DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Ja Bandido Prachtig tuinhuis om welk uur moeten we er zijn voor de barbeque

Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
skydiver - Lid geworden op: 23 dec 2007, 11:47
Hallo de bikers.
Bij ons staan de brommers op een laag pitje dit seisoen.
Gevolg van restauratie-werken aan ons huis.
Gaan nog wel proberen een ritje mee te pikken met jullie. We volgen
de belevenissen op het forum wel.
Grtjs Luc-Nadia.
Bij ons staan de brommers op een laag pitje dit seisoen.
Gevolg van restauratie-werken aan ons huis.
Gaan nog wel proberen een ritje mee te pikken met jullie. We volgen
de belevenissen op het forum wel.
Grtjs Luc-Nadia.
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
hi luc en nadia goe werken hé maar af en toe wel eens wat ontspanning nemen

Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
-
PPG - Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
Hey Redtail ,
Nog ni aant inpakken , da doe ik maar op de leste moment.
Heb wel moete beslissen me welke moto .t'Zal den awe wuerre, den nieve is just kleer.( herstelling joint de kulas )maar moet tussen de 600 en 800 km rije en dan terug binne veur aantrekke kulas. Dus da haal ik ni .
Mor die rijd ook goe he en ze hore mij teminste aankome.
Wa ge van het weer verteld is brol he , t'ziet er ni zo goe tot woensdag.
Gr aan alleman en tot binnen een week , zondagmorgen zen ik ribbedebie
PPG
Nog ni aant inpakken , da doe ik maar op de leste moment.
Heb wel moete beslissen me welke moto .t'Zal den awe wuerre, den nieve is just kleer.( herstelling joint de kulas )maar moet tussen de 600 en 800 km rije en dan terug binne veur aantrekke kulas. Dus da haal ik ni .
Mor die rijd ook goe he en ze hore mij teminste aankome.
Wa ge van het weer verteld is brol he , t'ziet er ni zo goe tot woensdag.
Gr aan alleman en tot binnen een week , zondagmorgen zen ik ribbedebie
PPG
-
Louke - Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Hallo Redtail en andere OLB’s. Het is hier inderdaad stilletjes momenteel.
Maandag jongsleden zijn Fons en ik eens gaan verkennen in de Hoge Venen alles bij elkaar 350 km gereden waarin 200 km autosnelweg. Het was in de eerste plaats de bedoeling een bikers-vriendelijk verblijf te gaan bekijken in Waimes waarvan hier de link http://www.lesarondes.com/index.htm . Dat viel ter plaatse fel tegen. Het lag er verlaten bij en het had meer weg van een bouwwerf waar – volgens het gewassen onkruid - reeds geruime tijd niet meer gewerkt is.
Op de terugweg via Robertville, Malmedy, Stavelot, Trois-Ponts, Hamoir en Huy was het wel leuk rijden, 50 km door bos op slingerende- en goede asfaltwegen. Eigenlijk waren wij tevreden dat we er door waren, je zou zat worden van al die bochten.
Dinsdag, de dag er na hebben wij zonder vooraf opgesteld plan nog een licht toertje van 100 km gedaan in de Dijle-vallei.
Gisteren zaterdag hebben wij onze machine thuis gelaten om samen met familie en vrienden Fons zijn 67e verjaardag te vieren.
Groetjes aan allen en tot wederlezen.
Louis.
Maandag jongsleden zijn Fons en ik eens gaan verkennen in de Hoge Venen alles bij elkaar 350 km gereden waarin 200 km autosnelweg. Het was in de eerste plaats de bedoeling een bikers-vriendelijk verblijf te gaan bekijken in Waimes waarvan hier de link http://www.lesarondes.com/index.htm . Dat viel ter plaatse fel tegen. Het lag er verlaten bij en het had meer weg van een bouwwerf waar – volgens het gewassen onkruid - reeds geruime tijd niet meer gewerkt is.
Op de terugweg via Robertville, Malmedy, Stavelot, Trois-Ponts, Hamoir en Huy was het wel leuk rijden, 50 km door bos op slingerende- en goede asfaltwegen. Eigenlijk waren wij tevreden dat we er door waren, je zou zat worden van al die bochten.
Dinsdag, de dag er na hebben wij zonder vooraf opgesteld plan nog een licht toertje van 100 km gedaan in de Dijle-vallei.
Gisteren zaterdag hebben wij onze machine thuis gelaten om samen met familie en vrienden Fons zijn 67e verjaardag te vieren.
Louis.
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Goe bezig manne, profiteren potverdekke en proficiat met jullie verjaardagLouke schreef:Hallo Redtail en andere OLB’s. Het is hier inderdaad stilletjes momenteel.
Louis.
Gr,
RT
-
Softail - Lid geworden op: 31 aug 2007, 22:17
Tis hier inderdaad erg rustig.
Ben net terug van 'n weekske in de Morvan (midden Frankrijk).
Op verzoek van m'n vrouwke, hebben we dat met den auto gedaan, en als dank hebben die Fransen me geflitst.
Hele mooie motorvriendelijke camping/hotel gevonden, de (Nederlandse) eigenaar rijd zelf motor.
http://www.sur-yonne.com/
Een prachtige groene omgeving, mooie wegen met veel bochtenwerk.
Zeer geschikt op doorreis, of enkele dagen te verblijven.
Ik ga daar zeker nog eens terug, maar dan wel met de motor.

Ben net terug van 'n weekske in de Morvan (midden Frankrijk).
Op verzoek van m'n vrouwke, hebben we dat met den auto gedaan, en als dank hebben die Fransen me geflitst.
Hele mooie motorvriendelijke camping/hotel gevonden, de (Nederlandse) eigenaar rijd zelf motor.
http://www.sur-yonne.com/
Een prachtige groene omgeving, mooie wegen met veel bochtenwerk.
Zeer geschikt op doorreis, of enkele dagen te verblijven.
Ik ga daar zeker nog eens terug, maar dan wel met de motor.

Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..
-
Softail - Lid geworden op: 31 aug 2007, 22:17
Nog erger, het zijn echte Hollanders van boven de rivieren.redtail schreef:Hey Softail,
adres al opgeslagen bij de favorieten,kan nog van pas komen. Alleen spijtig dat het geen Belgen( vlamingen) zijn ipv Nederlanders.
Gr,
RT
Ze zijn echter zeer behulpzaam en supervriendelijk, dus ge overleefd het wel.
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..