Katana's hoekje
-
Gast
Vind hem niet meer... de foto is waarschijnlijk verwijderd op de originele locatie... Het was wat" spielerei" met een hand met aan alle vingers terug een handje....katana schreef:canteclaer schreef:...de server heeft de toegang tot die mooie foto geweigerd; daarom heb ik het weggehaald...katana schreef: Katana heeft vastgesteld dat kameraad " Canteclaer " zijn laatste inzending heeft gewist ' betreft de linkerhand.../...
Was deze foto ' zo ergelijk'![]()
![]()
Je hebt mij nieuwsgierig gemaakt beste Martin , doe een tweede poging en als het lukt , zal katana in Scherpenheuvel een kaars branden voor U en uw familie
-
vivaldi - Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:07
O, Ja, dat is die foto van de CEO van Fortis. Die mens is zo geboren met toen handen aan zijn vingers... en plakken dat ze doen!!!
vivaldi
vivaldi
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB
Windows 10
Windows 10
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
canteclaer schreef:Vind hem niet meer... de foto is waarschijnlijk verwijderd op de originele locatie... Het was wat" spielerei" met een hand met aan alle vingers terug een handje....katana schreef:canteclaer schreef:...de server heeft de toegang tot die mooie foto geweigerd; daarom heb ik het weggehaald...katana schreef: Katana heeft vastgesteld dat kameraad " Canteclaer " zijn laatste inzending heeft gewist ' betreft de linkerhand.../...
Was deze foto ' zo ergelijk'![]()
![]()
Je hebt mij nieuwsgierig gemaakt beste Martin , doe een tweede poging en als het lukt , zal katana in Scherpenheuvel een kaars branden voor U en uw familie
Ach beste Canteclaer , het is al goed ,je antwoord getuigd van veel , je weet wel , iets meer , dan ....
En zo hoort het ,den evenmens aanhoren, met een goed gevoel zonder haat en met een brokkie liefde , is een stap voorwaarts waardig in den top
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
vivaldi - Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:07
Zeg Katana, nu uwen T.B. gewonnen heeft gisteren, moet ge niet zo hoogdravend beginnen doen hoor.
Wacht maar, mijne tijd komt nog in de tour als de Lance alles gaat winnen, behalve de trui van rode lantaarn?
Wacht maar, mijne tijd komt nog in de tour als de Lance alles gaat winnen, behalve de trui van rode lantaarn?
ERRARE HUMANUM EST
Windows 10
Windows 10
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Wie hoog vliegt, kan laag vallen...al is dat voor sommigen dan met een repeteerkanon (cfr Lance)
-
Katana is een supporter voor Tom Boonen , wonende in Balen een buurgemeente van Leopoldsburg , maar neemt nu een tweede renner Johan Vansummeren,er bij ook een grenzende gemeente ' Lommel er bij
Het is als een tweede vrouw er bij nemen
Deze namiddag katana gaat fietsen met een seniorengroep en Lady is naar Maastricht met haar zuster, genieten en ....
Deze namiddag katana gaat fietsen met een seniorengroep en Lady is naar Maastricht met haar zuster, genieten en ....
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
katana schreef:De gazetten staan er vol van ' Kim Clijters speelt US OPEN .
Zal ze nog ooit numero uno kunnen worden ?
En die gaat er nog komen ook.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
katana schreef:vivaldi schreef:Maar tllt toch. Katana is ne schone vent zulle. 'k Heb hem gezien in Oostende en hij heeft nog niets weg van een oude palliatieve grijsaard.
Kan nog zelfs één keer per maand klaarkomen volgens lady én zonder blauwe pillekes naar 't schijnt.
Beste Vivaldi ,
Als baankapitein moet je tonen , dat je gezag hebt![]()
Heb ooit eens gedreigd met twintig weduwen achter mij , dat katana met hun eens het donkere Limburgsbos zou inrijden ; werd met groot hoongelach onthaald door de seniorsvrouwen , ons allemaal kunt ge toch niet aan was hun repliek
Gij zijt een deugniet jij, zelf wel van al dat moois willen profiteren maar ons ter hulp roepen dat doet hij niet, de smulaap.
-
Felicie schreef:Ziehier wat ik gisteren zondag op mijn blog
blogde :
Nou ja 'zomeruur', mooi woord, klinkt goed, maar
ik noem het liever terroruur.
Een relaas van mijn pril zondagmorgenverzet :
1. radiowekker (nog in halfdonker en -in slaap)
2. chauffageklok
3.wandklok aan keukenmuur (op stoelklim, afhalen van muur
langs achter verdraaien, weer aan muur geklungeld)
4.microgolf
5.stereoketen (waar is dat gebruiksaanwijzingboekje grrr?)
6. polshorloge (straks vragen aan mijn kleindochtertje)
7. digicorder (ai mijn zere knie. Een kussentje, de lamp en
mijn leesbril want ik zie hier verdomme geen moer.
Herkent iemand zich in mijn situatie ? Graag enig medeleven
en dank bij voorbaat.
Felicie
Ik erken het wel maar doe dat zelf niet lmeer. Enkel de microgolfoven, de grote klok en de klok van de thermosstaat en de rest is voor de jongste. Die is trouwens boos als ik dat allemaal zelf doe. Maar de TV, stereoketen, pc en dvd player, doen dat hier al automatisch.
-
katana schreef:Doeme toch , wat een tegenslag ; vandaag opent de rommelmarkt weer haar deuren in Leopoldsburg![]()
Katana is er niet bij , een van de kleindochters studerent in Leuven is nu thuis , maar haar ouders vertoeven nu in Berlijn (korte vakantie) , ze mag van Lady de hele week smiddags komen eten bij ons en dus verkiezen wij de gezellige babbel thuis met de oudste kleindochter![]()
Volgende week zal er ook geen rommelmarkt zijn voor katana , zaterdag viert een goede kameraad zijn gouden bruiloft , moet daar aanwezig en dan vroeg opstaan voor de rommelmarkt(zondag) hoort er dan niet meer
bij ( misschien koppijn)![]()
Merde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ga je daar allemaal uitspoken, ik zou liever zeggen hoofdpijn. ( maar ondertussen is dat ook allemaal goed afgelopen)
-
katana schreef:Katana is een supporter voor Tom Boonen , wonende in Balen een buurgemeente van Leopoldsburg , maar neemt nu een tweede renner Johan Vansummeren,er bij ook een grenzende gemeente ' Lommel er bij![]()
Mijn toer zit er al op en vanmiddag nog wat testen gaan afleggen of de fitniss van de laatste 12 weken iets afgedaan heeft. ben benieuwd.
-
[quote="Mathieu
Mijn toer zit er al op en vanmiddag nog wat testen gaan afleggen of de fitniss van de laatste 12 weken iets afgedaan heeft. ben benieuwd.[/quote]
Mathieu , welke testen , testen voor de ruimtevaart

Mijn toer zit er al op en vanmiddag nog wat testen gaan afleggen of de fitniss van de laatste 12 weken iets afgedaan heeft. ben benieuwd.[/quote]
Mathieu , welke testen , testen voor de ruimtevaart
-
Wist je dat niet Katana, ze moesten toch een gepensioneerde hebben om voor 6 maanden mee de ruimte in te gaan samen met De Winne. En ik ben daarvoor geselecteerd dus.