DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Ben er eens gaan naar kijken maar waarschijnlijk is het een onbepijlde rit want je krijgt een roadbook.
Zondag 26 april wordt voor Kom op tegen Kanker de allereerste ‘Tandem’ georganiseerd ;
www.tandemtegenkanker.be .
De ‘Tandem’ is een nieuwe campagne van Kom op tegen Kanker, waarbij clubs of andere groeperingen met elkaar of naar elkaar toe in beweging komen.
Tussen 10:00 en 12:00 :
Registratie bij de dealers, je krijgt een kop koffie aangeboden en je ontvangt een roadbook.
Je kiest ervoor om alleen te rijden of met vrienden.
Tussen 12:00 en 14:00 :
Aankomst op de Grote Markt van Sint-Niklaas
Vanaf 14:00 :
Bovenop de gebruikelijke kameraadschappelijke sfeer van een motortreffen, zorgen wij voor muziek, animatie en een toffe sfeer.
We verwachten enkele BV’s die de cheques van bedrijven in ontvangst nemen.
Einde voorzien om 17:00
Zondag 26 april wordt voor Kom op tegen Kanker de allereerste ‘Tandem’ georganiseerd ;
www.tandemtegenkanker.be .
De ‘Tandem’ is een nieuwe campagne van Kom op tegen Kanker, waarbij clubs of andere groeperingen met elkaar of naar elkaar toe in beweging komen.
Tussen 10:00 en 12:00 :
Registratie bij de dealers, je krijgt een kop koffie aangeboden en je ontvangt een roadbook.
Je kiest ervoor om alleen te rijden of met vrienden.
Tussen 12:00 en 14:00 :
Aankomst op de Grote Markt van Sint-Niklaas
Vanaf 14:00 :
Bovenop de gebruikelijke kameraadschappelijke sfeer van een motortreffen, zorgen wij voor muziek, animatie en een toffe sfeer.
We verwachten enkele BV’s die de cheques van bedrijven in ontvangst nemen.
Einde voorzien om 17:00
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
De ritten voor deze activiteit zullen uiteraard in Garmin en TomTom formaat downloadbaar zijn op www.motorrijdersontour.be
En ze zijn voor de leden dus ook downloadbaar op de ledenzone.
Om alle misvattingen te vermijden.
nota uit forum BMW vlaanderen http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... 11&t=23284
En ze zijn voor de leden dus ook downloadbaar op de ledenzone.
Om alle misvattingen te vermijden.
nota uit forum BMW vlaanderen http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... 11&t=23284
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
hey bikers
den buldog zal er zatd toch bij zijn ik heb mijn planning kunnen veranderen want het vrouwke zei ga mor rijen met u maten . zodus heb ik ni gepreuteld . zodus ppg en benson ik wacht om 8 uur aan de Cor op den Leugenberg
gr
burn rubber noth your soul
den buldog zal er zatd toch bij zijn ik heb mijn planning kunnen veranderen want het vrouwke zei ga mor rijen met u maten . zodus heb ik ni gepreuteld . zodus ppg en benson ik wacht om 8 uur aan de Cor op den Leugenberg
gr
burn rubber noth your soul
-
skydiver - Lid geworden op: 23 dec 2007, 11:47
Ja buldog,
Nu kunt gij mee en moeten wij passen voor morgen.
Problemen met de verhuis van de dochter naar haar nieuwe woonst!!
moeten gaan helpen morgen.Nie aan te doen he.
Moest er zondag iemand gaan toeren,laat maar iets weten!!
Grts Luc-Nadia.
Nu kunt gij mee en moeten wij passen voor morgen.
Problemen met de verhuis van de dochter naar haar nieuwe woonst!!
moeten gaan helpen morgen.Nie aan te doen he.
Moest er zondag iemand gaan toeren,laat maar iets weten!!
Grts Luc-Nadia.
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Benson,
bedankt voor de uitnodiging
, het was een fijne en vooral gezellige rit met een zeeeer fijn gezelschap, laat de rauwe eieren maar komen
.
mij felicitaties aan het adres van de "Friends"
Bei de waei-- hebbe di gaste een website
tot volgende ,
Redtail
bedankt voor de uitnodiging
mij felicitaties aan het adres van de "Friends"
Bei de waei-- hebbe di gaste een website
tot volgende ,
Redtail
-
hey motards
gisteren weer een fijne rit gereden met de mannen van de friends
bedankt Benson voor de uitnodiging het was een tof gezelschap .
het weekend van 25 & 26 April is er in Essen het ROL& BOL weekend met oldtimers moto's , auto's, markt voor toebehoren en een hele animatie daarond en een rondrit op roadboek & GPS . DUS OP ZONDAG 26 APRIL voor de geintreseerden rijden we die rit ikzelf heb de roadboek en de Fadre gaat de rit uitwerken op GPS
afspraak om 8 uur in MARIA TER HEIDE op het kruispunt als ge van de autostrade komt in ST JOB aan de ESSO TANKSTATION dit is rechts op de hoek, Voor de mensen die van de kant van Merksem afkomen is het Braschaat doorrijden dan komt ge in MARIA TER HEIDE tot op het kruispunt van het ESSO station . dit is het kruispunt naar rechts ST JOB ,
rechtdoor naar WUUSTWEZEL en schuin links naar ESSEN ?
het inschrijvingsgeld bedraagt 7 EURO inbegrepen koffie met gebak
de rit bedraagt 184 km met twee stops ( controleposten) en we kunnen natuurlijk nog meer stoppen als dit gewenst is
gaan nu al mee waarschijnlijk nog 3 collega's van mijn werk
DEN BULDOG
FADRE
het zal wel een mooie rit worden dus mannen & vrouwen laat maar iets weten gr den buldog
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL
gisteren weer een fijne rit gereden met de mannen van de friends
bedankt Benson voor de uitnodiging het was een tof gezelschap .
het weekend van 25 & 26 April is er in Essen het ROL& BOL weekend met oldtimers moto's , auto's, markt voor toebehoren en een hele animatie daarond en een rondrit op roadboek & GPS . DUS OP ZONDAG 26 APRIL voor de geintreseerden rijden we die rit ikzelf heb de roadboek en de Fadre gaat de rit uitwerken op GPS
afspraak om 8 uur in MARIA TER HEIDE op het kruispunt als ge van de autostrade komt in ST JOB aan de ESSO TANKSTATION dit is rechts op de hoek, Voor de mensen die van de kant van Merksem afkomen is het Braschaat doorrijden dan komt ge in MARIA TER HEIDE tot op het kruispunt van het ESSO station . dit is het kruispunt naar rechts ST JOB ,
rechtdoor naar WUUSTWEZEL en schuin links naar ESSEN ?
het inschrijvingsgeld bedraagt 7 EURO inbegrepen koffie met gebak
de rit bedraagt 184 km met twee stops ( controleposten) en we kunnen natuurlijk nog meer stoppen als dit gewenst is
gaan nu al mee waarschijnlijk nog 3 collega's van mijn werk
DEN BULDOG
FADRE
het zal wel een mooie rit worden dus mannen & vrouwen laat maar iets weten gr den buldog
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL
-
odul - Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
He gasten
was me weer een fijn ritje,een pluim voor de Friends voor het ineensteken van de rit en zeker voor de organisatie,bedankt mannen en Benson voor de tip.
De uitstap voor 25 & 26 april ga ik misschien wel meerijden alleen welke dag rijden jullie dan
,hou het forum wel in het oog en laat nog wel zeker weten dan of ik erbij zal zijn.
Groetjes
Ludo
was me weer een fijn ritje,een pluim voor de Friends voor het ineensteken van de rit en zeker voor de organisatie,bedankt mannen en Benson voor de tip.
De uitstap voor 25 & 26 april ga ik misschien wel meerijden alleen welke dag rijden jullie dan
Groetjes
Ludo
-
hey Odul
op zondag 26 april rijden we de rit
gr
op zondag 26 april rijden we de rit
gr
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
Bandenwissel:
Tip om géén tijd te verliezen bij het vervangen van een platte band:
http://www.wimp.com/motorcyclestunt/
Mvg,
P.Siemons
Tip om géén tijd te verliezen bij het vervangen van een platte band:
http://www.wimp.com/motorcyclestunt/
Mvg,
P.Siemons
-
BIKERCAT - Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:12
Woensdag 15 april gaan we naar de Scheldeprijs.Eerst naar het vertrek op de markt in Antwerpen,daarna de Kempen in,we hopen de renners een drietal maal te zien en dan naar Schoten voor de aankomst.Mazo en vrouwke.