommelmarkt weer haar deuren in Leopoldsburg 8O
Katana is er niet bij , een van de kleindochters studerent in Leuven is nu thuis , maar haar ouders vertoeven nu in Berlijn (korte vakantie) , ze mag van Lady de hele week smiddags komen eten bij ons en dus verkiezen wij de gezellige babbel thuis met de oudste kleindochter :)
Volgende week zal er ook geen rommelmarkt zijn voor katana , zaterdag viert een goede kameraad zijn gouden bruiloft , moet daar aanwezig en dan vroeg opstaan voor de rommelmarkt(zondag) hoort er dan niet meer
bij ( misschien koppijn) :lol:

Merde :!: :!: :!: :twisted: 8O :o

katana

06 apr 2009, 10:17

Handige Harry

Is het een voordeel een Handige Harry te zijn in een gezin ?
Weet het wel , is een voordeel voor de Lady's , maar als ze de puntjes op de i zetten , wordt het werk nogal eens smalend bekeken :lol:
Misschien even Allah ter hulp roepen , want God is nu in de minderheid in deze wereld :lol:

PS , toevoeging onder voorbehoud !

Katana heeft vastgesteld dat kameraad " Canteclaer " zijn laatste inzending heeft gewist ' betreft de linkerhand :lol:
Katana heeft ooit een diploma A2 behaald in een tecnischeschool in de jaren 1950 , weet dus best wat er reilt en zeilt op technisch gebied , maar katana getuigd hier openlijk , dat er wel eens een meningsverschil opduikt :lol:
Het gaat er maar over de volmaaktheid van de vrouw , wil van alles en volgende morgen moet het weer anders 8)

katana

09 apr 2009, 11:26

Berlusconi: Beschouw het als een weekendje kamperen

Als de Italiaanse regeringsleider Silvio Berlusconi de slachtoffers van de aardbeving die in tentenkampen ondergebracht zijn , op zijn eigen kenmerkende manier de slachtoffers een hart onder de riem heeft gestoken met zijn uitspraak beschouw het als een weekendje kamperen heeft deze rijke lul het bij katana grondig verkorven ...

En dan nog zeggen ' Er ontbreekt niets, er zijn medicijnen , warm eten en dekens voor de nacht aldus Berlusconi ..

Volgens mijn vaststelling gezien op tv , is daar alles niet pico bello , onvoldoende wcs, en overal geen stroom en dan nog de angst in de nacht voor velen , aardbevingen maken de mens kapot en jagen ze grote schrik aan , slapen is maar een paar minuten en dan schrik je weer wakker .

Als er een bijdrage zal gevraagd worden in België , zal katana zeker een bedrag storten van zijn klein pensioen Berlusconi :evil:

vivaldi

09 apr 2009, 14:01

Katana, mag ik ook een kleine bijdrage vragen uit uw rijkelijk pensioen, daar ik ook dezelfde angsten heb meegemaakt.
Vooreerst de aardbeving bij de eedaflegging van onze vorst. Nu schrik ik elke nacht wakker van de toekomst die voor mij, mijn kinderen en kleinkinderen is weggelegd, vooral na de herhaalde berichten dat de pensioenen 'onbetaalbaar' worden, allé, alleen maar voor de mensen die gewerkt hebben in hun leven - de anderen worden met rust gelaten wegens de gelijkheid van kansen -

Daarbij verwacht ik nog een serieuze aardbeving van 7 op 7 juni, maar gelukkig is het na een beving weer een tijdje stil, zoals we gezien hebben na de beving in 2007, de zg Leterme beving..

Ik zal uw centjes preventief gebruiken om op de plaatselijke rommelmarkten mijn toekomstig pensioenbedrag op te vangen door het kopen van een tweedehands salon, televisie en potten en pannen, zenuw- en slaappillen.

Gelukkig moet ik er wel bij zeggen dat de kans op aardbevingen groter is in Limburg met zijn ex mijnen dan in het 'idyllische' Deinze
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB

Windows 10

telloorlekker

10 apr 2009, 09:12

Als het in de Limburgse Kempen beeft, ligt het epicentrum steevast aan de Hollandse kant :lol:
Gast

10 apr 2009, 10:27

katana schreef: Katana heeft vastgesteld dat kameraad " Canteclaer " zijn laatste inzending heeft gewist ' betreft de linkerhand :lol: .../...
...de server heeft de toegang tot die mooie foto geweigerd; daarom heb ik het weggehaald...

katana

13 apr 2009, 09:41

canteclaer schreef:
katana schreef: Katana heeft vastgesteld dat kameraad " Canteclaer " zijn laatste inzending heeft gewist ' betreft de linkerhand :lol: .../...
...de server heeft de toegang tot die mooie foto geweigerd; daarom heb ik het weggehaald...

Was deze foto ' zo ergelijk' :?: :lol:
Je hebt mij nieuwsgierig gemaakt beste Martin , doe een tweede poging en als het lukt , zal katana in Scherpenheuvel een kaars branden voor U en uw familie :D