verandering

Dit is de rubriek die volledig voor poëzie en proza is voorbehouden.

Assa

09 jun 2009, 21:02

Hey Rapke

Ik heb hier zitten lezen,Amai zeg Politiek water bij de cement,ik doe dat in mijne wijn zoveel water dat ik witte in plaats van rode heb :wink:

en dat oefenen met mijn fotokes zal ik doen hoor,ik had nochthans een schone zunne per ongeluk weggeklikt,en wat denk je dat ik doe voor ik mijn ps afsluit vuilbak leegmaken :evil: en weg leuke foto :cry:

al wie hier komt lezen kan eens met mijn stom gezicht lachen,maar alle lachen is gezond :) (en het is een waar gebeurd verhaal hoor)
iets voor in mijne dagboek :lol: :lol:

Vele groetjes,
assa
Groetjes van assa

rapke

09 jun 2009, 21:03

Pepalien, wil je een goede raad aannemen van Rapke ? Kort jouw naam niet af tot Pepa, anderen zullen dat wel in jouw plaats doen, als je hun dat toestaat.

Want hoe wil je
dat je verdient
hoe verwacht je
dat je pepalient
want pepalienen
is op dit rare net
gewoon verdienen
wat je er zelf op zet

Rapke 8)
eigenlijk vind ik dat één van de raarste gedichten die ik hier ooit neergepoot heb (waarschijnlijk heb ik dat geplagieerd van Pepalien zelf)
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang

pepalien

09 jun 2009, 21:24

:D :D Rapke
ja moet het een paar keer opnieuw lezen
voor ik het begrijp
ja raar gedichtje
maar ben toch vereerd :lol: :lol:
PEPALIEN :wink:
Gelukkig zijn is niet een bestemming maar een manier van leven

rapke

09 jun 2009, 22:34

Lap, Nes gaat weer jaloers zijn zunne :roll: :oops: :evil: :twisted:
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang

pepalien

09 jun 2009, 22:46

oepie doepsie
heb niet graag dat neske jaloers is
trek mij maar weer terug
pepalien :wink:

neske

10 jun 2009, 19:06

Wat zit die loebas weer allemaal achter mijn rug te mompelen??? :? :x :twisted:
Nog goed dat ik een breeeeeeeeeeeede rug heb. :?

Dag Rap zonder "ke" deze keer :?

Neske :wink:

Pepa laat die maar mopperen, :roll: we kennen hem toch. :lol:
pffff.. inderdaad een raar gedicht :roll: dan kan ik het beter zenne. 8) 8)
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

pepalien

10 jun 2009, 19:21

Neske ,gelukkig
nu durf ik hier weer komen lezen :lol: :lol:

Pepalien :wink:

rapke

10 jun 2009, 19:30

dan kan ik het beter zenne. 8) 8)[/quote]

HAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHA (lach van Rapke)

Even voor de mensen die nieuw zijn op dit forum (zoals Neske), soms zult ge hier iets serieus vinden (van Rapke) en soms iets -allez ja- ordinairs, zo iets waarvan ge zegt, amaaaai zunne. Maar ja, ik ben wel de baas in dit topicsken, ge kent dat he, baas zonder ietske te zeggen te hebben he :roll:
Enfin, ge doet er mee wat da ge wilt he
slukes zunne :wink:
Rapke

neske

10 jun 2009, 20:52

Wat een onzin zit je nu weer uit te kramen???
De mensen kennen mij en... ze kennen dieje allé ge weet wel die charlatan.
Pfff... de macho,

zonder groet
en zonder hoed
maar met veel moed
want ik voel mij goed. 8) 8) 8)

En nu gij!!!!!!
:lol: :lol:
Laatst gewijzigd door neske op 10 jun 2009, 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.

pepalien

10 jun 2009, 20:55

ach Rapke toch
da weet iedereen
dat jij de baas bent van uwe eigen topic
ik zou hier niks verkeerd durven komen schrijven
zelfs nie denken ,
durf zelfs mijne naam niet meer afkorten
dus weet wel dat jij hier baas bent
PEPALIEN :lol: :lol: :lol:

bo'ke

11 jun 2009, 07:38

bazen... ik heb er één : is al meer dan genoeg

Mijn chef die rond dit tijdstip via één of ander peperduur reisbureau voor een maand naar de Papoea’s vertrekt om er onbekende stammen te ontdekken, heeft op m’n
computerscherm de gebruikelijke bos beduimelde mailtjes achtergelaten.
Bedoeling is natuurlijk dat ik tijdens zijn afwezigheid doe wat hij zelf al weken voor zich uitschuift.
Bovenop het dikke tapijt gele briefjes prijkte er één fel roos exemplaar met daarop in amper leesbare hanenpoten: ‘Het lukt jou wel.’
Nu ben ik niet helemaal van gisteren, dus vermoedde ik direct dat er meer zat achter de felle kleur en de opvallende plaatsing van dit ene briefje. En jawel, zonet ontdekte ik dat een zwaar dossier waarschijnlijk al weken op ‘s mans bureau ligt stof te vergaren.

ik ga werken...chef
bo'ke
'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan

dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan

'zalig genieten'
.

rapke

11 jun 2009, 08:50

Ewel, nu we toch over werken bezig zijn - Neske, haal eens een paar taskes koffie, voor mij een wolkje melk - ik kan daar over mee spreken.
Ik doe niks als werken, van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Bedankt Neske, zet hier maar neer, en voor de rest van de voormiddag wil ik niet gestoord worden, oké Neske ? Geen telefoons, geen bezoekers, niks he, begrepen Nes ?? Of ik ga mij eens goed kwaad maken, en anders, uwen C4 ligt nog in mijn schuif van de vorige keer!!!! En ge moet niet beginnen blèten he, ga maar rap achter uwen computer zitten!!!! Hoor ik u nog ???

Amaai, ik wist niet dat dat zo plezant was, zo ne keer chef spelen :lol: Alhoewel, vermoeiend zunne met zo'n secretaresse :roll:

Chef Rapke :wink:

neske

11 jun 2009, 09:51

Vooraleer IK ga werken ga ik die *grote* vent eens goed zijn vet geven zie.
Ik breng die strekevent zijn koffie, maar onhandig zowel als naïef, struikel ik over zijn Perzisch tapijt (een heel duur naar het schijnt)
"Oei *grote* baas, ik ga vallen"
Den baas rept zich om zijn tapijt te redden snauwend: " Pas toch op voor mijn mat, of ik sleeg je subiet plat.
Dan werd ik echt kwaad, goot zijn koffie over zijne kop en ben gaan lopen in galop. :lol: :lol:

Nu ga ik hier ook een lekker taske koffie drinken met een wolkje melk en met een binnenpretje: ik zie dat bazeke zo voor mij :x met zijne rode kop :lol: :lol: :lol:

*weeral letterlijk en figuurlijk*

Toch daarmee een extra dag congé 8)
Neske :wink:

rapke

11 jun 2009, 11:15

Voila se, door de streken van die snertsecretaresse ben ik vergeten van Pepalientje en Bo'ke nen goeien dag te wensen. Ook een taske troost dames ? Ge zult het wel zelf moeten halen want die vampier van een secretaresse is er vanonder gemuisd :roll:
't Is moeilijk om nog goed personeel te krijgen dezer dagen :? Vroeger, maar ik spreek wel over lang geleden he, toen had ik er goei. Echte directiesecretaresses, ge kent dat wel he, van die madammen die nog bij de nonnekes hebben leren typen tot zelfs hun vingerafdrukken niet meer leesbaar waren :o . Ik had er zo twee in dienst, ene uit de Limburg en ene uit Brabant, Vlaams of Waals, dat weet ik niet meer. Of was't uit Antwerpen ? Verdorie, ik begin vergeetachtig te worden :? , en met die 'secretaressen' van tegenwoordig is dat gevaarlijk he. Vroeger moest ik niks onthouden, maar nu ...
Allez, we gaan een testje doen he :wink: "Neske, waar ligt dat dossier van Kotsmans ergens ?" Wacht se, die vindt dat weer niet zunne ...(Kotsmans is geen klant van ons :wink: )

... "Ewel Nes, waar blijft dat dossier ?"
Waar is Nes ? Manmanman, dat personeel, miserie miserie miserie :roll:

Pffffff

ps : jamaar, en om de vijf voet moeten die congé hebben he, jamaar waar gaan we naartoe? En te laat op 't werk komen, da's tegenwoordig ook al mode. Hahahahaha, ik lach he, maar 't is eigenlijk triestig zunne.
Neem nu dat Neske he, hoe dikwijls komt die niet te laat ? Bekans elke vrijdag,en altijd met 't zelfde excuus he... "Sorry baas, maar om vijf na vijf deze morgen was 't weer van dadde" maar ze zegt nooit van wadde, en volgens de vakbond zijn dat mijn zakens niet!!!!
En dan staat ge daar als baas he :( :? 8O
Rapke, pfffffff

ria

11 jun 2009, 12:31

bo'ke schreef:bazen... ik heb er één : is al meer dan genoeg

Mijn chef die rond dit tijdstip via één of ander peperduur reisbureau voor een maand naar de Papoea’s vertrekt om er onbekende stammen te ontdekken, heeft op m’n
computerscherm de gebruikelijke bos beduimelde mailtjes achtergelaten.
Bedoeling is natuurlijk dat ik tijdens zijn afwezigheid doe wat hij zelf al weken voor zich uitschuift.
Bovenop het dikke tapijt gele briefjes prijkte er één fel roos exemplaar met daarop in amper leesbare hanenpoten: ‘Het lukt jou wel.’
Nu ben ik niet helemaal van gisteren, dus vermoedde ik direct dat er meer zat achter de felle kleur en de opvallende plaatsing van dit ene briefje. En jawel, zonet ontdekte ik dat een zwaar dossier waarschijnlijk al weken op ‘s mans bureau ligt stof te vergaren.

ik ga werken...chef
bo'ke
Bo'ke en heeft uwe chef geen bos bloemen achtergelaten,
misschien wat beduimeld en te vinden op uw virtuele bureau.

Amaai, is da ne gierigaard, (bijna zo erg als rapke)
en gij u maar uitsloven.
DIE (uwen boas natuurlijk) moette gij wel eel gere zien,
als ge da daar allemoal veur overet. :lol: :oops:

allee 'k goan oe laten, anders zal 't er stuiven as em terugkomt.

Terloops, dag neefje, hoe goa et met aa?
tanteke :wink:
Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.