Katana's hoekje

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Voel mij al te oud hier

Je bent nooit te oud hier
15
25%
SeniorenNET , mijn eerste keus
6
10%
Zal steeds blijven , zoals ik gebekt ben
6
10%
Mis wat hier , de verdwenen rebels
21
36%
Viva bomma en patatten
11
19%

Totaal aantal stemmen: 59

katana

25 mei 2009, 16:54

Buur Turk twee huizen verder , heeft een resem duiven op zijn zolderkamer , voor mij geen probleem ..
Maar het probleem ligt wel iets anders ' sommige duiven van hem , zitten gedurig op mijn dak te koekeloeren ( is een ambetant geluid ) en zeker smorgens vroeg , als wij met open venster slapen :)
Ambetante geluiden , ambetante beesten :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker

25 mei 2009, 18:41

Heb je al een doorgeefluik op je koffieservies; kan handig zijn als die duiven iets droppen... :lol:

katana

26 mei 2009, 11:36

Een delikaat vraagje , hoe is het met sperma produktie bij de mannen hier van boven de zeventig 70 gesteld :?: :)
Een goede raad aan de mannen drink regelmatig rode wijn zoals in de zuiderse landen en dan zie je wel ..
Verwacht zeker geen reactie hier van de mannen en de vrouwen van seniorennet, want de pers loert mee , ze vragen dit meermaals maar krijgen nooit een duidelijk antwoord daarover ... :lol:

telloorlekker

26 mei 2009, 11:56

Rode wijn uit de Magreb ? Van woestijnrozen zeker ? :lol:

Renegade

26 mei 2009, 12:16

katana schreef:Een delikaat vraagje , hoe is het met sperma produktie bij de mannen hier van boven de zeventig 70 gesteld :?: :)
Als gij ergens een schoon en lief meisken kent die ze wil tellen, mag je ze steeds eens bij mij voorbij sturen hoor :)
"Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).

Mathieu

29 mei 2009, 13:28

katana schreef:Gelezen op deredactie.be

Poolse priester schrijft seksboek

In Polen heeft een katholieke priester een seksgids geschreven om het seksleven spannender te maken."Seks zoals u het nog niet kent: voor getrouwde koppels die van God houden", zo luidt de titel van zijn boek.De Polen zelf kopen massaal zijn boek .

De creatie van auteur Ksawery Knotz is een absolute bestseller in Polen.

Alles wat je doet , van standjetot streling, om elkaar op te winden is toegestaan en verblijdt god ,aldus Knotz.

Zo raadt hij ook het gebruik af van voorbehoedsmiddelen die , volgens hem , de koppels afleiden van de katholieke levensstijl .

Katana zal morgen op de rommelmarkt eens rondneuzen of dat boek er al ligt :lol:
En kan er ook gezgd worden waar die fameuze priester zijn gezegdes haalt : eigen ondervinding misschien? Of heeft hij het van horen zeggen : dan is er zeker meer dan 80 ten 100 van gelogen.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu

29 mei 2009, 13:30

vivaldi schreef:Gewoon er over zwijgen. Als ge weet dat ze het laatste jaar overal is uitgespuwd, kunnen we begrijpen dat ze zich in alle slappe borsten, pardon, bochten wringt om weer een beetje bv te worden.

Binnen korte tijd gaat dat blaadje wschl op de fles en kunnen de deurwaarders weer hun vingers aflikken.

Goedele, de sexmaniak -maar blijf van mijn lijf-, zingt (?) gewoon haar zwanenzang.

Het enigste wat ik haar nog aanraad is een dergelijk artikel te schrijven over allah, dan kan ze nog in massa verkopen aan het VB, maar ik vrees dat we haar slechts terug zullen zien in het hiernamaals

Wat die met dit item te maken hebben gaat mijn pet te boven maar er zijn er blijkbaar die alles goed vinden om....................

Mathieu

29 mei 2009, 13:37

katana schreef:Buur Turk twee huizen verder , heeft een resem duiven op zijn zolderkamer , voor mij geen probleem ..
Maar het probleem ligt wel iets anders ' sommige duiven van hem , zitten gedurig op mijn dak te koekeloeren ( is een ambetant geluid ) en zeker smorgens vroeg , als wij met open venster slapen :)
Ambetante geluiden , ambetante beesten :lol:

En ik vind dat juist een zaligheid om wakker gemaakt te worden door de geluiden van de vogeltjes en beestjes van de vrije natuur. Dat wil zeggen dat er nog groen aanwezig is ook, dus gezond voor alles.

Mathieu

29 mei 2009, 13:38

katana schreef:Een delikaat vraagje , hoe is het met sperma produktie bij de mannen hier van boven de zeventig 70 gesteld :?: :)
Een goede raad aan de mannen drink regelmatig rode wijn zoals in de zuiderse landen en dan zie je wel ..
Verwacht zeker geen reactie hier van de mannen en de vrouwen van seniorennet, want de pers loert mee , ze vragen dit meermaals maar krijgen nooit een duidelijk antwoord daarover ... :lol:

Waarom die vragen allemaal : het is toch alom gekend dat de sperma van de mannen vruchtbaar is tot 90 jaar, m.a.w. kan een man baby's verwekken tot hij 90 is. Dus opgepast die een scheve schaats rijdt op een puur natuurlijke wijze, er zou een staartje aan kunnen gekleefd worden.

Mathieu

29 mei 2009, 13:40

Renegade schreef:
Als gij ergens een schoon en lief meisken kent die ze wil tellen, mag je ze steeds eens bij mij voorbij sturen hoor :)

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Dat akkafietje zal onze snoepr uit Bourg zich wel zelf laten gevallen, ben ik zeker van. En hij zal dat dan zeker niet aan onze neus komen hangen.

katana

01 jun 2009, 17:00

Katana is niet meer zo ijverig als vroeger , heeft zijn koer niet afgestofd , alsook geen onkruid gewied in zijn sierrtuin en dat lokt reacties uit van zijn Lady ( is een schat soms, maar ook soms niet verdorie) :lol:

Mathieu

01 jun 2009, 20:29

Gaat wel over.

ps : het wordt gevaarlijk in jou ongeving als ze op stap wille gaan. Ze worden daar zomaar afgeschoten door dwaze hollanders.

katana

02 jun 2009, 16:22

Mathieu schreef:Gaat wel over.

ps : het wordt gevaarlijk in jou ongeving als ze op stap wille gaan. Ze worden daar zomaar afgeschoten door dwaze hollanders.

God of allach is klein bier in de vrouw in het westen 8)

katana

06 jun 2009, 10:21

Een luguber onderwerp misschien ?

katana heeft beslist dat men zijn corpus maar moet verbranden in de oven ...
Is dat pijnlijk ?
En is het verhaal waar dat men al ooit heeft opgemerkt door een kijkgat , dat de doden rechtveerde in hun kist , na de hitte :roll:

telloorlekker

06 jun 2009, 10:32

Om je laatste stelling bewezen te zien hoef je enkel een braadpan (met glazen deksel) te voorzien van een braadkip... :wink: