DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Benson

14 jun 2009, 07:15

Ja PPG ik ben met mijn vorige motor op de autostrade aan 140km/u tegen den beton gegaan door een klapband van voor , zeker heel bangelijk.

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Louke

14 jun 2009, 08:51

:( Amaai Benson, leuk is ook anders om een verlof te beginnen.
Het zag er precies een minder goede week uit voor enkelen onder ons. Verleden zondag Den Buldog die op zijn zijde gaat liggen en gisteren valt mijn machine omver waardoor mijn handtekening er nu ook opstaat. Buiten wat krassen en een verplooide remhendel valt het echter wel mee.
Het heeft mij niet belet om samen met Fons het toertje van +- 150 km “Dijlevallei-Hageland” in de geplande volgorde helemaal te doen, een kleine omleiding voor wegenwerken en één voor een vlooienmarkt ten spijt.

TomTom heeft zich tamelijk goed uit de slag getrokken, soms zegt hij wel links als het rechts moet zijn en omgekeerd of zegt helemaal niets. Enfin, door enige ervaring op deze route kwam het wel goed. Een vriendelijke cafébazin in Hoegaarden heeft mij wel toegelaten om zijn batterij wat bij te laden. De installatie van een sigarenaansteker blijkt nu wel een noodzaak. :)
Groetjes.

Bandido

14 jun 2009, 11:11

Bedankt Louke,
Da komt allemaal dik in orde. :D
Ik ben trouwens in heel goei gezelschap. :?:
Nu maar hopen dat het weer wa beter is dan vandaag.
Mijnen "BANDIT" is verleden week volledig nagezien, n nieuw voorbandje enz....we zijn der klaar voor.
Wa is daar in de Dolomieten het streekbier, voor t geval da we dorst zouden krijgen?????
Ik begin eingenlijk al n bitteke zenuwachtig te worden.
De groeten aan iedereen.
Bandido
Goe gaas geven.
Carpe Diem.

den buldog

14 jun 2009, 12:26

hey Bandido
gene paniek maat .vandaag is't in de dolomieten 31 graden .wel genoeg he denkte ni . het streekbier : DOLO SPECIAL
Tis te hope dat weer zo bleft of een paar graden minder want ik zen een zweterke en in de bergen de fadre en de cois en ik hebbe in 2003 in Lugano ook wa zweet gelaten . het peil van't meer was na onze passage verhoogd . maar als 'k mag kiezen zen'k liever nat van't zweet als van de regen wa gij?
degene die vandaag de GMrit zen gaan rijden hebben ook wel pech .
en JEFKE de bende van de Fadre panikeert ni zo rap .
.Zwitserland deur in de gietende regen , de splugenpas over in de gietende regen ( het water was rapper beneden as wij ) langs de San B ernadino ge meugt raden in wa . just in de gietende regen maar al bij al da kost de pret ni bederven . s'avonds ba een frisse pint of een fleske wijn is da allemaal gauw vergeten . en daarbij as we zoooo nat werde dan wrijve we mekkaar wel droog .
groetjes :twisted: :P :o :D :)

Bandido

14 jun 2009, 13:10

Hey Buldog,
Nee, nee genne paniek, mer ik rij eigenlijk nie zo geire in de regen;
moest het dan toch zo zijn dan drink ik mer nen "Dolo Special" meer en dan trek ik het mij nie meer zo hard aan????
Als ik da zo lees zedde gellie deur de jaren heen al serieus nat geworden. (da worde misschien ook gewoon?????).
En da van da droog wrijven............da zulle we nog wel zien op welke mannier dat da ga gebeuren.....(Heidi van de alpenwei........)
Komt allemaal in orde maat en zoals ge zegt de mannen van de Fadre da zijn geen watjes, nog nie bijkaanst.
We gon der iet van maken!!!!!!!!!!!!!!!
tot vrijdag.
Goe gaas geven.
Carpe Diem.

Fadre

14 jun 2009, 20:08

Nog vaaf kieren slopen :wink:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

redtail

15 jun 2009, 16:11

Neeje,nog vier kier :roll:,dan vertrekken wij( ikke en de Marc) voor de 1000 bochten-rit. :wink:

den buldog

15 jun 2009, 20:03

ver de DOLO- BOY'S nog vier kiere slape manne en dan veur meer as 1000 bochten . donderdagnacht zal den deze waarschijnlek toch ni veel slapen want dan is den adrenaline al aan't stijgen
groetjes :twisted:

redtail

15 jun 2009, 21:06

Aan de Dolo-boys,maak er een fijne en veilige reis van,genieten vd prachtige natuur de bochtjes de mooie zachte heuveltjes :oops: en 's avonds v al de lekkernijen.
Maak maar al positieve reclame voor ons behalve als je er de beest uit ga hangen dan moet je over ons zeker niks zeggen ( wij kennen elkaar dan ni hé)anders geen koffiekoeken fore you é :wink:
't beste and have a lot of fun!
redtail

PPG

16 jun 2009, 07:15

Redtail,

Op de 1000 bochten hou daar mijne naam wa hoog he want ik sponsor da geval mee.( zie afiche ).

Amuse vous , wij zullen da ook doen .

Gr aan allemaal

Ppg

Nog 3 keer slapen

Fadre

16 jun 2009, 13:51

Redtail,
veel plezier met de 1000 bochten en tot na de Dolomieten. :wink:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Softail

16 jun 2009, 15:57

Hey broederkes en zusterkes.

Ik volg het hier steeds op de voet, en natuurlijk nog WELKOM aan de nieuwe mannen.

Ik wens de dolletieten beklimmers een prachtige toer toe.
Verdoemme, 'k zou wille da 'k mee kon, ben daar nog nooit geweest, en 't zal 'r waarschijnlijk nooit meer van kome.
Zorg dat ge de zaken vanbuiten droog, en vanbinnen nat houd, en da ge van die 1000 bochten, er gene ene mist.
Ik zie al uit naar een schoon verslag, en nog schoner foto's.
Hoe lang blijven jullie weg?

Afbeelding

Softail
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..

redtail

16 jun 2009, 16:06

PPG schreef:Redtail,

Op de 1000 bochten hou daar mijne naam wa hoog he want ik sponsor da geval mee.( zie afiche ).
(/quote]
Awel kzal nog wa mondelinge reclam maken ook sé!
Gr

den buldog

16 jun 2009, 16:59

hey motards
hey softail long time no see . wij blijven 10 dagen weg
aan de DOLO-BOY'S nog drij kere slape mannen .
:twisted: :P
hey redtail & mark veel plezier in de 1000 bochten en rij safe
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL

Benson

16 jun 2009, 17:21

Hallo mannen,

zondag al vroeg opgestaan voor de GM rit , goed ontbijtje genomen maar dan ...

Het begon al te druppelen voor dat we vertrokken,ach ze hebben goed weer voorspeld het zal wel en buitje zijn ....

Maar hoe verder van huis we waren hoe erger het werd , in Brecht zei ik tegen Monique zouden we ni beter terugdraaien, maar ik kreeg als antwoord ,ik voel aan mijnen dikke teen dat het goed gaat worden dus gas terug opengetrokken....

In St Lenaerts kregen we een wolkbreuk over ons en we kwamen als verzopen kiekens aan in Merksplas en ik verschoot er van we waren niet de enige want de parking stond vol ,en toen we de zaal van de inschrijving betraden kwam het water dat uit al die andere kiekens hun kleren drupte naar buiten gelopen.

Ingeschreven en ontbijtje dat er inbegrepen was naar binnen geslagen ,was het tweede al vandaag weeral een kilo er bij .

Buiten een redelijk grote groep vertrok er niemand want het bleef maar regenen .

Wat gaan praten met de kennissen, op den duur al 11u geworden en nog altijd regen dus afscheid genomen en terug naar huis , onderweg trokken ze dan nog maar eens de hemel sluizen open ik zag bijna niet meer waar ik reed.

Thuisgekomen sopte het water in men botten ,kon kousen,handschoenen en zo voort uitwringen en er kwam bijna een halve emmer water uit.

Men leren vest en laarzen zijn nu nog altijd niet droog , die van ons , haren dikke teen staat te koop op kapaza is gewoon ni te vertrouwen.

Groetjes Benson

Afbeelding

Een van de sukkelaars die buiten het verkeer tegenhield om te parking op of af te rijden.

Afbeelding

En mijn droogkast.

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.