DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Rit Zeeland;
Mooi weer ,schoon volk
,uitmuntende voorrijder, redelijk goei fritten,hollandese berehap( niet te vergelijken met den Belgische Berenpoot)en als afsluiter de 3 kroegentocht,in de eerste geen drank en geen glazen meer,de tweede geen plaats de derde meer geluk...lekkeeeer!!
'T was goe ,voor herhaling vatbaar.
Redtail
Mooi weer ,schoon volk
'T was goe ,voor herhaling vatbaar.
Redtail
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Hallo mannen ben hier even niet geweest door omstandigheden,zie dat jullie intussen al van alles gedaan hebben.
Volgend weekend ben ik voor een paar dagen weg naar Duitsland met den brommer en nadien ga ik terug wat meer tijd vrij zien te maken om hier langs te komen.
Allemaal de groeten en tot ziens.

Volgend weekend ben ik voor een paar dagen weg naar Duitsland met den brommer en nadien ga ik terug wat meer tijd vrij zien te maken om hier langs te komen.
Allemaal de groeten en tot ziens.

Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
odul - Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
Donderdag 21.mei.2009 vandaag gaan we een ritje maken door Zeeland we spraken af aan de parking van de Kalmthoutse heide
waar Bandido,Redtail en Buldog me kwamen oppikken

Buldog was de organisator en rijder die ons de weg zou tonen

langs de dijken van de Oosterschelde hielden we even halt

en zowaar er waren nog mensen bezig met het beoefenen van hun hobby

zowel in het water als op het water

in Wilhelminadorp zie je leuke optrekjes met een aanlegstijger aan de achterdeur en het bijhorend bootje

Bandido zoekt even op waar we zitten en hoe het verder zal gaan

Redtail is meer geinteresseerd in de menukaart

en den Buldog waar diene met zijn gedachten zat joost mag het weten

en in het loze vissertje hebben we even lekker de tijd voor een kop koffie

daarna verder over de afsluitdijk en langs Neeltje Jans naar Westerschouwen waar we ietsje aten

en natuurlijk ook even naar het strand

waar wel een stevig windje stond

daarna stilletjes terug richting Goes langs de zeelandbrug

nog rap een fototje van de drie musketiers en dan terug richting België

door het groene landschap en zo kwam er weer een einde aan een mooie rit.We hadden lekker weer om te rijden en goed geselschap en we kijken weeral uit naar de volgende tocht.Tot zover het verslagje.
Groetjes
Ludo
waar Bandido,Redtail en Buldog me kwamen oppikken
Buldog was de organisator en rijder die ons de weg zou tonen
langs de dijken van de Oosterschelde hielden we even halt
en zowaar er waren nog mensen bezig met het beoefenen van hun hobby
zowel in het water als op het water
in Wilhelminadorp zie je leuke optrekjes met een aanlegstijger aan de achterdeur en het bijhorend bootje
Bandido zoekt even op waar we zitten en hoe het verder zal gaan
Redtail is meer geinteresseerd in de menukaart
en den Buldog waar diene met zijn gedachten zat joost mag het weten
en in het loze vissertje hebben we even lekker de tijd voor een kop koffie
daarna verder over de afsluitdijk en langs Neeltje Jans naar Westerschouwen waar we ietsje aten
en natuurlijk ook even naar het strand
waar wel een stevig windje stond
daarna stilletjes terug richting Goes langs de zeelandbrug

nog rap een fototje van de drie musketiers en dan terug richting België
door het groene landschap en zo kwam er weer een einde aan een mooie rit.We hadden lekker weer om te rijden en goed geselschap en we kijken weeral uit naar de volgende tocht.Tot zover het verslagje.
Groetjes
Ludo
-
Bandido - Lid geworden op: 28 apr 2008, 12:29
Hej Buldog,
Nen goeien trip, gezellig, op het gemakske, meer moet da nie zijn..... hoewel ik het beste heb gemist denk ik (berehap, kroegentocht???????);
maar de VIP-plaats op Anderlecht-Standard was ook nie slecht.
Kheb vandaag mijnen bandit nog eens gewassen, was geleden van......eu...de laatste keer......... ergens vorig jaar;
Tegen den trip naar de Dolomieten moet da ding harstikke proper wezen, nie dan ??
Allé bikers, houdoe en tot ne volgende keer.
Bandido.
Nen goeien trip, gezellig, op het gemakske, meer moet da nie zijn..... hoewel ik het beste heb gemist denk ik (berehap, kroegentocht???????);
maar de VIP-plaats op Anderlecht-Standard was ook nie slecht.
Kheb vandaag mijnen bandit nog eens gewassen, was geleden van......eu...de laatste keer......... ergens vorig jaar;
Tegen den trip naar de Dolomieten moet da ding harstikke proper wezen, nie dan ??
Allé bikers, houdoe en tot ne volgende keer.
Bandido.
Goe gaas geven.
Carpe Diem.
Carpe Diem.
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
hey motards
ik ben blij da ge het goe vond mannen dan is't voor mij ook goe .
het was ne schone dag in goe gezelschap en veel bikers op de baan .
Het is te hopen dat er zo nog veel meugen volgen.
tot de volgende dan maar zeker da zal bikers 4bikers zen op31mei in Westerlo bij den ATAF winkel . Louke ge hed na van een paar van ons het smoeleke gezien( hopelijk ni te hard verschoten) dan zult ge ons wel vinden zeker in Westerlo.ik denk zo rond half tien
EEN GOE WEEKEND GR

ik ben blij da ge het goe vond mannen dan is't voor mij ook goe .
het was ne schone dag in goe gezelschap en veel bikers op de baan .
Het is te hopen dat er zo nog veel meugen volgen.
tot de volgende dan maar zeker da zal bikers 4bikers zen op31mei in Westerlo bij den ATAF winkel . Louke ge hed na van een paar van ons het smoeleke gezien( hopelijk ni te hard verschoten) dan zult ge ons wel vinden zeker in Westerlo.ik denk zo rond half tien
EEN GOE WEEKEND GR
-
Hallo mannen
Zondag 14 juni is het weer het treffen van general motors zie link
http://www.eamc.be/resources/090614GMTreffen.pdf
zelf rijd ik al zeker mee.
Benson & Monique
Wie nog
Laat wel weten wie er nog mee gaat zodat we weten op wie we moeten wachten.
Afspraak aan de benzine statie van de Carfour op de Bredabaan om 8u45
vertrek 9u
Diegene die dichter bij het vertrekpunt wonen zien we aan de inschrijving.
Groetjes en nog een fijn weekend Benson

Zondag 14 juni is het weer het treffen van general motors zie link
http://www.eamc.be/resources/090614GMTreffen.pdf
zelf rijd ik al zeker mee.
Benson & Monique
Wie nog
Laat wel weten wie er nog mee gaat zodat we weten op wie we moeten wachten.
Afspraak aan de benzine statie van de Carfour op de Bredabaan om 8u45
vertrek 9u
Diegene die dichter bij het vertrekpunt wonen zien we aan de inschrijving.
Groetjes en nog een fijn weekend Benson

-
hey Benson
ik kan ni mee maat want vrouwke zit in Turkije en ik laat mijne buldog ni alleen .
groetjes
ik kan ni mee maat want vrouwke zit in Turkije en ik laat mijne buldog ni alleen .
groetjes
-
hello motards
voor de rit van zondag 31 mei . voor diegene van de kant Ekeren/ Kapellen afspraak om 8 uur aan den bloemist op de Leugenberg.
vertrek 8. 10
GROETJES
voor de rit van zondag 31 mei . voor diegene van de kant Ekeren/ Kapellen afspraak om 8 uur aan den bloemist op de Leugenberg.
vertrek 8. 10
GROETJES
-
Jef brengt uwen buldog maar mee ik zal hem in mijn topcase steken 
-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Fadre zal zondag rechtstreeks naar Westerlo komen,maar ik spreek wel af met den Bulldog.Ik zit wat te sukkelen met de knie en moet morgen naar 't ziekenhuis voor een onderzoek,hopelijk loopt dat goed af.
We zien wel
We zien wel
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.