Katana's hoekje nr 2

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Mag dat tweede opening van katana's hoekje, ja dat mag

Liefst geen tweede opening van katana's hoekje
14
34%
Geen mening ,
5
12%
Duizend bommen en granaten , hopelijk geen tweede kanteling
1
2%
Bravo , deze tweede opening
21
51%

Totaal aantal stemmen: 41

Mathieu

04 okt 2009, 12:50

Fazal schreef:Ik denk dat het eerder ein, zwei, saufen zal worden!? :wink:

und essen, bratwurst mit semft
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu

04 okt 2009, 12:52

katana schreef:Louis Tobback heeft nu ook een computer ' vanaf 01/12/08.

Als hij hem nu de baas is , graag ook van hem wat nieuws hier op katana's hoekje :lol:

Beste Lewie , graag ook wat meer nieuws van uit Leuven , alsook van dat vrouwmens Jennez , uw beschermeling :lol:

Zou hij daar dan zelf op antwoorden, of zou zijn beschermengel dat in zijn plaats doen?
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana

05 okt 2009, 11:33

HLN.BE

Noorwegen beste land om te leven,België bedenkelijk 17de

De lijst is vanochtend vrijgegeven.

" VERONTRUSTEND"

België staat dus op de zeventiende plaats in de lijst van de meest ontwikkelde landen ter wereld.

Waarom dan de massa inwijkelingen nog Belg maken , en om te kosten te dekken , onze spaarboekjes belasten
met 25 % en straks zelfs ons spaargeld ( gewone senioren nog afpakken)

Begrijp het niet meer , wie wel :?: :?: :?: 8)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

spiksin

05 okt 2009, 12:40

katana schreef:HLN.BE

Noorwegen beste land om te leven,België bedenkelijk 17de

De lijst is vanochtend vrijgegeven.

" VERONTRUSTEND"

België staat dus op de zeventiende plaats in de lijst van de meest ontwikkelde landen ter wereld.

Waarom dan de massa inwijkelingen nog Belg maken , en om te kosten te dekken , onze spaarboekjes belasten
met 25 % en straks zelfs ons spaargeld ( gewone senioren nog afpakken)

Begrijp het niet meer , wie wel :?: :?: :?: 8)

EXTRACT :!: :!: :!: :?:

katana

06 okt 2009, 10:15

deredactie.be

Lastige krokodil krijgt 3 dagen celstraf.

In Arrkuluk in Australië heeft de politie een krokodil gearresteerd en opgesloten in de gevangenis.Het dier zat uiteindelijk 3 dagen in de cel.

Het dier veroorzaakte net iets te veel overlast in het kleine dorpje en werd daarom gevangen.Omdat er geen plaats vrij was in de krokodillenboerderij, vond de politie er niets beter op het dier maar in de politiecel op te sluiten .

Volgens agent Adam Rusell " Ze was echt een voorbeeldige gevangene .Alleen als er veel volk kwam kijken, deed ze wat angstig ".

Kar iemand deze foto ,hier eens plaatsen :)

Op foto zag het beest er best leuk uit , om er handtassen of nog ander hebbedinkskens van te maken :lol:

Kan iemand deze leuke foto hier eens plaatsen , of mag dat niet :?: :)

telloorlekker

06 okt 2009, 18:20

:lol: Een krokodil arresteren, hoe doe je dat ? Naar ik meen, zijn bij ons geen beesten opgenomen in het strafwetboek, tenzij dan concurrenten van "rechters"... :lol:

nieuwe bever

06 okt 2009, 22:50

Om een krokodil te arresteren heb je nodig : een vergrootglas en een lucifersdoosje. Je draait het vergrootglas om en kijkt naar de krokodil. Die is dan zo klein dat je ze gemakkelijk in het lucifersdoosje kunt steken.
En klaar is kees. :lol: :lol: :lol:
"Je kan je leven op twee manieren leven:
alsof niets een wonder is, alsof alles een wonder is." A.Einstein
Fazal

07 okt 2009, 13:41

Tja, en hoe krijg je 4 olifanten in een Fiat 500?
Heel eenvoudig, je zet er 2 van voor, en de andere 2 van achter.
Succes! :wink:

katana

07 okt 2009, 15:37

Vraagje over de Antwerpse tram !!!!
Katana heeft een uitstapje voorzien naar Antwerpen Stockverkoop ' heren-dames-accessoires-stoffen , aangezien de afstanden wel wat uit elkaar liggen , verplaatsen wij ons met den tram , af en toe...
Hoe zit het wel weer 1.60 te betalen aan de chauffeur en de senioren met Omnipas 65+ Gratis op vertoon van de kaart .
Aangezien , niet iedereen kan genieten van een Omnipas 65+ ? .
Mag men rondtoeren heen en weer met een biljet , of moet het steeds ontwaard worden en hoe zit het met den tram nu , geen biljet , zware boete en desnoods de cel in , wegens protest :?: :lol:
Katana gaat er na de middag eens van profiteren " allleen " een lekker biertje cosumeren enzv... de lady's hebben ander interesses :D
Weet iemand een heerlijk eettentje , waar men heerlijke Hollandse mosselen met friet serveert , of is dat nog taboe in de Metropole Antwerpen :lol:

Stephaan

07 okt 2009, 16:23

Ik meen dat men één uur lang gelijk welke tram mag nemen. Het biljet moet wel bij iedere opstap ingestoken worden maar er wordt geen verder bedrag afgetrokken. Ik weet niet of men meer dan één uur mag blijven zitten als de laatste opstap binnen het uur is gebeurd.

Stephaan

07 okt 2009, 20:00

Als de geldigheidsduur verstrijkt terwijl u op het voertuig zit, mag u de rit beëindigen. U moet dus niet uitstappen.

Dat heb ik zopas gevonden op een site vd Lijn over tarieven

telloorlekker

07 okt 2009, 20:23

Stephaan, ik weet niet of die regel ook zal gelden als het weer eenmaal omslaat; bij vriesweer zit men nl konfortabel warm op bus of tram. Voor één kaartje kun je nog moeilijk een hele dag stookkosten betalen ! dus, voor de dag ermee... :wink:

katana

08 okt 2009, 17:34

Wie weet er meer over ; Red Fish Factory , Cristoph Brioch en Thomas Engelen in de Helmstraat 139 Borgerhout ?

Clausewitz

09 okt 2009, 21:57

Katana
Weet iemand een heerlijk eettentje , waar men heerlijke Hollandse mosselen met friet serveert , of is dat nog taboe in de Metropole Antwerpen
Hollandse mosselen zijn er al lang niet meer.Ze maken zoveel batante reklame dat ze het verbruik niet meer kunnen volgen.Ze kopen mosselen in Denemarken , Duitsland en zelfs Ierland "verwateren" ze in de Oosterschelde en dan zijn het 24 uur later plots Zeeuwse mosselen. :lol:
Wie bewaakt de bewakers.

telloorlekker

10 okt 2009, 07:25

Inderdaad, de mosseltjes van weleer zijn al lang niet meer ! Geef mij maar de échte Vlaamse 'hangmosselen'... da's tenminste nog iets van eigen "bodem" ... :wink: