DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)
-
Louke - Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Hallo bikers,
het was een leuke rit gisteren met Fadre als gids en PPG en Redtail als bezemwagens en algemeen toezichters. De twee beginnelingen danken jullie allen voor het leuk gezelschap en het feit dat ze erbij mochten zijn.
Groetjes,
Fons en Louis
het was een leuke rit gisteren met Fadre als gids en PPG en Redtail als bezemwagens en algemeen toezichters. De twee beginnelingen danken jullie allen voor het leuk gezelschap en het feit dat ze erbij mochten zijn.
Groetjes,
Fons en Louis
-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Inderdaad een toffe rit,prachtig weer en tien onlinebikers waren van de partij.Ik denk dat iedereen ervan genoten heeft.Louke en Fons jullie hoeven ons niet te bedanken iedereen is bij ons welkom en ik hoop van u nog eens te zien op een van de ritten die nog moeten komen. 
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.
-
Absoluut Fadre. Fons heeft met zoveel enthousiasme over de rit aan zijn dochter en schoonzoon verteld dat zij ook één van de volgende ritten willen meedoen.
Wij zijn gisteren nog een deel van mijn voorgenomen route gaan verkennen, nl. tussen Meldert en Lubbeek. Ik heb daardoor twee conclusies getrokken; 1. dat mijn GPS die aangekocht werd voor de wagen, niet geschikt is voor de motor (3:30 uur gereden), 2. dat het route tussen Zoutleeuw – leuk stadje met toffe terrasjes – en Lubbeek nogal saai is. Misschien verander ik de voorlopige onderstaande lijst nog, doe dus nog niet de moeite om ze op te laden.
Groetjes aan alle on-line-bikers en tot weldra.
Louke.
Vertrek: Veilingweg, 3001 Heverlee “Parking Bodart”
1. Overijse : kruising Dreef – Waversesteenweg
2. Tombeek: kruising Waversesteenweg – Abstraat
3. Terlanen : kruising Abstraat – Molenstraat
4. Ottenburg : kruising Terlanenstraat – Leuvensebaan
5. Sint-Agatha-Rode : kruising Leuvensebaan – Potterstraat
6. Sint-Joris-Weert : kruising Roodsestraat – Kauwereelstraat
7. Nethen : kruising Rue de Weert Saint-Georges – Rue de Pècrot
8. Hamme-Mille
9. Beauvechain
10. Meldert : kruising Waversesteenweg – Tramstraat
11. Hoegaarden
12. Goetsenhoven : kruising Sint-Laurentiusstraat – Motstraat
13. Eliksem : kruising Brouwerijstraat – Grote Steenweg
14. Overhespen : kruising Grote steenweg – Geldenakenstraat
15. Helen-Bos
16. Zoutleeuw
17. Geetbets
18. Waanrode
19. Meensel-Kiezegem : kruising Binkomstraat – Heilbosstraat
20. Glabbeek: kruising Dries – Steenbergstraat
21. Wever : kruising Steenbergstraat – Torenstraat
22. Lubbeek
23. Pellenberg
24. Lovenjoel
25. Bierbeek
26. Blanden
27. Oud-Heverlee : Maurits Noëstraat 15
28. Heverlee (Kruispunt : Celestijnenlaan – Koning Bouwdewijnlaan)
Wij zijn gisteren nog een deel van mijn voorgenomen route gaan verkennen, nl. tussen Meldert en Lubbeek. Ik heb daardoor twee conclusies getrokken; 1. dat mijn GPS die aangekocht werd voor de wagen, niet geschikt is voor de motor (3:30 uur gereden), 2. dat het route tussen Zoutleeuw – leuk stadje met toffe terrasjes – en Lubbeek nogal saai is. Misschien verander ik de voorlopige onderstaande lijst nog, doe dus nog niet de moeite om ze op te laden.
Groetjes aan alle on-line-bikers en tot weldra.
Louke.
Vertrek: Veilingweg, 3001 Heverlee “Parking Bodart”
1. Overijse : kruising Dreef – Waversesteenweg
2. Tombeek: kruising Waversesteenweg – Abstraat
3. Terlanen : kruising Abstraat – Molenstraat
4. Ottenburg : kruising Terlanenstraat – Leuvensebaan
5. Sint-Agatha-Rode : kruising Leuvensebaan – Potterstraat
6. Sint-Joris-Weert : kruising Roodsestraat – Kauwereelstraat
7. Nethen : kruising Rue de Weert Saint-Georges – Rue de Pècrot
8. Hamme-Mille
9. Beauvechain
10. Meldert : kruising Waversesteenweg – Tramstraat
11. Hoegaarden
12. Goetsenhoven : kruising Sint-Laurentiusstraat – Motstraat
13. Eliksem : kruising Brouwerijstraat – Grote Steenweg
14. Overhespen : kruising Grote steenweg – Geldenakenstraat
15. Helen-Bos
16. Zoutleeuw
17. Geetbets
18. Waanrode
19. Meensel-Kiezegem : kruising Binkomstraat – Heilbosstraat
20. Glabbeek: kruising Dries – Steenbergstraat
21. Wever : kruising Steenbergstraat – Torenstraat
22. Lubbeek
23. Pellenberg
24. Lovenjoel
25. Bierbeek
26. Blanden
27. Oud-Heverlee : Maurits Noëstraat 15
28. Heverlee (Kruispunt : Celestijnenlaan – Koning Bouwdewijnlaan)
-
odul - Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
Hallo motards
Eindelijk de tijd gevonden om enkele foto's te posten;op zondag 31 mei 2009 spraken we af om de ATAF-tourtocht te gaan rijden met vertrekpunt in Westerlo.

ons eerste punt van afspraak was in Ekeren-Leugenberg

aan het rondpunt van Wommelgem kwamen er nog een paar bij

en bij ATAF in Westerlo stonden er nog enkele leden te wachten zodat we vertegenwoordigd waren met tien motors.Na ons ingeschreven te hebben werden we ontvangen op koffie en vlaaien.

daarna konden we ons gaan klaarmaken om te vertrekken.

Fons en Louis reden voor de eerste keer meer met de On-Line-Bikers

Fons

Louis

PPG

Pol en Alice

Fadre

Marc

Redtail

Buldog

en zo zijn we weer op ons eindpunt gekomen.

nog rap een klein mankementje verhelpen en dan kan ieder weer huiswaarts.Het was een heerlijke rit langs Tienen,Leuven en Scherpenheuvel door een heuvelend landschap dat beschenen werd door een stralend zonnetje wat het alleen maar mooier maakte,af en toe kwam er wel eens een wolkje opzetten maar dat kon zeker de pret niet bederven.Het was een mooie rit in goed gezelschap,goed weer en schitterende landschappen.Ik hoop dat er niet teveel fouten ingeslopen anders mijn excuses daarvoor.Hopelijk tot een volgende rit.
Groetjes
Ludo
Eindelijk de tijd gevonden om enkele foto's te posten;op zondag 31 mei 2009 spraken we af om de ATAF-tourtocht te gaan rijden met vertrekpunt in Westerlo.
ons eerste punt van afspraak was in Ekeren-Leugenberg
aan het rondpunt van Wommelgem kwamen er nog een paar bij
en bij ATAF in Westerlo stonden er nog enkele leden te wachten zodat we vertegenwoordigd waren met tien motors.Na ons ingeschreven te hebben werden we ontvangen op koffie en vlaaien.
daarna konden we ons gaan klaarmaken om te vertrekken.
Fons en Louis reden voor de eerste keer meer met de On-Line-Bikers
Fons
Louis
PPG
Pol en Alice
Fadre
Marc
Redtail
Buldog
en zo zijn we weer op ons eindpunt gekomen.
nog rap een klein mankementje verhelpen en dan kan ieder weer huiswaarts.Het was een heerlijke rit langs Tienen,Leuven en Scherpenheuvel door een heuvelend landschap dat beschenen werd door een stralend zonnetje wat het alleen maar mooier maakte,af en toe kwam er wel eens een wolkje opzetten maar dat kon zeker de pret niet bederven.Het was een mooie rit in goed gezelschap,goed weer en schitterende landschappen.Ik hoop dat er niet teveel fouten ingeslopen anders mijn excuses daarvoor.Hopelijk tot een volgende rit.
Groetjes
Ludo
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
Sorry Fadre andere verplichtingen tot 19/06
GR
GR
-
Ja Fadre, gelukkig is er nog zo iets als een agenda en/of een partner die je terug op het juiste spoor zet. Zondag moeten Fons en ik ook thuis blijven.
Zaterdag geven ze goed weer, dus gaan wij nog eens verkennen, laat het ons maar de route “Dijlevallei-Hageland” noemen.
Bikers, als beginneling routeplanner heb ik nog veel te leren qua planning van een tourrit – omleidingen wegens wegenwerken, markten, kermissen - goed dat het uitgesteld werd tot de maand september want we zouden nu ook niet willen dat jullie het verloren moeite zouden vinden om tot Leuven af te zakken. Maar, wij werken er aan! Voor de Dollomieten-rijders, veel plezier en behouden terugkomst.
Groetjes.
Zaterdag geven ze goed weer, dus gaan wij nog eens verkennen, laat het ons maar de route “Dijlevallei-Hageland” noemen.
Bikers, als beginneling routeplanner heb ik nog veel te leren qua planning van een tourrit – omleidingen wegens wegenwerken, markten, kermissen - goed dat het uitgesteld werd tot de maand september want we zouden nu ook niet willen dat jullie het verloren moeite zouden vinden om tot Leuven af te zakken. Maar, wij werken er aan! Voor de Dollomieten-rijders, veel plezier en behouden terugkomst.
Groetjes.
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
Bedankt Louke
de bende van de Fadre fikst da wel
gr
de bende van de Fadre fikst da wel
gr
-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Bedankt Louke we zullen er wel iets van maken en indien mogelijk zal ik wat foto's op het forum zetten tijdens ons verblijf,zodanig dat iedereen op de hoogte blijft van ons avontuur.Ik ben zeker dat alles in orde komt met jullie route en we zakken vroeg of laat met ons allen eens naar Leuven.
De groetjes ook aan Fons
De groetjes ook aan Fons
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Hallo mannen
hier ziJn we weer , een mooi verlof gehad in Duitsland maar den eerste dag toen we met de mannen van GM een rit gingen doen konden wij al niet mee ,de motor stond met een platte achterband in de garaga van het hotel,den touring van daar is wel komen kijken maar die zegde dat hij het niet kon maken en met het lange weekeinde alles dicht dus pas dinsdag zijn ze me komen halen om naar een motorwinkel te rijden om hem te herstellen en 93 euro om nen binnenband te plakken.
Zo te zien niemand die morgen de rit van GM meedoet,het zou wel eens de laatste kunnen worden want de kans is zeer groot dat GM Belgium zen deuren sluit.
Ik zal tot 9u30 wachten aan de inschrijving in Merksplas,het vertrekpunt is ook bepijlt dus geen probleem om het te vinden.
De groetjes en nog en fijn weekend.

hier ziJn we weer , een mooi verlof gehad in Duitsland maar den eerste dag toen we met de mannen van GM een rit gingen doen konden wij al niet mee ,de motor stond met een platte achterband in de garaga van het hotel,den touring van daar is wel komen kijken maar die zegde dat hij het niet kon maken en met het lange weekeinde alles dicht dus pas dinsdag zijn ze me komen halen om naar een motorwinkel te rijden om hem te herstellen en 93 euro om nen binnenband te plakken.
Zo te zien niemand die morgen de rit van GM meedoet,het zou wel eens de laatste kunnen worden want de kans is zeer groot dat GM Belgium zen deuren sluit.
Ik zal tot 9u30 wachten aan de inschrijving in Merksplas,het vertrekpunt is ook bepijlt dus geen probleem om het te vinden.
De groetjes en nog en fijn weekend.

Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
PPG - Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
Benson,
Wie rijd er nu nog met een binnenband .Zelfs ne Guzzi met reons heeft al geen meer ?
In elk geval is het ni prettig , nog goe da ge stil stond , Ik heb het gehad van voor terwijl ik aan het rijden was .Bangelijk .
Laatste berichten van GM toch beetje positief he.
Gr
Ppg
Wie rijd er nu nog met een binnenband .Zelfs ne Guzzi met reons heeft al geen meer ?
In elk geval is het ni prettig , nog goe da ge stil stond , Ik heb het gehad van voor terwijl ik aan het rijden was .Bangelijk .
Laatste berichten van GM toch beetje positief he.
Gr
Ppg