73 art
-
goemer - Lid geworden op: 20 jan 2008, 20:10
zijn er echt geen jongens aan de computer uit de tijd van 1963 en 1964?
wie lag er in 1963 in dellbruck (keulen) bij het 73 artillerie , die in december van dat jaar de verhuis hebben meegemaakt van dellbruck naar hasselt ?
graag een berichtje als je een van mijn medesoldaten was !
groetjes
goemer
wie lag er in 1963 in dellbruck (keulen) bij het 73 artillerie , die in december van dat jaar de verhuis hebben meegemaakt van dellbruck naar hasselt ?
graag een berichtje als je een van mijn medesoldaten was !
groetjes
goemer
verhuis leger van dellbruck naar hasselt in 1963
-
suske - Lid geworden op: 13 jun 2005, 19:36
Goemer
Ik heb de verhuis meegemaakt van het 73art in 1962 van Aken naar
dellbruck Bij de golf bat als chauffeur, verbleef de laatste drie maanden van mijn dienst in dellbruck
groetjes
Ik heb de verhuis meegemaakt van het 73art in 1962 van Aken naar
dellbruck Bij de golf bat als chauffeur, verbleef de laatste drie maanden van mijn dienst in dellbruck
groetjes
Elke kans om jezelf te veranderen is een kans om de wereld te veranderen
-
goemer - Lid geworden op: 20 jan 2008, 20:10
suske
ik ben binnen gegaan op 2mei 1963 in turnhout , na 6 weken overgezet naar 73art in dellbruck waar wij gebleven zijn tot in december 1963 om dan met het 73art te verhuizen naar hasselt waar wij dan onze laatste 4 maanden van onze dienstplicht gelegen hebben.
groetjes
goemer
ik ben binnen gegaan op 2mei 1963 in turnhout , na 6 weken overgezet naar 73art in dellbruck waar wij gebleven zijn tot in december 1963 om dan met het 73art te verhuizen naar hasselt waar wij dan onze laatste 4 maanden van onze dienstplicht gelegen hebben.
groetjes
goemer
verhuis leger van dellbruck naar hasselt in 1963
-
jozef1945 - Lid geworden op: 16 okt 2009, 21:28
Allo mannen van kwartier moorslede te DELLBRUCK van de lichting 62-63,is er nog iemand,die zich MICHEL SCHOONJIANS kan herrinneren.Spijtig is hij al 5 jaar overleden(60 jaar).Ik ben bevriend met zijn toenmalige vrouw en die zou graag wat meer informatie over zijn legerdienst.Hij was ingedeeld in de 15de cie KWMT,als vrachtwagenchouffeur.Hij woonde te Meerbeke(bij Nienove)Hopelijk komen we nog wat meer te weten over zijn dienst als soldaat.Als Michel sodaat was kende hij zijn vouw nog niet,daarom zou zijn vrouw zo graag iets te weten komen over haar overleden hechtgenote als soldaat.Al vast bedankt.JOZEF1945 ESSENE.