verdriet
-
magrit - Lid geworden op: 13 mar 2005, 19:12
Dag iedereen,vandaag is er bij mij een probleem aan mijn nieren vast gesteld,namelijk aan de rechter nier,corticale en parapyelische niercystjes 12mm,en aan de linker nier grotere corticale niercysten 28mm.
Ik ben daar zwaar van onder de indruk daar er geen aanleiding was en het toevallig via een ander onderzoek ontdekt is.
Heeft iemand van jullie daar ervaring mee.Alle info is welkom!
Alvast bedankt,Magrit

Ik ben daar zwaar van onder de indruk daar er geen aanleiding was en het toevallig via een ander onderzoek ontdekt is.
Heeft iemand van jullie daar ervaring mee.Alle info is welkom!
Alvast bedankt,Magrit
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Niercysten en wat doen
« Gepost op: 9 Januari 2007, 13:02:00 »
--------------------------------------------------------------------------------
dag iedereen
Ik had verschillende dagen pijn in mijn RECHTER zijde. En beetje bloed in de urine.
Nu heb ik geen pijn meer. in de linker zijd heb ik nooit pijn gehad.
Ik ben bij een uroloog geweest. Het ²zijn foto gemachten een ook onder de scanner.
onder de (scanner)de verslag staat:
DRIETAL INLIGGENDE MATIGE TOT GROTE CYSTEN in linker nier
KLEINE PARAPYELISCHE CYSTE IN DE ONDERPOOL van rechternier;
NORMAAL KALIBER van de PELOCALICIEEL STELSEEL blilateraal
NORMALE VOLUME VAN BEIDE BIJNIEREN
en normale vlotte afloop naar de blaas. Normaal kaliber van beide ureters.
goede excretie n vijf minuten.
Ik heb direct aan de uroloog wat moesten wij doen. Hij antwoorde dat wij moesten niks moten doen,
het mag zo blijven.
Kan iemand mij zeggen als zo is ? Bestaat geen manier omde cysten te verwijderen en is ook echt niet nodig?
dank u
satriano
GRT RIEKSKE LIEVERD
« Gepost op: 9 Januari 2007, 13:02:00 »
--------------------------------------------------------------------------------
dag iedereen
Ik had verschillende dagen pijn in mijn RECHTER zijde. En beetje bloed in de urine.
Nu heb ik geen pijn meer. in de linker zijd heb ik nooit pijn gehad.
Ik ben bij een uroloog geweest. Het ²zijn foto gemachten een ook onder de scanner.
onder de (scanner)de verslag staat:
DRIETAL INLIGGENDE MATIGE TOT GROTE CYSTEN in linker nier
KLEINE PARAPYELISCHE CYSTE IN DE ONDERPOOL van rechternier;
NORMAAL KALIBER van de PELOCALICIEEL STELSEEL blilateraal
NORMALE VOLUME VAN BEIDE BIJNIEREN
en normale vlotte afloop naar de blaas. Normaal kaliber van beide ureters.
goede excretie n vijf minuten.
Ik heb direct aan de uroloog wat moesten wij doen. Hij antwoorde dat wij moesten niks moten doen,
het mag zo blijven.
Kan iemand mij zeggen als zo is ? Bestaat geen manier omde cysten te verwijderen en is ook echt niet nodig?
dank u
satriano
GRT RIEKSKE LIEVERD
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
magrit - Lid geworden op: 13 mar 2005, 19:12

Liefste Riekske,bedankt voor je steun,je zit zelf zo in de miserie en je doet zo je best om anderen te helpen...MIJN RESPECT ... Mijn huisarts heeft mij al gerustgesteld,maar ik ga toch voor alle zekerheid naar een nefroloog(nierziekten) gaan om zekerheid te hebben dat er niets erg aan de hand is.Groetjes Magrit