DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)
-
Louke - Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Tja mannen, jullie laten maar iets weten he. Voor ons zijn alle weekends goed vanaf 5 september
Ik heb vandaag nog een testrit gedaan en daar is uiteindelijk een trip van 169 km uitgekomen die zo zal blijven. Het vertrekpunt is op de parking van het Caltex tankstation en het AC motel op de E 40, ong. 1 km voorbij de verkeerswisselaar en afrit Leuven als je van Brussel komt.
Groetjes.
Ik heb vandaag nog een testrit gedaan en daar is uiteindelijk een trip van 169 km uitgekomen die zo zal blijven. Het vertrekpunt is op de parking van het Caltex tankstation en het AC motel op de E 40, ong. 1 km voorbij de verkeerswisselaar en afrit Leuven als je van Brussel komt.
Groetjes.
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Hallo mannen
door omstandigheden even niets van me laten horen,ik blijf met die arm sukkelen er zit een zware cronische ontsteking op de elleboog en word er nu donderdag aan geopereerd hopelijk heb ik dan terug ne linkse en ne rechtse zal het zelf maar voor jullie zeggen.
Ik sukkel er nu al een jaar mee en hopelijk word het nu beter want ik word het kotsbeu .
De groetjes en tot de volgende maal

door omstandigheden even niets van me laten horen,ik blijf met die arm sukkelen er zit een zware cronische ontsteking op de elleboog en word er nu donderdag aan geopereerd hopelijk heb ik dan terug ne linkse en ne rechtse zal het zelf maar voor jullie zeggen.
Ik sukkel er nu al een jaar mee en hopelijk word het nu beter want ik word het kotsbeu .
De groetjes en tot de volgende maal

Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
Zondag 6 september is de volgende rit van de friends
Verzet naar volgende blz
Verzet naar volgende blz
Laatst gewijzigd door Benson op 03 sep 2009, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
hey Benson
de eerst komende 3 weken kan den deze ook ni.ga met het vrouwtje nog weekje naar de zee en heb nog andere verplichtingen . het weekend van 19 september zal ik denkelijk vrij zijn ik laat nog wel iets weten.
hou u goed en spoedig herstel en da ze u ni zeer doen he .
groetjes den buldog

de eerst komende 3 weken kan den deze ook ni.ga met het vrouwtje nog weekje naar de zee en heb nog andere verplichtingen . het weekend van 19 september zal ik denkelijk vrij zijn ik laat nog wel iets weten.
hou u goed en spoedig herstel en da ze u ni zeer doen he .
groetjes den buldog
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Benson,
laat je maar eens goed verzorgen, tijdens en vooral na operatie je hebt er de juiste ingrediënten al voor.... .dus
Hopelijk brengt het de goede oplossing en maken ze van je een nieuwe !
Wat de rit op 6/9 betreft ; ik kan ook ni mee er staat al iets anders op de kalender
gr,
RT
laat je maar eens goed verzorgen, tijdens en vooral na operatie je hebt er de juiste ingrediënten al voor.... .dus
Hopelijk brengt het de goede oplossing en maken ze van je een nieuwe !
Wat de rit op 6/9 betreft ; ik kan ook ni mee er staat al iets anders op de kalender
gr,
RT
-
-
Nog nen tip,ziet er zeer interessant uit , kan zelf ni maar voor de liefhebbers!!??
Schoten - Schoten
GRATIS
Provincierit in samenwerking van de Samaritan Riders
zondag 6 september 2009
Deze rit gaan we samen rijden met de Samaritan Riders.
De rondrit zal rond de 130 km zijn en vertrekt aan café "De Lindekes" Villerslei te 2900 Schoten nabij brug 14. De rondrit zal onder de deskundige begeleiding zijn van de MAG wegkapiteins. Deze rondrit is aan te raden voor de echte motor-natuur liefhebber en gaat zowel door de bossen als door de velden (letterlijk en figuurlijk) hopelijk staan de weergoden aan onze kant.
Verzamelen kan vanaf 09.30 uur vertrek van de rit is voorzien tussen 10.00 uur en 10.30 uur na ongeveer 55 km is er een stopplaats voorzien bij het Corsendonks Hof in Oud-Turnhout , waar we rustig de tijd zullen nemen om iets te eten en te drinken. Afhankelijk van het weer die dag word er mogelijk nog een tweede stop ingelast maar dat zien we dan de dag zelf wel.
Het is een tijdje stil geweest rond de Samaritanen maar we gaan er weer volop tegenaan, onze eerste rit dit jaar word aan de provincierit "Schoten -Schoten" van M.A.G. Antwerpen gekoppeld. We maken er samen met de andere MAGgers een gezellige boel van dus tot zondag 6 september.
Breng gerust vrienden en vriendinnen motorrijders-sters mee.
Schoten - Schoten
GRATIS
Provincierit in samenwerking van de Samaritan Riders
zondag 6 september 2009
Deze rit gaan we samen rijden met de Samaritan Riders.
De rondrit zal rond de 130 km zijn en vertrekt aan café "De Lindekes" Villerslei te 2900 Schoten nabij brug 14. De rondrit zal onder de deskundige begeleiding zijn van de MAG wegkapiteins. Deze rondrit is aan te raden voor de echte motor-natuur liefhebber en gaat zowel door de bossen als door de velden (letterlijk en figuurlijk) hopelijk staan de weergoden aan onze kant.
Verzamelen kan vanaf 09.30 uur vertrek van de rit is voorzien tussen 10.00 uur en 10.30 uur na ongeveer 55 km is er een stopplaats voorzien bij het Corsendonks Hof in Oud-Turnhout , waar we rustig de tijd zullen nemen om iets te eten en te drinken. Afhankelijk van het weer die dag word er mogelijk nog een tweede stop ingelast maar dat zien we dan de dag zelf wel.
Het is een tijdje stil geweest rond de Samaritanen maar we gaan er weer volop tegenaan, onze eerste rit dit jaar word aan de provincierit "Schoten -Schoten" van M.A.G. Antwerpen gekoppeld. We maken er samen met de andere MAGgers een gezellige boel van dus tot zondag 6 september.
Breng gerust vrienden en vriendinnen motorrijders-sters mee.
-
skydiver - Lid geworden op: 23 dec 2007, 11:47
Hallo iedereen.
Wij rijden mee op 6/09/09. met the friends.Nog volk??
Moest hier nog iets vragen van mijne maat, de frans , aan het koppel dat met
die Kawa 1400 rijdt.
De frans vraagt waar gij dat vijsje gehaald hebt om uw GPS vast te zetten?
Sorry,vergeet jullie naam steeds!
Als er nog iemand zondag meegaat laat iets weten!
grtjs Luc-Nadia..
Wij rijden mee op 6/09/09. met the friends.Nog volk??
Moest hier nog iets vragen van mijne maat, de frans , aan het koppel dat met
die Kawa 1400 rijdt.
De frans vraagt waar gij dat vijsje gehaald hebt om uw GPS vast te zetten?
Sorry,vergeet jullie naam steeds!
Als er nog iemand zondag meegaat laat iets weten!
grtjs Luc-Nadia..
-
Zondag 6 september is de volgende rit van de friends
Verzet naar volgende blz
Verzet naar volgende blz
Laatst gewijzigd door Benson op 03 sep 2009, 18:52, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Dat koppel is Astrid en Philip zal er eens achter horen.