DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Fadre het beste en verzorg u goed
Groetjes aan iedereen Benson

Groetjes aan iedereen Benson

Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
odul - Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
Hallo mannen
en er zat toch niemand op zijn brommerke tijdens dat onweer hoop ik
anders staan de puttekes misschien in uw helmke
,was grellig onweerke,zijn wij er hier nog goed vanaf gekomen.
Fadre soigneer u en ziet dat ge morgen geen slecht nieuws hebt zenne,ik duim in ieder geval voor je.
Groetjes
Ludo
en er zat toch niemand op zijn brommerke tijdens dat onweer hoop ik
Fadre soigneer u en ziet dat ge morgen geen slecht nieuws hebt zenne,ik duim in ieder geval voor je.
Groetjes
Ludo
-
Ja Odul ik werd half slapend wakker van dat onweer en dacht eerst dat er dieven rondliepen die zoveel lawaai maakten en met een pillamp aan 't flitsen waren

-
Louke - Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Hallo Fadre,
hopelijk ben je lange tijd van de pijn af. Leuk dat je zondag van de partij bent.
Hallo Bikers,
we komen zondag met 2 naar Westerlo afgezakt, mijn kameraad Fons die met een scooter 250 cc rijdt en ikzelf. We zullen om 9:30 aan de inschrijving zijn. Herkennen doe ik jullie wel.
Groetjes.
hopelijk ben je lange tijd van de pijn af. Leuk dat je zondag van de partij bent.
Hallo Bikers,
we komen zondag met 2 naar Westerlo afgezakt, mijn kameraad Fons die met een scooter 250 cc rijdt en ikzelf. We zullen om 9:30 aan de inschrijving zijn. Herkennen doe ik jullie wel.
Groetjes.
-
odul - Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
hey Fadre,al bij al nog mee gevallen dan,wens je in ieder geval beterschap en hoop je zondag te zien in Westrlo.
Louke en Fons eindelijk nog een paar moedigen met een brommerke
,ga ik mij niet meer zo eenzaam voelen nu tussen al die monsters van chromé(lol
)en vergeet die anjer niet in uw knoopsgat te steken hé
Buldog ik ga naar het bloemenserreke komen aan de Leugenberg om te vertrekken.
Groetjes en tot zondag
Ludo
Louke en Fons eindelijk nog een paar moedigen met een brommerke
Buldog ik ga naar het bloemenserreke komen aan de Leugenberg om te vertrekken.
Groetjes en tot zondag
Ludo
-
Hallo mannen
morgen ben ik dan samen met Monique en nog 8 andere motors weg naar Duitsland maar weet nog ni wanneer we terug zijn dat hangt van het weer af,dat zien jullie wel als ik terug op het forum kom.
Intussen geen e-mails sturen anders onploft mijne pc als ik hem terug opzet.
De groetjes en tot ziens.

morgen ben ik dan samen met Monique en nog 8 andere motors weg naar Duitsland maar weet nog ni wanneer we terug zijn dat hangt van het weer af,dat zien jullie wel als ik terug op het forum kom.
Intussen geen e-mails sturen anders onploft mijne pc als ik hem terug opzet.
De groetjes en tot ziens.

-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Hey Louke,
in uw bed gepist zeker?zo vroeg aan de PC of kon je niet meer slapen door teveel te denken aan de rit van morgen
Ik zou morgen dat plastronneke maar thuis laten hé,het gaat te warm worden anders 
in uw bed gepist zeker?zo vroeg aan de PC of kon je niet meer slapen door teveel te denken aan de rit van morgen
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.
-
Bandido - Lid geworden op: 28 apr 2008, 12:29
Hej Fadre,
Wanneer en van waar vertrektte gij naar Westerlo?
Ik kan misschien mee tot een stuk na de middag (moet mej ons Fien gaan wijn proeven).
Ik hoop dat uw knie in orde komt en dat de rit naar de Dolomieten nie in het gedrang komt.
Grtjs
Bandido
Wanneer en van waar vertrektte gij naar Westerlo?
Ik kan misschien mee tot een stuk na de middag (moet mej ons Fien gaan wijn proeven).
Ik hoop dat uw knie in orde komt en dat de rit naar de Dolomieten nie in het gedrang komt.
Grtjs
Bandido
Goe gaas geven.
Carpe Diem.
Carpe Diem.