Katana's hoekje
-
sjoemi - Lid geworden op: 28 jul 2006, 13:34
Mijn Beste Katana, ik wist niet dat je een boot had. En dan nog geen kleintje.
Heb hem op vakantiereis zien liggen in een zuid frans haventje. Dus rap even een kiekje van getrokken.

Heb hem op vakantiereis zien liggen in een zuid frans haventje. Dus rap even een kiekje van getrokken.
Het magma stijgt.....De uitbarsting is nabij !!
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
sjoemi schreef:Laten we het antwoord afwachten van de "Captain" himselfFazal schreef:En ... is het nu zijn tweede vrouw, of ... is het nu zijn tweede boot???![]()
Doeme toch , iets verbergen in deze wereld heeft geen zin meer , maar achter alles kan men wel een vraagteken plaatsen
In de kanaalkom van Leopoldsburg is er toch geen plezierboot van katana te bespeuren
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
vivaldi - Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:07
allé, ik ga ook eens wat schrijven.
Vooreerst die herhalingen, ge moet leren tv kijken hé! ik kijk de godsganse dag naar ACTUA TV. Tenminste nooit geen herhalingen.
En dan mijn mantelpatientje, een beetje alzheimer. Voor haar zijn alle uitzendingen nieuw.
Katana heeft dus kouwe wind in zijn huis. Ik heb dat ook.... in de winter en goedkoop!!!!
Zie hem al zingen :" in de kille kèèèmpen..."
Trouwens Leopoldsburg vind ik wat oubollig en niet meer van deze tijd.
Waarom niet veranderen in Fabiolaburg?
Morgen barbekju in onze wijk, allez, 111 of 112 kilo, veel verschil zal het niet maken zeker?
viv'aldi
Vooreerst die herhalingen, ge moet leren tv kijken hé! ik kijk de godsganse dag naar ACTUA TV. Tenminste nooit geen herhalingen.
En dan mijn mantelpatientje, een beetje alzheimer. Voor haar zijn alle uitzendingen nieuw.
Katana heeft dus kouwe wind in zijn huis. Ik heb dat ook.... in de winter en goedkoop!!!!
Zie hem al zingen :" in de kille kèèèmpen..."
Morgen barbekju in onze wijk, allez, 111 of 112 kilo, veel verschil zal het niet maken zeker?
viv'aldi
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB
Windows 10
Windows 10
-
Fazal
Wablief? De godganse dag? En dan nog ne godganse dag naar ACTUA TV?vivaldi schreef:
-
Tillie - Lid geworden op: 28 jul 2004, 23:20
Mme jeannette, dat weet je het wel.Mathieu schreef:BBQ afgelopen en hopelijk goed verlopen. Niet te veel pikante dingen gegeten hoop ik want dan zal je het morgen mogen uitzweten als je op de pot moet.
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse
Duse
-
vivaldi schreef:allé, ik ga ook eens wat schrijven.
viv'aldi
Den TEXAS tijd behoort tot het verleden in Bourg , vroeger was het soms te met rappelees en met de koreanen die naar Korea trokken , toen bleef er een geen meubuleur heen als ze uitgingen .
Alsook de Paras die kwamen stoeffen in 't kamp sneuvelden ook wel eens door een stoere infanterist ..
In dien tijd kon men schatten verdienen in 't Kamp , nu niet meer
-
Tillie schreef:Mme jeannette, dat weet je het wel.Mathieu schreef:BBQ afgelopen en hopelijk goed verlopen. Niet te veel pikante dingen gegeten hoop ik want dan zal je het morgen mogen uitzweten als je op de pot moet.
Wie of wat is Mme jeannette
-
vivaldi - Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:07
Fazal, van die actua was om te lachen hé en dan moette nog een betalen om die zever terug te zien.
Nu ja, mij doet het geen zeer, want de tv staat maar weinig op in de zomer.
Zeg Katana, ik heb ook mijn eerste drie maanden in L'burg gedaan hoor en dan van de kempische heide naar de lüneburger heide en koud daar!!!
Even de tour. Ge kunt die rechtstreeks volgen op de pc op sporza.be.
Naar wielrennen gaan en dan ziet ge wel ergens Live staan en geheel schermvullend. Dit is een tip voor die nog werken op den buro als de baas in zijn privéclub zit, hm.
de groeten
Zeg Katana, ik heb ook mijn eerste drie maanden in L'burg gedaan hoor en dan van de kempische heide naar de lüneburger heide en koud daar!!!
Even de tour. Ge kunt die rechtstreeks volgen op de pc op sporza.be.
Naar wielrennen gaan en dan ziet ge wel ergens Live staan en geheel schermvullend. Dit is een tip voor die nog werken op den buro als de baas in zijn privéclub zit, hm.
de groeten
ERRARE HUMANUM EST
Windows 10
Windows 10
-
vivaldi schreef:.
.
de groeten
Hopelijk bij de herhalingen alleen het goede werk terug op antenne , en het mindergoede (o.a.d.) L.L. niet
-
Katana heeft de strijd aangebonden tegen zijn regentonnen , niet tegen windmolens , wel te verstaan
Een overdekt terras zorgt voor opvang en is beneden aangesloten aan twee tonnen van elk 200 liter (die verbonden zijn ) ...
Alles , ook het dak is gereinigd , alsook de twee regentonnen ..
Wat doet nu de tweede regen ton , lekken aan de kraan ' joint versleten' , en na de droogte , moet katana deze ton laten leeglopen , zonde , zonde , waarom laat Allach dat toe

Een overdekt terras zorgt voor opvang en is beneden aangesloten aan twee tonnen van elk 200 liter (die verbonden zijn ) ...
Alles , ook het dak is gereinigd , alsook de twee regentonnen ..
Wat doet nu de tweede regen ton , lekken aan de kraan ' joint versleten' , en na de droogte , moet katana deze ton laten leeglopen , zonde , zonde , waarom laat Allach dat toe
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Om hem te gehagen ! Allah is niet dom, daarentegen de volgelingen van ez JC wél. Klimaatsverandering en crisis verzinnen om Belzebub te plezieren ja, maar hém laten ze deze zomer letterlijk in de kou en de nattigheid staan. Voor zover ik mij herinner is dit nooit eerder voorgevallen; en dit ondanks de toename van CO²...