vrinden van t' leger zoeken
-
Strijkertje - Lid geworden op: 11 apr 2004, 13:09
Ik denk da wel , maar v846616 zullen maar weinigen kennen denk ik. 
Stille waters hebben diepe gronden !
-
Strijkertje - Lid geworden op: 11 apr 2004, 13:09
Welkom Edmond, en sorry, ik had niet gezien dat ge nog maar pas lid bent hier.Hopelijk hebt ge nu meer succes
Groetjes.
Groetjes.
Stille waters hebben diepe gronden !
-
gert49 - Lid geworden op: 01 aug 2007, 11:20
Hallo,
Hier ook een ttr man, maar van wat later (71-72) en van Soest.
De rede, waarom ik u schrijf is gewoon om je veel succes toe te wensen.
Meer dan ik heb gehad, want mijn oproep staat ergens al 2 jaar maar ik heb feitelijk maar 1 antwoord gehad. En het was dan nog om te melden dat 1 persoon die ik had genoemd reeds was gestorven.
Ik denk dat een advertentie in de krant meer resultaat zou opleveren
.
Toch de groeten
gert49
Hier ook een ttr man, maar van wat later (71-72) en van Soest.
De rede, waarom ik u schrijf is gewoon om je veel succes toe te wensen.
Meer dan ik heb gehad, want mijn oproep staat ergens al 2 jaar maar ik heb feitelijk maar 1 antwoord gehad. En het was dan nog om te melden dat 1 persoon die ik had genoemd reeds was gestorven.
Ik denk dat een advertentie in de krant meer resultaat zou opleveren
Toch de groeten
gert49
-
v846616 - Lid geworden op: 11 feb 2009, 20:52
hallo Gert 49
bedankt voor u antwoord en hopelijk zijn die mannen van mijn klas nog allemaal in leven want dat is natuurlijk geen goed antwoord op een mailtje maar ja dat is het leven he zo noemen ze da toch he allee maat mischien tot nogeens nog veel geluk
de groetjes nog Mon
bedankt voor u antwoord en hopelijk zijn die mannen van mijn klas nog allemaal in leven want dat is natuurlijk geen goed antwoord op een mailtje maar ja dat is het leven he zo noemen ze da toch he allee maat mischien tot nogeens nog veel geluk
de groetjes nog Mon
-
opageorges - Lid geworden op: 28 aug 2009, 21:37
Halloo, v846616, dag Edmond,
na veel rondzoeken op het internet op verschillende sites in de hoop eens iets terug te vinden van 6ttr Arnsberg klas 65-66 kwam ik op het Forum van seniorennet-legerdienst terecht. Daar heb ik zowat alle berichtjes gelezen en werd ik aangenaam verrast toen ik in een bericht mijn naam en enkele andere namen zag staan waardoor bij mij een lichtje ging branden. Ik was er zeker van, dat was iemand die er bij was in diezelfde tijd van mij. Wel ik ben dus Georges Swaenepoel, de schrijfwijze is wel wat anders dan deze die U gebruikt maar voor mij is er geen twijfel mogelijk. De andere namen die U vernoemt komen mij ook nog bekend voor. Er zijn er ook nog andere die ik mij herinner die geef ik je later dan wel eens door. Zo zie je maar dat enig zoekwerk dan toch nog resultaat kan opleveren. Als je wil dan geef ik je mijn émail adres door en kunnen we wat meer van elkaar laten weten. Vele groetjes
Georges Swaenepoel
na veel rondzoeken op het internet op verschillende sites in de hoop eens iets terug te vinden van 6ttr Arnsberg klas 65-66 kwam ik op het Forum van seniorennet-legerdienst terecht. Daar heb ik zowat alle berichtjes gelezen en werd ik aangenaam verrast toen ik in een bericht mijn naam en enkele andere namen zag staan waardoor bij mij een lichtje ging branden. Ik was er zeker van, dat was iemand die er bij was in diezelfde tijd van mij. Wel ik ben dus Georges Swaenepoel, de schrijfwijze is wel wat anders dan deze die U gebruikt maar voor mij is er geen twijfel mogelijk. De andere namen die U vernoemt komen mij ook nog bekend voor. Er zijn er ook nog andere die ik mij herinner die geef ik je later dan wel eens door. Zo zie je maar dat enig zoekwerk dan toch nog resultaat kan opleveren. Als je wil dan geef ik je mijn émail adres door en kunnen we wat meer van elkaar laten weten. Vele groetjes
Georges Swaenepoel
pluk de dag
-
Genieterke - Lid geworden op: 15 nov 2002, 01:36
Een mooi 6TTR verhaal met veel beelden KLIK HIER
Deze URL is geplaatst gewoon om de jongens van 6 TTR te plezieren!
Het Genieterke
Deze URL is geplaatst gewoon om de jongens van 6 TTR te plezieren!
Het Genieterke
ESTE NIX PAX CHRISTE NIX !
-
Ziehier nog enkele namen die ik mij herinner van makkers van de 6ttr Arnsberg klas 65-66.
Meschien zijn er bij die zo verder kunnen geholpen worden bij het zoeken naar vrienden van vroeger.
ACHIEL DEVOLDER (Ardooie later Zwevezele)
JOZEF DERUYTTER (Wulpen-Oost Duinkerke) klerk notaris.
JACQUES DEVOLDER (Gullegem-Kortrijk)
VANDERLEEN ? (Blankenberge bijnaam Bi-Bi)
POL VANDERBIEZEN (Puurs) postbode
WILLY GEENS (Sint Katelijne Waver-Mechelen) elektrieker
FREDDY DESNOUCK (Izegem later Dadizele) postbode
HUBERT GRYSON (Moorslede) postbode
PIERRE DERIJST (Geraardsbergen) adm. bediende
MARC COPPENS (Adegem-Sint Laureins) timmerman
Van de oversten zijn er ook nog enkele die ik mij herinner;
chef VANEECKHOUTTE Jozef (Poperinge)
chef COPPENS
sergt UYTTEBROECK
adjt PEERSMAN
sergt of adjt KEMPENEERS
Wie weet of kan hier nog iemand mee geholpen zijn om vrienden terug te vinden.
groeten Georges
Meschien zijn er bij die zo verder kunnen geholpen worden bij het zoeken naar vrienden van vroeger.
ACHIEL DEVOLDER (Ardooie later Zwevezele)
JOZEF DERUYTTER (Wulpen-Oost Duinkerke) klerk notaris.
JACQUES DEVOLDER (Gullegem-Kortrijk)
VANDERLEEN ? (Blankenberge bijnaam Bi-Bi)
POL VANDERBIEZEN (Puurs) postbode
WILLY GEENS (Sint Katelijne Waver-Mechelen) elektrieker
FREDDY DESNOUCK (Izegem later Dadizele) postbode
HUBERT GRYSON (Moorslede) postbode
PIERRE DERIJST (Geraardsbergen) adm. bediende
MARC COPPENS (Adegem-Sint Laureins) timmerman
Van de oversten zijn er ook nog enkele die ik mij herinner;
chef VANEECKHOUTTE Jozef (Poperinge)
chef COPPENS
sergt UYTTEBROECK
adjt PEERSMAN
sergt of adjt KEMPENEERS
Wie weet of kan hier nog iemand mee geholpen zijn om vrienden terug te vinden.
groeten Georges
pluk de dag
-
Hier is het wel erg stil gebleven, zijn er dan echt zo weinig die wel eens iets willen weten wat er na al die jaren nog te vinden is?
pluk de dag
-
schanulekes - Lid geworden op: 09 jul 2006, 19:30
Vraagje stellen met eenheid en lichtings datum aan de dienst DGHR van het leger,die zouden u misschien kunnen verder helpen met een lijst van namen en geboorte datums,adressen ga je er niet krijgen.
DGHR kun je vinden op de site van : www.mil.be
Zo ben ik er ook achter gekomen van mijn lichting van 1968 en heb zo ook iedereen kunnen samen brengen op een meeting 40 jaar later.
DGHR kun je vinden op de site van : www.mil.be
Zo ben ik er ook achter gekomen van mijn lichting van 1968 en heb zo ook iedereen kunnen samen brengen op een meeting 40 jaar later.
-
Het is terug reeds een heel tijdje geleden dat er hier nog eens een berichtje is geplaatst en daarom wil ik hier nog eens een oproep doen naar al diegenen die er bij waren in 1965-'66 bij 6ttr in Arnsberg om toch eens iets van hen te laten horen, het zou plezant zijn om nog eens iets van hen te mogen vernemen.
Bij deze wens ik iedereen een voorspoedig en gelukkig nieuwjaar 2011 toe.
Met vriendelijke groeten
Opa Georges
Bij deze wens ik iedereen een voorspoedig en gelukkig nieuwjaar 2011 toe.
Met vriendelijke groeten
Opa Georges
pluk de dag