DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Louke

18 mei 2009, 07:01

Hallo de mannen,
het ziet er naar uit dat we dan de oorspronkelijke datum van 30 mei zullen moeten behouden. Spijtig voor Odul die dan bezet is, anderzijds kan mijn vriend die dag wel mee.
Nu is het zo dat de rit van B4B op 31 mei door het Hageland een deel van de door mij voorgenomen routte overlapt, gezien dat een deel daarvan ook in het Hageland ligt. En misschien rijd ik die rit dan ook wel mee.
Groetjes.

den buldog

18 mei 2009, 12:21

hey motards
voor donderdag rit naar zeeland
afspraak 10 UUR op de esso benzinestation op de LEUGENBERG dit is aan de rechter kant als ge van de autostrade komt afslag EKEREN/ KAPELLEN dan voorbij de lichten een 300 meter . vertrek daar 10.10
Voor den odul afspraak 10.30 op de parking van de Kalmhoutse heide.
voor de rit van Louke . is het mischien niet beter om de rit uit te stellen naar latere datum dan kan alleman mischien mee .
ikzelf vind het ook een beetje gek om 2 dagen na elkaar bijna dezelfde rit te rijden . mischien beter eens rijden in het najaar . mannen dit is maar een voorstel he want ik wil hier ni den baas gaan spelen.
mischien rond september .
GROETJES :twisted: :twisted: :twisted:

Louke

18 mei 2009, 18:54

Voor mij is dat goed Buldog. :wink:

redtail

18 mei 2009, 19:07

:D Alee,weeral opgelost sé :wink:
redtail

odul

18 mei 2009, 20:25

Hallo
allee Louke als ze lang blijven verzetten gaan ik toch nog meekunnen :wink: ,om een dag te vinden dat iedereen meekan is praktisch niet te doen maar proberen he.Buldog donderdag om 10.30 op de parking v/d Kalmthoutse Heide,Putsesteenweg aan de Vroente he :?: .'t Is te hopen dat het weer wat meezit want ze vertellen van alles voor donderdag de ene regen en de andere geeft droog,dus het gaat swalommen worden tussen de wolken door,'k zou een kaars willen gaan branden in Scherpenheuvel maar dan ben je al nat voor ge terug thuis bent :oops: heb ik hier eens gelezen.Dus tot donderdag dan maar .
Greets
Ludo :D

odul

18 mei 2009, 20:41

Afbeelding[/img]
en mannen hoe vinde mijn nief machientje :roll: na kan ons yoke ook eens mee se.
Groetjes ,
Ludo :D

PPG

19 mei 2009, 07:27

Hey motards,

Donderdag ben ik voor 4 dagen naar Duitsland , als ik terug ben zal ik het wel lezen wat er beslist is he .
Zondag 31 Mei ben ik er wel bij ( voorstel Redtail ) , de rit van van Louke komt mij beter uit de week later op zaterdag 6 Juni , als het niet anders kan zie ik wel .
Ik schik mij wel naar de meerderheid , er zijn mogelijhkheden genoeg en het zal rap 19 Juni zijn dan zijn wij de hrt op voor een weekske naar de "dolle ........".

Odul , vreed machien , denk zelfs multifuctioneel . Gr kunt er mee varen en in slapen denk ik

Gr aan iedereen

Ppg

Fadre

19 mei 2009, 14:18

Hello bikers,

ik ben juist terug van Frankrijk van een vierdaagse rit.Vrouwke wou persee eens naar Lourdes gaan.Bij Eric en Annelies blijven logeren die chambres d'hotes hebben .Een tof koppel met twee kindjes uit het antwerpse die nu in Monségur(Landes) een oude school omgebouwd hebben om mensen te logeren,echt een plaats om eens uitterusten en motards zijn er welkom.(www.alavielleecole.eu)Gisteren om 8.30 vertrokken en om 21.30 na bijna 1200 km terug thuis.Nee mannnen niet met de motor maar met de wagen :oops:
Heb ondertussen hier alles gelezen(ne hiele boterham) en spijtig genoeg kan ik nu donderdag niet mee(biljart tornooi).Op 31 mei zal ik er wel bij zijn.Wat de route van Louke betreft heb ik begrepen dat er eindelijk nog geen vaste datum vastgesteld is.Geen zorgen maken Louke dat komt wel in orde.
Groetjes aan iedereen :wink:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Bandido

20 mei 2009, 08:25

Hej Buldog

Rit voor morgen is OK; maar hoe geraak ik aan de Leugenberg?
Afrit Ekeren/Kapellen van de autostrade naar Bergen op Zoom?
Grtjs
Bandido
Goe gaas geven.
Carpe Diem.

Louke

20 mei 2009, 09:54

Hallo bikers,
Fadre dat is geen probleem hoor, uitgesteld is niet verloren.
Misschien doe ik ook de rit van B4B geheel of gedeeltelijk mee, maar in dat geval rijd ik rechtstreeks naar Westerlo en zie ik jullie daar misschien wel.
Groetjes.

redtail

20 mei 2009, 13:18

Op 31 mei Zondag gaat de B4B rit 2de editie door, zeer de moeite waard als deze is zoals eerste editie,zie site voor impressie eerste http://www.bikers4bikers.be/viewtopic.p ... a&start=10
Ik ga deze rijden , http://bikers4bikers.be/viewtopic.php?f=35&t=2336 ,
afspraak 8u30 rond punt Wommelgem ( fruitkraam) vertrek 8u45 richting Westerlo,Zandstraat 50,ATAF
Wie ?
Den Buldog
Marc
Redtail
PPG
Fadre
Louke ( daar ter plaatse?)
Laatst gewijzigd door redtail op 20 mei 2009, 20:18, 2 keer totaal gewijzigd.

Fadre

20 mei 2009, 15:47

Hei,Bandito,

Bergen op zoom volgen en afrit 15 Leugenberg eraf,aan de verkeerslichten naar rechts en na 100m aan de linkerzijde is de bloemenwinkel.
(Zalle kik het wel doen hé Bulldogske) :wink:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

den buldog

20 mei 2009, 17:05

hey Fadre af en toe moet ne mens al is gaan werken he .
De afspraak was op het ESSO tankstation om10uur dit is voorbij de 1 lichten dan een 300meter op uw rechter kant op de Leugenberg
dus tot morgen Bandido
gr :twisted:
ps: wil de ronny of de ludo zijne GPS meebrengen aub

Bandido

20 mei 2009, 19:51

amai wa ne service,
tot morgen,
MotorGrtjs,
Bandido
Goe gaas geven.
Carpe Diem.

redtail

20 mei 2009, 20:53

den buldog schreef:hey Fadre af en toe moet ne mens al is gaan werken he .
De afspraak was op het ESSO tankstation om10uur dit is voorbij de 1 lichten dan een 300meter op uw rechter kant op de Leugenberg
dus tot morgen Bandido
gr :twisted:
ps: wil de ronny of de ludo zijne GPS meebrengen aub
GPS zal er zijn :wink: