IMAGE MAGICK 7
-
teresa - Lid geworden op: 07 okt 2005, 16:03
Hallo Cleopa,ik wou graag een beetje uitleg geven over de foto,in de vlindertuin is er zo veel licht dat het met mijn goedkoop camera'tje moeilijk was om er iets moois van te maken;daar ze altijd koud heeft droeg ze langs derechterkant (op de foto )een dikke witte trui over haar arm nu dacht ik kan er iets op schrijven die toepasselijk was voor die dag,maar langs de andere kant die witte vlek was een weerkaatsing van een vijvertje dus ik zat daar met die foto .
Zoals jij nu die woorden heb gezet is het reeds mooier nu die vlinders zijn wel heel groot deze was ongeveer 12 cm maar op haar hand oogt hij te groot ;nu even zoeken in mijn map hoe ik de vorige keer een forum heb geopend.Nu even aan het bezoek denken want de zondag is het hier open deur,er is sinds gister weer een klein meisje bijgekomen AMBER en weegt 2.350 kg.en meet 42 cm.(het is wel bij een kleindochter dat het boeleke is gekomen)veel groetjes van teresa.
Zoals jij nu die woorden heb gezet is het reeds mooier nu die vlinders zijn wel heel groot deze was ongeveer 12 cm maar op haar hand oogt hij te groot ;nu even zoeken in mijn map hoe ik de vorige keer een forum heb geopend.Nu even aan het bezoek denken want de zondag is het hier open deur,er is sinds gister weer een klein meisje bijgekomen AMBER en weegt 2.350 kg.en meet 42 cm.(het is wel bij een kleindochter dat het boeleke is gekomen)veel groetjes van teresa.
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
teresa -- Het zal heel moeilijk zijn om iets te vinden dat de vlek links het vijvertje zou kunnen vervangen . Maar als ik iets tegenkom tracht ik het in te lassen

Ook nog een dikke proficiat met de pas geborene , oma voor de
zoveelste keer

Ook nog een dikke proficiat met de pas geborene , oma voor de

-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Cleopa,
Kan je mij nog eens die tip geven om een kadertje rond je watermerk te maken, ik heb de laatste tijd geen mooi resultaat als ik in die hoekjes geklikt heb.
Zoals met dit:

Kan je mij nog eens die tip geven om een kadertje rond je watermerk te maken, ik heb de laatste tijd geen mooi resultaat als ik in die hoekjes geklikt heb.
Zoals met dit:

Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
neske -- Als je bewerking af is , dus juist vóór je begint transparant te maken , maak je er een border rond in de zelfde kleur waar je mee aan't werken bent (laat de rest maar allemaal staan) . Nu heb je meer plaats om op te klikken en kan je het beter zien en moet je maar 1x klikken > is het transparant maken in orde (gedaan)
Klik op Transform > normaal staat trim aangevinkt > scroll naar beneden en plaats een vinkje bij Miscellaneous options: reset page geometry.
Dan heb je weer de originele grote
Ik hoop dat je er aan uit geraakt anders moet ik het beter uitleggen in de stijl van onze WRITER (Mister EGEL)

Klik op Transform > normaal staat trim aangevinkt > scroll naar beneden en plaats een vinkje bij Miscellaneous options: reset page geometry.
Dan heb je weer de originele grote
Ik hoop dat je er aan uit geraakt anders moet ik het beter uitleggen in de stijl van onze WRITER (Mister EGEL)