verandering
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Zeg eens als die kater van een Oskaar maar niet durft om mijn zanglijster op te peuzelen hè, want hij zal er niet goed van zijn, als ik hem te pakken krijg
Wie ??? hewel zijn baas (die bachten de haag heen en weer loopt.
) want die kater zal voor mij toch te vlug zijn, peins ik.
een ongerust
neske
zonder groet is zo onbeleefd (vind ik)
Dag Rapke
Wie ??? hewel zijn baas (die bachten de haag heen en weer loopt.
een ongerust
neske
zonder groet is zo onbeleefd (vind ik)
Dag Rapke
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-
schrijfster - Lid geworden op: 26 sep 2008, 16:16

Homerus laat jij ons rapkte soms niet gaan, terwijl wij hier met vele op hem te wachten staan schrijfster
Laatst gewijzigd door schrijfster op 07 mei 2009, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Tonen wat je hebt,is niet laten zien wie je bent.
-
rapke - Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
Langzaam,
als gesmolten suiker
die stilaan stolt
druppelen woorden
op een hoop
Zinloos
lijkt het, zelfs gevaarlijk
ze aan te raken,
ze te gebruiken
als gedicht
Vormloos
glijdend langs de helling
van mistige gedachten,
verdwijnend ongebruikt,
letterloze woorden
Rapke
als gesmolten suiker
die stilaan stolt
druppelen woorden
op een hoop
Zinloos
lijkt het, zelfs gevaarlijk
ze aan te raken,
ze te gebruiken
als gedicht
Vormloos
glijdend langs de helling
van mistige gedachten,
verdwijnend ongebruikt,
letterloze woorden
Rapke
-
lieve rapke mooi je gedicht!
Maar lees ik daaruit jou verdekte gevoelens?
Lig je in de knoop met ons of jezelf? lieve groetjes schrijfster
Maar lees ik daaruit jou verdekte gevoelens?
Lig je in de knoop met ons of jezelf? lieve groetjes schrijfster
-
Lieve mensen allemaal,
Alles is oké met Rapke hoor, bedankt voor de mooie woordjes maar wees niet ongerust, ik kom wel terug ... van zodra ik mijn laptop terug heb
Ik had die gewoon in de tuin ff laten liggen, samen met het fotoapparaat, en toen ik terugkwam waren ze verdwenen. Natuurlijk weet ik wie ze gepikt heeft, maar dat stuk tuinkabouter weigert pertinent mijn eigendommen terug te geven. Ik heb al gedreigd van hem in de pupegale naar 't stort te voeren
maar 't helpt gewoonweg niet
Hij weet van niks, hahahaha
'k zou er mee lachen moest ik niet zo kwaad zijn
Voor de rest ben ik wat bezige bij aan 't spelen. Vensterluiken moeten nodig een likje verf, en ik wil nog wat nieuwe bewoners in mijn tuin, daarom ben ik bezig met wat aanpassingswerken. En dan zijn daar ook nog de twee katers Oscar en Storm, de haan met zijn 5 kippen, Lapidorus en snuffel de konijntjes en last but not least Gumpy de pad.
Nu ga'k eens kijken of ik Homerus niet kan betrappen met mijn laptop
Slukes,
Rapke
Alles is oké met Rapke hoor, bedankt voor de mooie woordjes maar wees niet ongerust, ik kom wel terug ... van zodra ik mijn laptop terug heb
Ik had die gewoon in de tuin ff laten liggen, samen met het fotoapparaat, en toen ik terugkwam waren ze verdwenen. Natuurlijk weet ik wie ze gepikt heeft, maar dat stuk tuinkabouter weigert pertinent mijn eigendommen terug te geven. Ik heb al gedreigd van hem in de pupegale naar 't stort te voeren
Voor de rest ben ik wat bezige bij aan 't spelen. Vensterluiken moeten nodig een likje verf, en ik wil nog wat nieuwe bewoners in mijn tuin, daarom ben ik bezig met wat aanpassingswerken. En dan zijn daar ook nog de twee katers Oscar en Storm, de haan met zijn 5 kippen, Lapidorus en snuffel de konijntjes en last but not least Gumpy de pad.
Nu ga'k eens kijken of ik Homerus niet kan betrappen met mijn laptop
Slukes,
Rapke
-
Hey Rapke,
Wat een prachtig gedichtje, staat al in mijn mapke.
En een pupegale
dat is een kruiwagen zeker?
Doe maar op je gemakske mateke, laat je niet opjagen door euh.. ons.
Ps. Rapke, hier in Vl. Brabant sorteren wij ons afval
Metalen niet op de composthoop.
GFT, Hv, Gv, P-K, PMD, pfff en nog teen en tander allemaal netjes gesorteerd
En wat doen ze ginder achter?? Juist
Een vriendelijk groetje van
Neske
Als ik terug
veel ga knipperen
dan krijg ik
dat terug sè, nen tic nerveux
doeme toch 
Wat een prachtig gedichtje, staat al in mijn mapke.
En een pupegale
Doe maar op je gemakske mateke, laat je niet opjagen door euh.. ons.
Ps. Rapke, hier in Vl. Brabant sorteren wij ons afval
GFT, Hv, Gv, P-K, PMD, pfff en nog teen en tander allemaal netjes gesorteerd
En wat doen ze ginder achter?? Juist
Een vriendelijk groetje van
Neske
Als ik terug
-
Rapke, een gezellige zonnige zondag
Oh ja, wat ik nog wou zeggen:
Misschien heeft die kabouter uw laptop op de rommelmarkt verkocht. Ik heb daar gisteren eens gaan snuffelen en daar stond een kabouter die wou mij een laptop aansmeren, hij zei nog:" Madammeke, hij typt nog goed zunne!!" Ik heb hem niet gekocht zenne.

Groetje van
neske
Oh ja, wat ik nog wou zeggen:
Misschien heeft die kabouter uw laptop op de rommelmarkt verkocht. Ik heb daar gisteren eens gaan snuffelen en daar stond een kabouter die wou mij een laptop aansmeren, hij zei nog:" Madammeke, hij typt nog goed zunne!!" Ik heb hem niet gekocht zenne.

Groetje van
neske
-
bo'ke - Lid geworden op: 28 apr 2007, 19:47
Rapke,
Iets zien, het snel verwoorden,
vormt een prachtig gedicht
zelfs lopend op fijne koorden
blijft de betekenis in evenwicht.
mooi
bo
Iets zien, het snel verwoorden,
vormt een prachtig gedicht
zelfs lopend op fijne koorden
blijft de betekenis in evenwicht.
mooi
'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan
dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan
'zalig genieten'
.
dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan
'zalig genieten'
.
-

Een hele fijne dinsdag rapke!schrijfster
-
't Is hier Homerus weer he ! Let op, ik overdrijve zelden, maar als 't er iets is dan zeg ik het he !
Gieder zijt allemaal veel te lief voor Rapke, want de laatsten tijd loopt hij were vies gezind rond. En toen al die beschuldigingen over een laptop en een fototrekker die zou verdwenen zijn, ik weet van niks zunne.
Maar let op, der gebeuren hier nog andere zakens zunne ! Bijvoorbeeld he, al die kasseistenen die Rapke hier naar bachten d' hage zeult. Kar-re-vrach-ten vol he ! Als 't hem azo voort doet gaan ze 't naaste jare geen Parijs-Roubaix moeten rijden deur gebrek aan kinderkoptjes !!! En let op, hem lost geen woord he, 'k zijn fameus curieus wat dat hem daar aan 't fabrikeren is bachten die hage.
Jamaar, en zeggen da'k het biekans gezien had he ! Maar just toen ik achter den hoek wilde loeren begost hij te spuiten met een aftreksel van nettels, tegen de bladluizen - zegt hem - maar der zijn nog geen bladluizen !!! En let op, recht in mijn aangezicht he, mijn ogen pieken der nog van.
Weet ge wat, in de plekke van al die lieve woordjes zouden junder hem beter e keer zeggen dat hem zo'n dingen niet mag doen he.
Hola, daar is't hij were, salutjes zunne
Homeruske
Gieder zijt allemaal veel te lief voor Rapke, want de laatsten tijd loopt hij were vies gezind rond. En toen al die beschuldigingen over een laptop en een fototrekker die zou verdwenen zijn, ik weet van niks zunne.
Maar let op, der gebeuren hier nog andere zakens zunne ! Bijvoorbeeld he, al die kasseistenen die Rapke hier naar bachten d' hage zeult. Kar-re-vrach-ten vol he ! Als 't hem azo voort doet gaan ze 't naaste jare geen Parijs-Roubaix moeten rijden deur gebrek aan kinderkoptjes !!! En let op, hem lost geen woord he, 'k zijn fameus curieus wat dat hem daar aan 't fabrikeren is bachten die hage.
Jamaar, en zeggen da'k het biekans gezien had he ! Maar just toen ik achter den hoek wilde loeren begost hij te spuiten met een aftreksel van nettels, tegen de bladluizen - zegt hem - maar der zijn nog geen bladluizen !!! En let op, recht in mijn aangezicht he, mijn ogen pieken der nog van.
Weet ge wat, in de plekke van al die lieve woordjes zouden junder hem beter e keer zeggen dat hem zo'n dingen niet mag doen he.
Hola, daar is't hij were, salutjes zunne
Homeruske