verandering
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Zeg Hommeke, 'k mag je toch zo noemen zeker, je bent toch een homme.
Ik wil je wel helpen met de Rappe een lesje te leren hoor, maar ik versta dat West Vlams altijd niet zo goed snapt-tje?
Teehn joen ku je klapn, mot 't meug nie te lange deurn..
ps. aste mij nog nie moeste kenne: ik ben de die met een hart van
heel houd (geel goud) ge hebt ook wit goud
tja die kunnen geen "G" zeggen zekers
Allé, ik ben er were mee weg
neske
Ik wil je wel helpen met de Rappe een lesje te leren hoor, maar ik versta dat West Vlams altijd niet zo goed snapt-tje?
Teehn joen ku je klapn, mot 't meug nie te lange deurn..
ps. aste mij nog nie moeste kenne: ik ben de die met een hart van
heel houd (geel goud) ge hebt ook wit goud
tja die kunnen geen "G" zeggen zekers
Allé, ik ben er were mee weg
neske
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-
schrijfster - Lid geworden op: 26 sep 2008, 16:16
Kan hier iemand mij een woordenboek schenken
ik snap hier geen hol
van!
groetjes schrijfster
ik snap hier geen hol
groetjes schrijfster
Tonen wat je hebt,is niet laten zien wie je bent.
-
rapke - Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
't Is hier Homerus he, let op, 'k heb niet veel tijd, maar just e keer om te zeggen dat julder e bètje schoon vlams moeten schrijven he. Let op, niet voor mij zunne, maar voor die arme Schrijfster he!! Dat wuvetje kan nie mè volgen he!!!!
Let op, julder niet allemoale wè, maar surtout Neske he, ke kun 'kik het zelfs oltemets niet lezen, ge moet nie vragen he.
Allez, 'k moete weg wè nu, saluutjes he
Let op, julder niet allemoale wè, maar surtout Neske he, ke kun 'kik het zelfs oltemets niet lezen, ge moet nie vragen he.
Allez, 'k moete weg wè nu, saluutjes he
-
Maar Rapke toch, mateke, ik verstond het zelf maar amper
Bij mij was het éénmalig, veel te vermoeiend dat taaltje weet-tje.
Klikje: ook wat ouder en rustiger geworden zeker?
Allé, ik moet gaan poetsen
Fijn weekend(tje)
saluutjes
Neske
-
Hé, hallo, 't is Homerus weer he. Amaai, daarjuist is Rapke hier efkes geweest. Man man, zo een donderwolk!!! In zijn eigen zelve aan 't murmelen is hij bachten de hage verdwenen, en hij was daar bezig van : " en 't gaat geen waar zijn!!" en zo van :"als diene dat kan, dan kan ik dat ook!!". Maar ik weet niet waar dat 'm over bezig was zunne. En toen is hij weer in vliegende vaart met zwaaiende armen vertrokken al roepend van een topic van een zekere Bo. Maar ja, die ken ik niet zunne.
Ik ga maar braafkes blijven staan waar da'k sta, want als hij terug komt op 't onverwachts ...
slukes zunne
Ik ga maar braafkes blijven staan waar da'k sta, want als hij terug komt op 't onverwachts ...
slukes zunne
-
Helaba, 't is hier Homerus he!! Welkom Bo'ke en Neske, en Assa en Schrijfsterke en Gustilpetje en al de andere bezoekertjes, op MIJN topic.
Let op he, Rapke is ook welkom zunne, natuurlijk dadde, als't em zwijgt, want dit moet hier een soort supertopic worden, een kijkcijferknaller zoals ze dat soms noemen he!!!
Let op he, nu dat Rapke weg is he, nu zijn der hier geen regeltjes nemeer, alles is toegelaten, ja zeg, Homerus is zo geen regelteeftje gelijk diene Rap he!!! Neenee, laat junder maar ne keer goe gaan, reageert junder frustraties maar ne keer goed af. Let op, niet dat ik zeg dat jullie gefrustreerd zijn he, maar ik vind, voorkomen is beter dan genezen.
Gisteren heeft Rapke nog in een furie Zantje neffenst mij gezet. Voorzekers om te controleren of da'k ik niet bachten z'n hage gaan loeren. Kende Zantje niet ? 'k Gaan daar later wat over vertellen, over dat ventje.
Ah, 'k heb hier nog een boekske gevonden met allemaal gedichtjes en zo van Rapke, 'k gaan daar nu en toens e keer wat uit voren lezen, als 't nie geeft he.
Salutjes
Let op he, Rapke is ook welkom zunne, natuurlijk dadde, als't em zwijgt, want dit moet hier een soort supertopic worden, een kijkcijferknaller zoals ze dat soms noemen he!!!
Let op he, nu dat Rapke weg is he, nu zijn der hier geen regeltjes nemeer, alles is toegelaten, ja zeg, Homerus is zo geen regelteeftje gelijk diene Rap he!!! Neenee, laat junder maar ne keer goe gaan, reageert junder frustraties maar ne keer goed af. Let op, niet dat ik zeg dat jullie gefrustreerd zijn he, maar ik vind, voorkomen is beter dan genezen.
Gisteren heeft Rapke nog in een furie Zantje neffenst mij gezet. Voorzekers om te controleren of da'k ik niet bachten z'n hage gaan loeren. Kende Zantje niet ? 'k Gaan daar later wat over vertellen, over dat ventje.
Ah, 'k heb hier nog een boekske gevonden met allemaal gedichtjes en zo van Rapke, 'k gaan daar nu en toens e keer wat uit voren lezen, als 't nie geeft he.
Salutjes
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
He Homerus,
Ne super topic zonder regels da's tof zeg,
en gefrustreerd ben ik niet,ik geef toe ik kan niet zo goed op papier zetten wat ik denk,
maar wat is een furie zantje?dat moet ge eens uitleggen
ik zou maar oppassen met het gedichtenboekje van Rapke,als hem dat ziet daar gade gij ni goed van zijn,alle tot een deze
ik zal hier nog een prentje plaatsen,dat mag toch nog?

Groetekes assa
Ne super topic zonder regels da's tof zeg,
en gefrustreerd ben ik niet,ik geef toe ik kan niet zo goed op papier zetten wat ik denk,
maar wat is een furie zantje?dat moet ge eens uitleggen
ik zou maar oppassen met het gedichtenboekje van Rapke,als hem dat ziet daar gade gij ni goed van zijn,alle tot een deze
ik zal hier nog een prentje plaatsen,dat mag toch nog?

Groetekes assa
Groetjes van assa
-
Hahaha,Assa, 't is hier Homerus he. Let op he, Zantje is geen furie, Rapke heeft dat ambetanterikske hier "in een furie" neergezet. In een kwade bui wil ik daarmee zeggen he. Ge moet wel een beetje opletten als ik entwadde vertelle he Assa!!
Maar dat ge Zantje niet kent, da's normaal als ge nog nooit aan Rapke zijn oprit gepasseerd zijt. Rapke zijn schoonvader kent dat manneke anders wel zunne, hahahahaha. Zantje is een tuinkabouter gelijk ikke, maar dan vele kleiner. Als ik tijd heb gaan ik er eens een foto van tonen.
Maar Rapke had die aan zijn oprit gezet omdat Zantje goed kan fluiten. Elkes keer dat er iemand passeert schuifelt hem gelijk een bouwvakker naar de schoon meiskes, ge weet wel he.
Ewel, op een dag, 't was verleden jaar in Juli geloof ik, snikheet was't, passeerde er daar een koppel op een tandem. Ge weet wel, zo'n vélo waar de ene pedaleert en de achterste niet. En fluiten dat Zantje deed. Maar diene bouwvakker die vanachter op diene vélo zat kost daar niet mee lachen. Diene stapt af, belt aan de voordeur, en de schoonvader van Rapke die toevallig just naar huis wou gaan en de deur opendeed kreeg me daar een voenk op z'n linkeroog!!!! "Dat gaat u leren van achter de mensen te fluiten" was de bijhorende boodschap. Tja, die regeltjes altijd he, den ene mag fluiten maar verdraagt dat niet van een ander he.
Ewel, da's Zantje dus he, 'k gaan sebiet eens gaan zoeken achter een fotootje van hem se
slutjes wè
Maar dat ge Zantje niet kent, da's normaal als ge nog nooit aan Rapke zijn oprit gepasseerd zijt. Rapke zijn schoonvader kent dat manneke anders wel zunne, hahahahaha. Zantje is een tuinkabouter gelijk ikke, maar dan vele kleiner. Als ik tijd heb gaan ik er eens een foto van tonen.
Maar Rapke had die aan zijn oprit gezet omdat Zantje goed kan fluiten. Elkes keer dat er iemand passeert schuifelt hem gelijk een bouwvakker naar de schoon meiskes, ge weet wel he.
Ewel, op een dag, 't was verleden jaar in Juli geloof ik, snikheet was't, passeerde er daar een koppel op een tandem. Ge weet wel, zo'n vélo waar de ene pedaleert en de achterste niet. En fluiten dat Zantje deed. Maar diene bouwvakker die vanachter op diene vélo zat kost daar niet mee lachen. Diene stapt af, belt aan de voordeur, en de schoonvader van Rapke die toevallig just naar huis wou gaan en de deur opendeed kreeg me daar een voenk op z'n linkeroog!!!! "Dat gaat u leren van achter de mensen te fluiten" was de bijhorende boodschap. Tja, die regeltjes altijd he, den ene mag fluiten maar verdraagt dat niet van een ander he.
Ewel, da's Zantje dus he, 'k gaan sebiet eens gaan zoeken achter een fotootje van hem se
slutjes wè
-
gustilpe - Lid geworden op: 04 okt 2007, 20:52
Homerus,
waar blijft dat fotootje van Zantje, ik zou hem ook graag leren kennen.
Amai die schoonvader van Rapke, ook niet om te lachen hé, hoe is het nu gesteld met zijn linkeroog?
Enne hoe is het met de Rap, is hij nog kasseien aan het leggen?
allez, je ziet ik zit met veel vragen hé!
salukes,
gustilpe
waar blijft dat fotootje van Zantje, ik zou hem ook graag leren kennen.
Amai die schoonvader van Rapke, ook niet om te lachen hé, hoe is het nu gesteld met zijn linkeroog?
Enne hoe is het met de Rap, is hij nog kasseien aan het leggen?
allez, je ziet ik zit met veel vragen hé!
salukes,
gustilpe
vriendschap is het kostbaarste geschenk!
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
hey Homerus,
Ik zal beter opletten maar dat Rapke in een furie kan veranderen
dat geloof ik niet zo ne lieve
vroeger floten ze ook op mij ,maar dat is verleden tijd,ben wel geen schoon meiske meer
en ne Tamdem dat ken ik,ik mocht altijd meerijden met mijn Vader,
ik weet nog dat ik hem liet stampen,ik ruste onderweg eens lekker uit
dat oog van Rapke zijn schoonpapa had ik graag gezien,alle kleuren van de regenboog
heb je daar geen fotoke van?
en nu nog een foto van zantje,wij wachten erop.
Salukes Assa,
Ik zal beter opletten maar dat Rapke in een furie kan veranderen
dat geloof ik niet zo ne lieve
en ne Tamdem dat ken ik,ik mocht altijd meerijden met mijn Vader,
ik weet nog dat ik hem liet stampen,ik ruste onderweg eens lekker uit
dat oog van Rapke zijn schoonpapa had ik graag gezien,alle kleuren van de regenboog
en nu nog een foto van zantje,wij wachten erop.
Salukes Assa,
Laatst gewijzigd door Assa op 20 mei 2009, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes van assa
-
Zeg mateke, ik kom nog eens iets zeggen.
Hier in onze streek rijden ook tandems maar hier laten de jongens (zelfs bouwvakkers) de meisjes achteraan zitten.
Wat doen ze ginder achter were???
De profiteurs!!!!
Ps. Ik heb een goed idee, als guldere (jullie is dat zeker?) dat "hommeke" nu eens met armpjes en beentjes vastnemen, ik tel tot drie terwijl jullie hem al goed over en weer wiegen
. Dus schommelen eigenlijk , dan op drie gooien jullie die zo ver als dat hem vliegen kan (Frankrijk is ver genoeg).
Dan zijn we daar toch al van af. Het is geen verplichting maar een (goed) voorstel vind ik toch.
daâg
neske altijd klaar en duidelijk.
Wat doen ze ginder achter were???
Ps. Ik heb een goed idee, als guldere (jullie is dat zeker?) dat "hommeke" nu eens met armpjes en beentjes vastnemen, ik tel tot drie terwijl jullie hem al goed over en weer wiegen
daâg
neske altijd klaar en duidelijk.
-
Hela hola, 't is Homerus hier he. Voor te beginnen iedereen een Zaligen Hoogdag he. Sebiet naar de mis, en dan nen goeien gaan drinken he.
Amaai zeg, van sichtend dat Rapke hier weg is stromen de vrouwtjes hier nogal toe zunne!!! Zelfs van Olland komen ze af he. Zeg Schrijfstertje, is dat waar dat ze in Olland met kloefen rondlopen en dat de wuvetjes daar allemoale stressen in under haar hebben? Let op, ik gelove daar niet vele van wè.
Zeg, der worden hier vele vragen gesteld, maar hoe kan ik nu weten waar dat Rapke zit ? Ik durven zelve biekans van mijn plekke niet bougeren!!!!
En ge vraagt achter foto's, maar zovele heb ik er niet zunne. Allez, eentje van mezelf en Soiffeur (da's diene aan die paal) en in't midden staat Zantje!!!! Toch e schoon ventje he ? Let op, diene zou goed passen bij Neske want dat is ook geen grote. En van karakter ... allez, ook 't zelfde.
'k Gaan nu die foto zetten he, let op hem is wel niet recent maar we zijn nog niet veranderd zunne!!!

salutjes
Amaai zeg, van sichtend dat Rapke hier weg is stromen de vrouwtjes hier nogal toe zunne!!! Zelfs van Olland komen ze af he. Zeg Schrijfstertje, is dat waar dat ze in Olland met kloefen rondlopen en dat de wuvetjes daar allemoale stressen in under haar hebben? Let op, ik gelove daar niet vele van wè.
Zeg, der worden hier vele vragen gesteld, maar hoe kan ik nu weten waar dat Rapke zit ? Ik durven zelve biekans van mijn plekke niet bougeren!!!!
En ge vraagt achter foto's, maar zovele heb ik er niet zunne. Allez, eentje van mezelf en Soiffeur (da's diene aan die paal) en in't midden staat Zantje!!!! Toch e schoon ventje he ? Let op, diene zou goed passen bij Neske want dat is ook geen grote. En van karakter ... allez, ook 't zelfde.
'k Gaan nu die foto zetten he, let op hem is wel niet recent maar we zijn nog niet veranderd zunne!!!

salutjes