1971-72 - 43A Brakel
-
Rhani - Lid geworden op: 12 mar 2008, 12:54
ik doe de groetjes aan Suzy en Guido, en aan Patrick ook natuurlijk
dada
Astrid
-
DenisV - Lid geworden op: 10 mar 2009, 17:49
Hallo alemaal,
Nog eentje van de bataljonsfeesten 1983 :

van rechts naar links :
Kol Jacques Fontaine, de RSM (z'n naam ontsnapt me ; Lukakobe's geheugen zal me ongetwijfeld ter hulp snellen), Maj Geleleens, Chef Ilsbroux (net boven de schouder van Geleleens), Lt Lemmens (StD BijComd a.i. terwijl Kapt Van Maele in bijscholing was).
groetjes,
Denis.
Nog eentje van de bataljonsfeesten 1983 :

van rechts naar links :
Kol Jacques Fontaine, de RSM (z'n naam ontsnapt me ; Lukakobe's geheugen zal me ongetwijfeld ter hulp snellen), Maj Geleleens, Chef Ilsbroux (net boven de schouder van Geleleens), Lt Lemmens (StD BijComd a.i. terwijl Kapt Van Maele in bijscholing was).
groetjes,
Denis.
-
spoor - Lid geworden op: 22 feb 2009, 19:12
dag Denis.Die chef ilsbroux was geloof ik ookal in brakel in 1973.Zou het kunnen dat het dezelfde is?Toen was hij in de q.m.samen met DeMei en Corijn geloof ik.Omdat die toen ook zo een snor had.Hij was toen nog geen chef.grt uit schepdaal 
legerdienst
-
BCA - Lid geworden op: 12 jun 2008, 21:50
@Sonneke44
Hatelijk gefeliciteerd met de geboorte van je eerste kleinkindje.
Wij hebben er ondertussen al 3 rondlopen (7-5 en 4 jaar)
Tot in Brakel.
@Rhani
Ben je dit jaar op de 4-daagse weer paraat?
Hopelijk hebben we dan iets meer tijd om te praten dan vorig jaar in Diksmuide.
@Kimmeke2910
Vera,heb jij toevallig nog kiekjes liggen van die mooie tijd op Tietelsen?
Ben volop fotootjes aan het verzamelen van die mooie periode.
Was BCA in de Alfa van 73 tot 84.
Groetjes aan Willy.
BCA
Hatelijk gefeliciteerd met de geboorte van je eerste kleinkindje.
Wij hebben er ondertussen al 3 rondlopen (7-5 en 4 jaar)
Tot in Brakel.
@Rhani
Ben je dit jaar op de 4-daagse weer paraat?
Hopelijk hebben we dan iets meer tijd om te praten dan vorig jaar in Diksmuide.
@Kimmeke2910
Vera,heb jij toevallig nog kiekjes liggen van die mooie tijd op Tietelsen?
Ben volop fotootjes aan het verzamelen van die mooie periode.
Was BCA in de Alfa van 73 tot 84.
Groetjes aan Willy.
-
Kimmeke 2910 - Lid geworden op: 28 mar 2009, 21:47
Dag BCA Bonjéke, deze week is Kim thuis (dan hebben we niet veel tijd)en de week daarop zijn we in verlof tot 16 mei.
Voor de foto´s te bekijken dat gaat snel,maar ik heb Willy nodig voor de foto´s in te scannen,en die heeft het nu ook druk met de tuin en de motorhome.
Ja, gepensioneerde hebben niet veel tijd,de dag is te kort.
Groetjes Vera
Voor de foto´s te bekijken dat gaat snel,maar ik heb Willy nodig voor de foto´s in te scannen,en die heeft het nu ook druk met de tuin en de motorhome.
Ja, gepensioneerde hebben niet veel tijd,de dag is te kort.
Groetjes Vera
-
sonneke44 - Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:51
Jeetje Rudy, wat zijn jullie nog "snotneuzen" daar. Heel apart deze foto's weer eens te zien. Ons Guidoke (Fannes) is intussen een echte witte duif geworden zenne. Wel een heeeeeeeeel leuke herinnering.BCA schreef:Een fotootje uit de goeie tijd.
Annentag midden de jaren 70.
Van links naar rechts:
?(sorry-naam vergeten)-Guido-Ikke-Fredje-Francky.
BCA
Las net ook dat jullie naar Brakel gaan volgende maand. Logeren jullie ook in het hotel of ergens anders??? Ga zeker naar jullie uitkijken!
Komen Stan en Babs ook?
groetjes, sonneke
-
Voor BCA, ben jij Adjt Bonjé ?
Dit jaar ga ik niet marcheren, heb 3j geleden mijn rechtervoet gebroken
en tot nu altijd meegedaan (1 dag van de 4) maar ik heb te veel pijn (tijdens en na de march). Lopen doe ik nog, 3 keer per week, een 5 à 7 km.
groetjes
Astrid
Dit jaar ga ik niet marcheren, heb 3j geleden mijn rechtervoet gebroken
groetjes
Astrid
-
voor BCA.
Patrick en ik gaan niet naar de reunie, we zijn wel van plan om te gaan als het in Limburg is, in 2011 heb ik gehoord. We willen ook eens een paar dagen naar Brakel gaan (misschien volgend jaar) met onze dochter, dan kan ze zien waar wij al die jaren gewerkt hebben. En kunnen wij zien wat er allemaal veranderd is sinds dat die "Belgen" daar weg zijn. Heb al gehoord dat het er niet op verbeterd is !!!
bye bye
Astrid
Patrick en ik gaan niet naar de reunie, we zijn wel van plan om te gaan als het in Limburg is, in 2011 heb ik gehoord. We willen ook eens een paar dagen naar Brakel gaan (misschien volgend jaar) met onze dochter, dan kan ze zien waar wij al die jaren gewerkt hebben. En kunnen wij zien wat er allemaal veranderd is sinds dat die "Belgen" daar weg zijn. Heb al gehoord dat het er niet op verbeterd is !!!
bye bye
Astrid
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Goeiemorgen allemaal !!
Langs deze weg aan iedereen mooie paasdagen toegewenst!!
GRTZ,
EMTEEKEN
PS: Voor Rhani: Wat die verslechterde toestand na het vertrek van de Belgen betreft zijn mij helaas ook die verhalen bekend!!
Langs deze weg aan iedereen mooie paasdagen toegewenst!!
GRTZ,
EMTEEKEN
PS: Voor Rhani: Wat die verslechterde toestand na het vertrek van de Belgen betreft zijn mij helaas ook die verhalen bekend!!
Suuuupppeeers yes!!!!!