DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)
-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
De groetjes aan de bikers thuis,mag even pc gebruiken van twee belgische mountebikers uit het Leuvense.Hier is alles prima,goed hotel, al veel gereden ,veel bochtjes genomen en tot hiertoe mooi weer.
De groetjes
Fadre
Bulldog
PPG

De groetjes
Fadre
Bulldog
PPG
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.
-
odul - Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
he benson
voor volgende zondag ,zie dat wel zitten,om 8.40 aan het rondpunt van wommelgem,zal er zijn tot dan he
aan de dolemieterkes allemaal een goede thuiskomst en laat de verslagen en de foto's maar komen zodat we kunnen meegenieten van jullie belevenissen.
Groetjes
Ludo :)
voor volgende zondag ,zie dat wel zitten,om 8.40 aan het rondpunt van wommelgem,zal er zijn tot dan he
aan de dolemieterkes allemaal een goede thuiskomst en laat de verslagen en de foto's maar komen zodat we kunnen meegenieten van jullie belevenissen.
Groetjes
Ludo :)
-
PPG - Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
Hoy ,
Hier PPG , ook thuis gekomen natuurlijk . Was tof reisje , hebben ons daar beetje bekend gemaakt.
Volgens goed ingelichte bron zullen zij ons daar zelfs missen
Wel me een dikke middenoorontsteking , van hoog , laag van koud , warm , zwemmen of sauna , wie zal het zeggen .
Van dokter Johan dik pak medicijn gekregen en afwachten dan maar .
Gr en tot zondag misschien bij de Friends
Hier PPG , ook thuis gekomen natuurlijk . Was tof reisje , hebben ons daar beetje bekend gemaakt.
Volgens goed ingelichte bron zullen zij ons daar zelfs missen
Wel me een dikke middenoorontsteking , van hoog , laag van koud , warm , zwemmen of sauna , wie zal het zeggen .
Van dokter Johan dik pak medicijn gekregen en afwachten dan maar .
Gr en tot zondag misschien bij de Friends
Laatst gewijzigd door PPG op 01 jul 2009, 08:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Hallo on-line bikers,
De friends maken hun 4de rit op zondag 5 juli !!!
Wie mee wil rijden tegen 8u 40 aan de parking van het rond punt te Wommelgem,vertrek 9u 5o naar café Familia
Rijden al mee
Benson
Odul
PPG misschien
Redtail als hij gene kater heeft
Wie nog , laat iets weten .
Groetjes Benson
Beste Friends,
Tijdens onze 4de rit verkennen we de Provincie Henegouwen.
Gezien de verre afstand er gelieve rekening mee te houden dat we bij de start eerst een groot stuk autostrade zullen
doen, om zo in Henegouwen te kunnen starten.
Wanneer : Zondag 5 juli
Samenkomst: 9 uur
Vertrek om: 9 uur 30 min
Vertrek : Cafe Familia
Adolf Mortelmansstraat 18
2160 Wommelgem
Ritverantwoordelijke: Mon & Mia
Cuypers – Mertens
Gsm: 0498/460139 – 0479/589735
raymond.cuyers@telenet.be
mia.mertens@telenet.be We rijden veilig en ons moto is “ samen uit, samen thuis”
Gelieve steeds te starten met een volle tank a u b
Aankomst in ons clublokaal Famila voorzien rond +/- 18.00 uur
Een prettige rit gewenst en iedereen is welkom.
Namens “ The Friends” Jan & Godelieve – Rudy & Myriam – Jef & Danielle – Mon & Mia

De friends maken hun 4de rit op zondag 5 juli !!!
Wie mee wil rijden tegen 8u 40 aan de parking van het rond punt te Wommelgem,vertrek 9u 5o naar café Familia
Rijden al mee
Benson
Odul
PPG misschien
Redtail als hij gene kater heeft
Wie nog , laat iets weten .
Groetjes Benson
Beste Friends,
Tijdens onze 4de rit verkennen we de Provincie Henegouwen.
Gezien de verre afstand er gelieve rekening mee te houden dat we bij de start eerst een groot stuk autostrade zullen
doen, om zo in Henegouwen te kunnen starten.
Wanneer : Zondag 5 juli
Samenkomst: 9 uur
Vertrek om: 9 uur 30 min
Vertrek : Cafe Familia
Adolf Mortelmansstraat 18
2160 Wommelgem
Ritverantwoordelijke: Mon & Mia
Cuypers – Mertens
Gsm: 0498/460139 – 0479/589735
raymond.cuyers@telenet.be
mia.mertens@telenet.be We rijden veilig en ons moto is “ samen uit, samen thuis”
Gelieve steeds te starten met een volle tank a u b
Aankomst in ons clublokaal Famila voorzien rond +/- 18.00 uur
Een prettige rit gewenst en iedereen is welkom.
Namens “ The Friends” Jan & Godelieve – Rudy & Myriam – Jef & Danielle – Mon & Mia

Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Zeg Fadre ons ni laten watertanden op voorhand hé.
Waar zitte die foto 't van al die dolle tieten.

Waar zitte die foto 't van al die dolle tieten.

Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.