Katana's hoekje
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Zou een moordgat van een duivelin niet meer goesting opwekken ?katana schreef:Krijg goesting in een "Duvel van Moortgat" , miljaarde
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Zou kunnen maar ......telloorlekker schreef:Zou een moordgat van een duivelin niet meer goesting opwekken ?katana schreef:Krijg goesting in een "Duvel van Moortgat" , miljaarde
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
vivaldi schreef:Katana en de andere grijsaards![]()
Op 29 juli heb ik eindelijk het cijfer 70 bereikt waarop ik volwaardig kan meedoen aan Katana's hoekje.
Ik hoop dat ik dan ook mijn lidkaart mag ontvangen van de oude za.... club.
Ikzelf begin maandag aan de administratieve molen om een luidspreker in mijn rechteroor te bekomen met ingebouwde vertaalmachine van alle courante vlaamse dialecten
In mijn linkeroor zou ik graag een machientje hebben die me uitlegt over de zever van de 'nieuwkomers" en Vanhengelkinderen die de godganse dag staan te zeveren op actua tv zoals wij het niet meer kunnen op onze leeftijd.
Mag ik wel vragen de graaf van Knokke niet op te nemen in bovenvermeld clubke, daar hij thuishoort in de rubriek van onomkeerbaar demente zeventigplussers.
Ik hoop dat God me na 29 juli nog 10 jaar genadig zal zijn voor lichaam en geest en me nog enige jaren kan doen genieten van de "spetterende" uitslagen van Tommeke toch!
Natuurlijk zal ik niet nalaten alle 70+ ssers te trakteren op de volgende samenkomst in Oostende, Bokrijk of de heringerichte Zillion en zal op tijd de nodige bonnekes vragen aan Tilly, die misschien niet meer weet dat ze destijds mijn hart gestolen heeft en nog steeds bewaart onder een glazen stolp in haar living.
Dixit Vivaldi
Je weet toch dat ons kranig oudje uit Bourg een grondige hekel heeft gekregen aan alles wat de naam lidkaart heeft of er ook maar op gelijkt.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
katana schreef:telloorlekker schreef:Vivaldi, het is allemaal gekomen toen Monte kamervoorzitter wilde worden en ez. De Cro uit z'n manège wou lokken ...
De vrouwen hebben Monte den das omgedaan
Denk je dat : zou het niet andersom gegaan zijn denk je. Zittende op zijn ros op het strand de dames inspecteren.
-
Fazal schreef:Santé Katana, laat het u smaken!
En misschien met een vleugje Boone erbij, kan er u helemaal niets meer gebeuren. Het is u bij deze gegund!
Verkeer'de woordkeuze : moet dat geen snuifje zijn? Oeps
-
katana schreef:Zou kunnen maar ......telloorlekker schreef:Zou een moordgat van een duivelin niet meer goesting opwekken ?katana schreef:Krijg goesting in een "Duvel van Moortgat" , miljaarde
Oppassen geblazen Lady zit ergens op de loer.............
-
vivaldi - Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:07
Hoe, Matthieu,Ik dacht dat ie zei dat hij lid was van de Harakiri en Samouraiclub van Tokio.
En zijn lidkaart van de burgerlijke stand zou hij nog steeds op zak hebben om dan nog maar niet te spreken over zijn lidkaart van de mutualiteiten als er dan delhaize en colruyt nog niet eens bij is.
Nou gij!!!
En zijn lidkaart van de burgerlijke stand zou hij nog steeds op zak hebben om dan nog maar niet te spreken over zijn lidkaart van de mutualiteiten als er dan delhaize en colruyt nog niet eens bij is.
Nou gij!!!
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB
Windows 10
Windows 10
-
Jongens toch, ik had maandag een afspraak bij de oorarts, dus had ik dat aangevraagd bij dr Witters in Deinze............... Laat dat meiske toch de OOGARTS zijn!!!
Ja, dan heb ik maar mijn ogen laten onderzoeken, 't was moeilijk want we zaten alletwee nog na te schokken van het lachen.
Is dat nu echt het begin van dementie????
Ja, dan heb ik maar mijn ogen laten onderzoeken, 't was moeilijk want we zaten alletwee nog na te schokken van het lachen.
Is dat nu echt het begin van dementie????
ERRARE HUMANUM EST
Windows 10
Windows 10
-
vivaldi schreef:Hoe, Matthieu,Ik dacht dat ie zei dat hij lid was van de Harakiri en Samouraiclub van Tokio.
Nou gij!!!
Katana bezit geen lidkaart meer van niemand , is alleen nog in 't bezit van BELGIUM IDENTITYCARD
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Die kan je hooguit nog gebruiken tot aan de e.k. verkiezingen (=wishfull thinking)katana schreef:
Katana bezit geen lidkaart meer van niemand , is alleen nog in 't bezit van BELGIUM IDENTITYCARD
-
Ja, dat kan wel zijn, Katana, maar toen ik aan uw vrouw vroeg in Oostende of ge niet veel lidkaarten had, toen zei ze dat haar ventje één groot lid was..... of had, want dat had ik niet goed verstaan.
We zullen het maar bij het laatste houden.
Ik heb trouwens nog een lidkaart van tax-on-web, jongens toch, toen ik na een half uur alle codes had opgezocht, zelfs mijn token (!!!!) had gevonden, 'zeiden' ze dat de boel overbezet was.
Heb nu de aangifte maar met mijn bic ingevuld. Niet veel werk, want ge moet alleen maar de INKOMSTEN invullen en geen verliezen, pfff in 10' was dat jobke geklaard, haha
Ik heb trouwens nog een lidkaart van tax-on-web, jongens toch, toen ik na een half uur alle codes had opgezocht, zelfs mijn token (!!!!) had gevonden, 'zeiden' ze dat de boel overbezet was.
Heb nu de aangifte maar met mijn bic ingevuld. Niet veel werk, want ge moet alleen maar de INKOMSTEN invullen en geen verliezen, pfff in 10' was dat jobke geklaard, haha
ERRARE HUMANUM EST
Windows 10
Windows 10
-
P.S. 't is toch een schone tijd nu hé, met de verkiezingen, allé dat geval met die meneer Veinck en dat gezicht van die Somers en dedekker.
Euh, negationisme, dat is volgens de GRONDWET toch héééél strafbaar?
En wat er nog gaat komen allemaal. Het is alleen maar te hopen dat ze het V.B. niet vergeten, want daar zal toch wel éné bij zijn die zijn fietsplaat niet betaald heeft.
En die twee soorten liberalen gaan in de volgende vlaamse regering zitten zeker?
Dit jaar kan niet meer stuk!!
Euh, negationisme, dat is volgens de GRONDWET toch héééél strafbaar?
En wat er nog gaat komen allemaal. Het is alleen maar te hopen dat ze het V.B. niet vergeten, want daar zal toch wel éné bij zijn die zijn fietsplaat niet betaald heeft.
En die twee soorten liberalen gaan in de volgende vlaamse regering zitten zeker?
Dit jaar kan niet meer stuk!!
ERRARE HUMANUM EST
Windows 10
Windows 10
-
telloorlekker schreef:Die kan je hooguit nog gebruiken tot aan de e.k. verkiezingen (=wishfull thinking)katana schreef:
De volgende verkiezing zal wel geen grote verandering met zich meebrengen , alhoewel als het VB stand houdt of vooruit gaat , zal dit wel niet in dank afgenomen worden van de vrt journalisten en journalisten van De Morgen en niet te vergeten ' Kerk en Leven '
-
vivaldi schreef:Ja, dat kan wel zijn, Katana, maar toen ik aan uw vrouw vroeg in Oostende of ge niet veel lidkaarten had, toen zei ze dat haar ventje één groot lid was..... of had, want dat had ik niet goed verstaan.
Wees gerust beste Vivaldi , wat dat lid betreft ; de handen vol in strekstand
Hopelijk heeft katana , nu niet de wet overschreden van de onkuisheid , was zo maar een reactie
Beste Vivaldi , dat was nog de goeden ouden tijd hé , in Oostende