fireworks in nederlands-
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Beste filius,
Bedoel je dit: handleiding Adobe Fireworks CS3. Je kan er een Nederlandstalige handleiding downloaden in PDF-formaat.
Of op de website van adobe zelf nl Adobe Fireworks CS4 = Online help.
Graag een reaktie.
mvg,
Coderunner
Bedoel je dit: handleiding Adobe Fireworks CS3. Je kan er een Nederlandstalige handleiding downloaden in PDF-formaat.
Of op de website van adobe zelf nl Adobe Fireworks CS4 = Online help.
Graag een reaktie.
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
Beste filius,
Nu begrijp ik je niet meer. Je vraagt naar een handleiding van Fireworks.
Wat bedoel je nu met "alle tools en andere instellingen in het nederlands."
Staan die niet beschreven in de handleiding die ik hierboven aanhaalde ?
Anders moet een handboek kopen in een boekenwinkel of eens kijken in de plaatselijke bibliotheek naar hetgeen je dan wel zoekt.
mvg,
Coderunner
Nu begrijp ik je niet meer. Je vraagt naar een handleiding van Fireworks.
Wat bedoel je nu met "alle tools en andere instellingen in het nederlands."
Staan die niet beschreven in de handleiding die ik hierboven aanhaalde ?
Anders moet een handboek kopen in een boekenwinkel of eens kijken in de plaatselijke bibliotheek naar hetgeen je dan wel zoekt.
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
filius - Lid geworden op: 20 mar 2009, 17:13
Ik heb gedaan wat u schreef,Ik ga op die site dat u aangeeft(handleiding).Ik open dat pdf in het nederlands maar ik vind niet de nederlandse beschrijving van bv.:Werkomgeving,vector objecten,tekst,bitmapobjecten,tools etc.Ze staan wel in de inhoudsopgave maar zijn niet beschreven.
-
Beste filius,
Jij hebt inderdaad gelijk, de Nederlandstalige handleiding in PDF formaat in bovenstaande link, mist een hele reeks pagina's. Volgens de inhoud bestaat dit bestand uit 122 bladzijden maar bovenaan in Adobe Acrobat/Reader staat dat er maar 28 blz zijn. Er ontbreken m.a.w. in het bestand hele hoofdstukken ... van blz.17 tot 110 ontbreken. Sorry maar ik heb de hele handleiding niet nagekeken.
Probeer dit pdf bestand Fireworks CS4 Help vanop de Adobe site zelf. Bestaat uit 319 bladzijden. Misschien ben je daarmee geholpen.
mvg,
Coderunner
Jij hebt inderdaad gelijk, de Nederlandstalige handleiding in PDF formaat in bovenstaande link, mist een hele reeks pagina's. Volgens de inhoud bestaat dit bestand uit 122 bladzijden maar bovenaan in Adobe Acrobat/Reader staat dat er maar 28 blz zijn. Er ontbreken m.a.w. in het bestand hele hoofdstukken ... van blz.17 tot 110 ontbreken. Sorry maar ik heb de hele handleiding niet nagekeken.
Probeer dit pdf bestand Fireworks CS4 Help vanop de Adobe site zelf. Bestaat uit 319 bladzijden. Misschien ben je daarmee geholpen.
mvg,
Coderunner
-
Beste filius,filius schreef:... Met dit laatste pdf bestand ben ik zeer geholpen ...
Goed zo, dat is goed nieuws.
Bedankt voor je antwoord en dat is graag gedaan.
Succes met fireworks!
mvg,
Coderunner
@moderator: Probleem opgelost!