mijmeringen 2
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Gustilpe,
Tja, ik denk dat sommige ouders wel veel verwachten van hun kinderen. Dat maakt de druk op hen ook groot. Mijn dochter heeft jaren voetbal gespeeld. Wat je dan hoort langs de zijlijn van sommige ouders, en het was toch maar amusement hè.
Volgende week kom ik naar Ternat het is bbq in Kruikenburg
Groetjes
neske

Nog even geduld voor dit.
Tja, ik denk dat sommige ouders wel veel verwachten van hun kinderen. Dat maakt de druk op hen ook groot. Mijn dochter heeft jaren voetbal gespeeld. Wat je dan hoort langs de zijlijn van sommige ouders, en het was toch maar amusement hè.
Volgende week kom ik naar Ternat het is bbq in Kruikenburg
Groetjes
neske

Nog even geduld voor dit.
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-
gustilpe - Lid geworden op: 04 okt 2007, 20:52
Rankje,
bedankt voor het mooi elfje van de boterbloem
heel fijn!
Neske,
ja, dat is nog eventjes wachten, we mogen al zeggen volgende maand, voor jou nog iets langer wachten, heel mooi plaatje, het zou ons Lientje kunnen wezen, zij is 5 maanden.
Van de BBQ nog niets gezien of gehoord, gewoonlijk helpt daar mijn zoon, moet eens vragen, maar hij heeft het voor het moment heel druk!

ik breng jullie meiklokjes in de regen!
groetjes,
gustilpe
bedankt voor het mooi elfje van de boterbloem
heel fijn!
Neske,
ja, dat is nog eventjes wachten, we mogen al zeggen volgende maand, voor jou nog iets langer wachten, heel mooi plaatje, het zou ons Lientje kunnen wezen, zij is 5 maanden.
Van de BBQ nog niets gezien of gehoord, gewoonlijk helpt daar mijn zoon, moet eens vragen, maar hij heeft het voor het moment heel druk!

ik breng jullie meiklokjes in de regen!
groetjes,
gustilpe
vriendschap is het kostbaarste geschenk!
-
ria - Lid geworden op: 09 sep 2004, 13:19
Lieve Gustilpe, wat heb ik veel mogen bijlezen, sinds wij terug zijn uit Engeland. Gustilpe, ik merk dat het elke dag beter met je gaat.
Daar ben ik dan ook heel blij om. Ook mooie bijdragen van je vele fans en bezoekers. Het is hier genieten en.....iedere keer weer bijleren!
Misschien kan je mij wel helpen (maar je moet er geen zoekwerk voor verrichten) Ken jij het lied " Maria van de schone Liefde, uit Gods Liefde zelf.....enz"
Ik kan het helaas niet op internet vinden. Misschien hebben jullie het al wel eens in uw repertorium gehad. Dank bij voorbaat, lieve Gustilpe en veel lentevreugde toegewenst,
ria
Daar ben ik dan ook heel blij om. Ook mooie bijdragen van je vele fans en bezoekers. Het is hier genieten en.....iedere keer weer bijleren!
Misschien kan je mij wel helpen (maar je moet er geen zoekwerk voor verrichten) Ken jij het lied " Maria van de schone Liefde, uit Gods Liefde zelf.....enz"
Ik kan het helaas niet op internet vinden. Misschien hebben jullie het al wel eens in uw repertorium gehad. Dank bij voorbaat, lieve Gustilpe en veel lentevreugde toegewenst,
ria
Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.
-
_Nele_ - Lid geworden op: 06 feb 2007, 19:20
Lieve Gustilpe,
heb het soms ook moeilijk
met opgroeiende kleindochters.
Shani was in een turngroep die meedeed aan competitie,
is er uiteindelijk uitgegaan!
Is nu in een dansgroep en in de Giro.
Mijn eigen dochters deden ballet op
rolschaatsen en waren bij de scouts!

heb het soms ook moeilijk
met opgroeiende kleindochters.
Shani was in een turngroep die meedeed aan competitie,
is er uiteindelijk uitgegaan!
Is nu in een dansgroep en in de Giro.
Mijn eigen dochters deden ballet op
rolschaatsen en waren bij de scouts!

-
lieve Ria,
bedankt voor jouw bezoekje en wat je hier achterliet.
Spijtig, dat lied ken ik niet en jammer genoeg zit het niet in ons repertorium, ik zou het onmiddellijk herkend hebben, nochtans hebben we veel marialiederen! Ik hoop dat je er nog ergens aan geraakt!
De gezondheid, wel ja, het gaat langzaam beter, een beetje te langzaam volgens mij, ik wordt ongeduldig. Vrijdag naar het ziekenhuis op controle, hopelijk kan ik dan weer mijn gewone leven weer opnemen.
lieve Nele,
bedankt voor jouw lentedromen.
Wat mijn kleindochter betreft, zij is het weer al lang vergeten, het is oma die daar meer aan tilt. Ze is een heel blij lachend kind en ze houdt heel veel van sporten, haar volley is haar leven, moest ze dat afgepakt worden, dat zou pas een drama zijn!
Maar toch stel ik mij vragen bij competitie bij jonge kinderen.
hopelijk komt de zon erdoor,
daarom toch zonnige groetjes,
gustilpe
bedankt voor jouw bezoekje en wat je hier achterliet.
Spijtig, dat lied ken ik niet en jammer genoeg zit het niet in ons repertorium, ik zou het onmiddellijk herkend hebben, nochtans hebben we veel marialiederen! Ik hoop dat je er nog ergens aan geraakt!
De gezondheid, wel ja, het gaat langzaam beter, een beetje te langzaam volgens mij, ik wordt ongeduldig. Vrijdag naar het ziekenhuis op controle, hopelijk kan ik dan weer mijn gewone leven weer opnemen.
lieve Nele,
bedankt voor jouw lentedromen.
Wat mijn kleindochter betreft, zij is het weer al lang vergeten, het is oma die daar meer aan tilt. Ze is een heel blij lachend kind en ze houdt heel veel van sporten, haar volley is haar leven, moest ze dat afgepakt worden, dat zou pas een drama zijn!
Maar toch stel ik mij vragen bij competitie bij jonge kinderen.
hopelijk komt de zon erdoor,
daarom toch zonnige groetjes,
gustilpe
-
schrijfster - Lid geworden op: 26 sep 2008, 16:16

Gustilpe,voor jou een fijne avond toegewenst lieve groet schrijfster.
Tonen wat je hebt,is niet laten zien wie je bent.
-
Assa,
mooi jouw plaatje met de tekst van Toon Hermans!
bo'ke,
blij met jouw bezoekje, veel comfortabeler met elektriciteit!
schrijfster,
vriendschap blijf je koesteren, mooi, je kan al goed overweg met plaatjes maken!
allen BEDANKT!
gustilpe

mooi jouw plaatje met de tekst van Toon Hermans!
bo'ke,
blij met jouw bezoekje, veel comfortabeler met elektriciteit!
schrijfster,
vriendschap blijf je koesteren, mooi, je kan al goed overweg met plaatjes maken!
allen BEDANKT!
gustilpe

-

Gustilpe ook voor mij zijn sappen doe ik bijna nooi [vooral niet als mijn man in t
-
gustilpe,nee veel beter gaat het niet, moet rusten
tot 10 juni
dan maar weer verder kijken.
Weiger me gek te laten maken door de pijn en ben weer
afleiding gaan zoeken ik moest wat!
Met jou gaat het al wat beter las ik,fijn voor je!
Een heel fijne avond groetjes schrijfster.
dan maar weer verder kijken.
Weiger me gek te laten maken door de pijn en ben weer
afleiding gaan zoeken ik moest wat!
Met jou gaat het al wat beter las ik,fijn voor je!
Een heel fijne avond groetjes schrijfster.