Katana's hoekje

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Voel mij al te oud hier

Je bent nooit te oud hier
15
25%
SeniorenNET , mijn eerste keus
6
10%
Zal steeds blijven , zoals ik gebekt ben
6
10%
Mis wat hier , de verdwenen rebels
21
36%
Viva bomma en patatten
11
19%

Totaal aantal stemmen: 59

katana

07 mei 2009, 15:40

Goedele Liekens veroorzaakt opnieuw controverse met de jongste editie van haar personalitymagazine waarop ze afgebeeld staat als non.Toch is dat niet het grootste probleem .De kerk stoort zich vooral aan het feit dat er drie nephosties bij het blad zitten met daarbij de tekst " Neem en eet hiervan , dit is mijn lichaam", meldt De Standaard.

Die Goedele denkt toch niet dat katana daarvan wil eten :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

pitteke

07 mei 2009, 16:01

wat kunt ge nu meer verwachten van een opgeblazen omhooggevallen trut uit begijnendijk. :oops: :oops: :oops:
pitteke.
is en blijft een vlaming.

air

07 mei 2009, 16:42

't Is misschien omdat een 'vrouw' de hosties uitdeelt! Voor de rest ga ik , ondanks de 'cru' heid in de bewoording mee met Pitteke.
I'm fluent in two languages: sarcasm and movie quotes.

telloorlekker

07 mei 2009, 18:49

katana schreef: drie nephosties bij het blad zitten met daarbij de tekst " Neem en eet hiervan , dit is mijn lichaam"

Die Goedele denkt toch niet dat katana daarvan wil eten :lol:
Ik zou 't ook niet doen; stel dat het "lichaam" waarvan sprake deel uitmaakt van een Mexikaans virus ... wat dan ? :)

vivaldi

08 mei 2009, 12:23

Gewoon er over zwijgen. Als ge weet dat ze het laatste jaar overal is uitgespuwd, kunnen we begrijpen dat ze zich in alle slappe borsten, pardon, bochten wringt om weer een beetje bv te worden.

Binnen korte tijd gaat dat blaadje wschl op de fles en kunnen de deurwaarders weer hun vingers aflikken.

Goedele, de sexmaniak -maar blijf van mijn lijf-, zingt (?) gewoon haar zwanenzang.

Het enigste wat ik haar nog aanraad is een dergelijk artikel te schrijven over allah, dan kan ze nog in massa verkopen aan het VB, maar ik vrees dat we haar slechts terug zullen zien in het hiernamaals
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB

Windows 10

katana

09 mei 2009, 10:52

In de gazettenwinkles , liggen haar boekjes maar toch op 't voorplan :lol:

vivaldi

09 mei 2009, 22:19

Katana, ik leef met je mee!

Alleen nog chance dat ge zijn vader niet zijt, anders was hij zijn twee (flap)oren al kwijt

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
ERRARE HUMANUM EST

Windows 10

katana

11 mei 2009, 17:32

Gelezen in Hbvl ..

Vechtpartij in Lommels café van Sergio

Bij een vechtpartij in The Kings, het Lommels café van Sergio , is in de nacht van zaterdag op zondag een jongeman gewond geraakt.Het slachtoffer beweert dat het de Bekende Vlaming zelf was die hem sloeg en diende klacht in bij de politie.

Het personeel van het café ontkent dat en zegt dat Sergio enkel is tussen gekomen bij een ruzie onder klanten.Sergio was niet bereikbaar voor commentaar.

Het was trouwens een onrustige nacht in de buurt van The Kings , want bij een tweede incident even verder beet een uitgaander een politieman in de vinger...

Commentaar van D.V.G uit Eksel

Ik ben garcon in "The Kings" er was deze bewuste avond aanwezig .Er is helemaal niets gebeurd.Sergio is inderdaad gewoon tussenbeide gekomen en heeft niemand geslagen .Het is allemaal opgeblazen .

Commentaar van B.B uit Leopoldsburg

ET ALORS!!!!! Dat is toch normaal af en toe een ruzie en wat heibel en wat klappen in een Limburgs café.... Limburgse cafes zijn toch geen moskeeën !!!!

Tot zover wat nieuws uit Limburg

telloorlekker

12 mei 2009, 16:48

...zijn nog geen moskeeen hé... nog niet ! :wink:

spiksin

12 mei 2009, 20:23

Amaai , serieuze omleiding daar bij julie , en wat een militaire bedrijvigheid , met veel nieuw gerij :!: :!: :!:

telloorlekker

13 mei 2009, 08:09

... en vooral veel gevlieg...door deuren en vensters ... :lol:

katana

13 mei 2009, 17:39

spiksin schreef:Amaai , serieuze omleiding daar bij julie , en wat een militaire bedrijvigheid , met veel nieuw gerij :!: :!: :!:
Leopoldsburg was vroeger nog veel meer aktief , maar na de omleidug zie hoe groen het militair gebied is , vol groen een oase van rust en goede Limburgse pure lucht :)

telloorlekker

13 mei 2009, 19:10

Ja groen....van't verticuteren. En op van ouderdom erodeert dat naar kaki... :lol:

vivaldi

13 mei 2009, 22:27

Hm, pure limburgse lucht, vooral als de wind uit het oosten komt hé Katana?
ERRARE HUMANUM EST

Windows 10

katana

14 mei 2009, 11:06

telloorlekker schreef:Ja groen....van't verticuteren. En op van ouderdom erodeert dat naar kaki... :lol:
Zullen wij best eens moeten vragen aan Marcel Vanthilt , ook een echte Kampenaar 8)
Zijn programma gisteren op één ' Ook getest op mensen '

Over de gezondheid van ons lichaam 'werken probiotica echt ?

Er was allelei op 't menu , van kaki tot strontbruin in alle vormen , naar voren gebracht onder een stolp van een gewezen meesterkok .
Had er mijne buik van vol en zeker na 't protest van Lady , weg met deze stront problematiek , dan maar liever kaki :lol: