relaties ouders en kinderen????????
-
Gast
bedroefde ouders,
Ik heb alles gelezen, en ik kan begrijpen wat jullie doormaken,
maar denk ook eens, ze zijn getrouwd, en ze moeten leven op een andere mannier, niet deze van als ze nog thuis waren, bij jullie het warme nest, gewoon ze met rust laten, en jullie met jullie beiden en jullie vrienden verder doen, op een keer komen ze toch terug af,
wij hebben kinderen op de wereld gezet, om ze af te geven aan iemand anders, en zij bepalen hun leven, ook al is het heel hard,
Ik wens jullie heel veel sterkte, maak er je niet ziek in,
Het is wel heel goed dat je het hier kan neer schrijven, je bent het kwijt,
iedereen komt iets tegen met zijn kinderen, ik ook, kan er over meepraten, maar laat ze dan gewoon links liggen,
Ik voel heel erg met jullie mee, maar geniet van jullie beiden, en jullie vrienden,
heel veel liefs
nine.
Ik heb alles gelezen, en ik kan begrijpen wat jullie doormaken,
maar denk ook eens, ze zijn getrouwd, en ze moeten leven op een andere mannier, niet deze van als ze nog thuis waren, bij jullie het warme nest, gewoon ze met rust laten, en jullie met jullie beiden en jullie vrienden verder doen, op een keer komen ze toch terug af,
wij hebben kinderen op de wereld gezet, om ze af te geven aan iemand anders, en zij bepalen hun leven, ook al is het heel hard,
Ik wens jullie heel veel sterkte, maak er je niet ziek in,
Het is wel heel goed dat je het hier kan neer schrijven, je bent het kwijt,
iedereen komt iets tegen met zijn kinderen, ik ook, kan er over meepraten, maar laat ze dan gewoon links liggen,
Ik voel heel erg met jullie mee, maar geniet van jullie beiden, en jullie vrienden,
heel veel liefs
nine.
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21

VEEL LIEFS BEDROEFDE OUDERS
LEEF JULLIE LEVEN ZOALS IK AL SCHREEF
HET LEVEN IS ZO HARD GEWORDEN
ZE DENKEN ALLEEN AAN ZICH ZELF
ALS HUN HET MAAR GOED HEBBEN
EN ZO IS DE WERELD AAN HET WORDEN
IK SPREEK UIT ERVARING
MAAR LEEF MIJN EIGEN LEVEN EN DOE WAT IK WIL
MAAR JE MOET HET LEREN
EN GENOEG MEEGEMAAKT HEBBEN
LIEFS RIEKSKE
KNUFFIE STERKTE
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
Gast
bedroefde ouders.
Ik sluit me aan bij de woorden van Riekske, lieve mensen het is nu eenmaal zo, de wereld is anders, en wij oudere moeten onze plan trekken.

ik wens jullie sterkte toe, om het te aanvaarden.
liefs en een knuffel.
nine
Ik sluit me aan bij de woorden van Riekske, lieve mensen het is nu eenmaal zo, de wereld is anders, en wij oudere moeten onze plan trekken.

ik wens jullie sterkte toe, om het te aanvaarden.
liefs en een knuffel.
nine
-
zotspook - Lid geworden op: 25 aug 2005, 15:14
Leer eens andere dingen ontdekken, inplaats van altijd klaar te staan voor je kinderen en kleinkinderen, jullie hebben zovele mogelijkheden en nu hebben jullie tijd om met beide voeten van het leven te genieten, er zijn zovele mooie zaken in het leven, ergens moeten jullie toch in iets boeien als alleen kinderen en kleinkinderen, die hebben hun eigen leven.
Ook ik wil is graag komen kennis maken met het seniorennet ik ben al zelf over de vijftig tja een oud spook he ! of wat dacht je en ik werk ook bij senioren en heb altijd veel interesse ervoor gehad
-
zotspook - Lid geworden op: 25 aug 2005, 15:14
Gek, nu hoor je of zie je ze niet meer, dit was zeker om medelijden te hebben met mensen ofwel zijn het mensen die graag zelfmedelijden willen hebben en wat zielig komen doen.
Ook ik wil is graag komen kennis maken met het seniorennet ik ben al zelf over de vijftig tja een oud spook he ! of wat dacht je en ik werk ook bij senioren en heb altijd veel interesse ervoor gehad
-
Seniortopper - Lid geworden op: 28 jul 2009, 21:25
Terwijl ik dit lees denk ik, er zijn er meer die bedroefd zijn.
Dat geeft toch een beetje steun , je denkt meestal het overkomt mij alleen.
Nee lieve mensen er zijn er heel veel....
De jeugd van nu is hard kil en erg materieel.De grens van normen en waarden is dan volledig verdwenen.
Samen een drukke baan, en maar hollen en vliegen geen tijd voor een bezinning samen.
Sorry maar het zijn echte egotrippers zeker als ze met hun ouders omgaan zoals jullie beschrijven.
Steeds meer zijn het de Opa,s of Oma,s die hun kinderen opvoeden,
daarbij hebben die opa,s en Oma,s dan twee keer de "kindertijd"van kinderen opvoeden.Meestal doen die grootouders dat om wat genegenheid en liefde van hun eigen kind(eren) te krijgen. Maaer meestal zijn ze daarmee veel te zwaar belast.
Die genegenheid verdwijnt weer als hun kleine kinderen groter worden,
het is dan heel bitter. Immers waar is hun gezellige levensavond?
Sorry maar het is uitbuiten.
Sterkte allemaal, en denk goed na voor je eraan begint.
Dat geeft toch een beetje steun , je denkt meestal het overkomt mij alleen.
Nee lieve mensen er zijn er heel veel....
De jeugd van nu is hard kil en erg materieel.De grens van normen en waarden is dan volledig verdwenen.
Samen een drukke baan, en maar hollen en vliegen geen tijd voor een bezinning samen.
Sorry maar het zijn echte egotrippers zeker als ze met hun ouders omgaan zoals jullie beschrijven.
Steeds meer zijn het de Opa,s of Oma,s die hun kinderen opvoeden,
daarbij hebben die opa,s en Oma,s dan twee keer de "kindertijd"van kinderen opvoeden.Meestal doen die grootouders dat om wat genegenheid en liefde van hun eigen kind(eren) te krijgen. Maaer meestal zijn ze daarmee veel te zwaar belast.
Die genegenheid verdwijnt weer als hun kleine kinderen groter worden,
het is dan heel bitter. Immers waar is hun gezellige levensavond?
Sorry maar het is uitbuiten.
Sterkte allemaal, en denk goed na voor je eraan begint.
Een berg beklimmen begint met een eerste stap