Katana's hoekje nr 2
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
VOEDINGSSALON 03-18/10/2009 BRUSSELS-EXPO
Zal mijne chouchou Lady maar weer eens plezieren en naar Brussel reizen volgende week .
Met den trein 'Omnipas 65+ , is het bedrag niet zo groot , wel moeten wij bij betalen als we vroeg vertrekken , maar ja , maar doen
Hopelijk is de pas ook geldig in de metro ' zie daar wel staan MIVB ' .
De gratissen toegangen zijn ook al geprint .
Lady en katana zullen daar geen mosselen gaan eten , maar genoeg proeven en dan zijn onze buiken ook gevuld
Zal weer druk worden de volgend week als God of Allach 't beliefd
Zal mijne chouchou Lady maar weer eens plezieren en naar Brussel reizen volgende week .
Met den trein 'Omnipas 65+ , is het bedrag niet zo groot , wel moeten wij bij betalen als we vroeg vertrekken , maar ja , maar doen
Hopelijk is de pas ook geldig in de metro ' zie daar wel staan MIVB ' .
De gratissen toegangen zijn ook al geprint .
Lady en katana zullen daar geen mosselen gaan eten , maar genoeg proeven en dan zijn onze buiken ook gevuld
Zal weer druk worden de volgend week als God of Allach 't beliefd
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Voor mij geen vakantie meer naar vreemde landen , hoeft niet meer
Zal wel van 't leven nog genieten , met hier en daar wat korte trips en belevenissen
Het leven is ook mooi hier , tussen familie en vrienden , maar je moet het zien , vandaag nog in leven of morgen misschien naar de eeuwige jachtvelden , ben er klaar voor
Gisteren met de dochter en schoonzoon , naar Leuven geweest , bezoek gebracht aan de twee kleindochters 20 en 18 jaar om hun verblijfplaatsen te inspecteren , was voor mij bijna ok , behalve dat ze van brandveiligheid blijkbaar geen kaas gegegeten hadden , den bompa , heeft hen dan maar goede raad gegeven .
Daarna een etentje in Leuven , schoonzoon trakteerde (verjaardag) en katana genoot er van , als toemaatje maar wat geld toegestoken aan de arme studenten
Zal wel van 't leven nog genieten , met hier en daar wat korte trips en belevenissen
Het leven is ook mooi hier , tussen familie en vrienden , maar je moet het zien , vandaag nog in leven of morgen misschien naar de eeuwige jachtvelden , ben er klaar voor
Gisteren met de dochter en schoonzoon , naar Leuven geweest , bezoek gebracht aan de twee kleindochters 20 en 18 jaar om hun verblijfplaatsen te inspecteren , was voor mij bijna ok , behalve dat ze van brandveiligheid blijkbaar geen kaas gegegeten hadden , den bompa , heeft hen dan maar goede raad gegeven .
Daarna een etentje in Leuven , schoonzoon trakteerde (verjaardag) en katana genoot er van , als toemaatje maar wat geld toegestoken aan de arme studenten
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Eenmaal afgestudeerd zullen ze met jouw aalmoes je nog eens koeieneren ... kijk maar wat die afgestudeerde politiekers doen ... of waren dat geen hogeschoolstudenten ?
Geef aalmoezen aan hén die het verdienen Katana...
-
Katana zal niet stoppen van geld toe te stoppen aan zijn kleindochters als ze blijven studeren en als ze afgestudeerd zijn een speciale premie , mijn kleindochters zijn mijn oogappelstelloorlekker schreef:Eenmaal afgestudeerd zullen ze met jouw aalmoes je nog eens koeieneren ... kijk maar wat die afgestudeerde politiekers doen ... of waren dat geen hogeschoolstudenten ?
Aangenamer nu wat geven, dan later als katana naar den zevenden hemel is , nu , en dat is fijn
Dat ze doen wat ze willen later , rechter of topboef , het is hun leven
-
tja, Katana... of hoe een opa zich kan verlagen voor de mooie ogen van...
Ieder z'n zwakheid, maar ook al zijn het resultaten van je nakomelingschap... je niet gekwetst voelen als daar uispattingen van voortkomen hé. Er zijn er heel wat die beschaamd zijn tot wat de jeugd in staat is, als er geld of roem mee gemoeid is...
Je bent de periode 40-45 toch nog niet vergeten... hoop ik. (Gestapo ...)
Ieder z'n zwakheid, maar ook al zijn het resultaten van je nakomelingschap... je niet gekwetst voelen als daar uispattingen van voortkomen hé. Er zijn er heel wat die beschaamd zijn tot wat de jeugd in staat is, als er geld of roem mee gemoeid is...
Je bent de periode 40-45 toch nog niet vergeten... hoop ik. (Gestapo ...)
-
nieuwe bever - Lid geworden op: 26 apr 2005, 15:00
Wat een negatieve reactie tell. Wat is er nu normaler dan een bompa die zijn studerende kleindochters wat geld toesteekt indien hij daartoe in staat is. En natuurlijk zijn het zijn oogappels. Zolang zij zijn liefde en respect verdienen is daar niets mis mee. Er zijn gelukkig nog heel veel studerenden die iets maken van hun leven en die niet naast hun schoenen gaan lopen. Wat je leest in de krant zijn de extremen van de meeste mensen lees je nooit iets en dat is maar goed ook. Geniet er maar van Katana zolang je kunt. Dat ze erven als je dood bent daar heb je zelf niets meer aan.
"Je kan je leven op twee manieren leven:
alsof niets een wonder is, alsof alles een wonder is." A.Einstein
alsof niets een wonder is, alsof alles een wonder is." A.Einstein
-
nieuwe bever schreef:Wat een negatieve reactie tell. Wat is er nu normaler dan een bompa die zijn studerende kleindochters wat geld toesteekt indien hij daartoe in staat is. En natuurlijk zijn het zijn oogappels. Zolang zij zijn liefde en respect verdienen is daar niets mis mee. Er zijn gelukkig nog heel veel studerenden die iets maken van hun leven en die niet naast hun schoenen gaan lopen. Wat je leest in de krant zijn de extremen van de meeste mensen lees je nooit iets en dat is maar goed ook. Geniet er maar van Katana zolang je kunt. Dat ze erven als je dood bent daar heb je zelf niets meer aan.
Bedankt nieuwe bever , voor je steun , mijn twee kleindochters op kot in Leuven , gelukkig nu in het zelfde heem , herenhuis aan de Naamse poort kost heel wat en ze krijgen 50 euro per week om te verteren , eten kopen van de papa enzv.
Persoonlijk vind ik dat ook genoeg , maar wat geld toestoppen is heerlijk , het leven is duur nu
De oudste is nu aan het derde bachelor toe , met succes tot nu toe 'Poll en soc "
De jongste begint als bleuke aan communicatie wetenschappen .. ziet het weer anders ' zij is wel een schoonheid , wat extravagant , maar soit .
Haar vader heeft haar zo'n ding keybord cado gedaan , zodat ze haar
musikale gevoelens kan vastleggen en muziek schrijven .
Vraag mij af wat ik hier zit te zeveren als den bompa , waarvan de eindstreep nadert
-
Van mij mag opa Katana met z'n geld doen wat hij wil, daar kan zelfs na generaties verlies niets meer goedmaken. Ik gedenk echter ook diegene die hun oogappels alles over de balk zien gooien, zich verlagen tot het nemen van drugs en:of aan de drank geraken. (Toevallig misschien dat dit weeral in onze familie met plaatsvinden zeker ...nieuwe bever schreef:Wat een negatieve reactie tell. Wat is er nu normaler dan een bompa die zijn studerende kleindochters wat geld toesteekt indien hij daartoe in staat is.
-
Fazal schreef:Voel je u eenzaam katana?
Gedeeltelijk beste Fazal
Lady is naar een bijeenkomst van vroegere klasgenoten en momenteel zit katana voor zijne pc te rollebollen , terwijl hij luistert naar radio 1 classics monumenten .
Heb ze een half uur een e-mailtje gestuurd om ook eens mijn nummer er tussen te gooien ' James Last Biscaya' , maar ze moeven niet, begrijp wel dat dit niet kan, de lijst is samengesteld , zie ze wel bezig op hun webcam , maar het leven is soms vreemd
-
Fazal
Jamaneeje. Ik had het over die gevangenis in Leopoldsburg dat jij ambieerde, gezien de militairen aldaar, naar Heverlee moeten vertrekken. 
-
Fazal schreef:Jamaneeje. Ik had het over die gevangenis in Leopoldsburg dat jij ambieerde, gezien de militairen aldaar, naar Heverlee moeten vertrekken.
Leopoldsburg ( het kamp van Beverlo) is groot , de verhuis naar Heverlee , is maar een deel ...
Katana ziet er een kans toe , een nieuwe gevangenis in de plaats , met als een kampoverste een Amerikaanse sheriff met bloedhonden , dus ontsnappen zal wel een kunst zijn
-
Anina - Lid geworden op: 06 mei 2003, 16:09
Katana met een gouden hart voor zijn kleindochters...mooi is dat.
Nu ik er zelf eentje heb weet ik maar al te goed wat een kleinkind kan betekenen.
Proficiat Katana!
Ge zult het u niet beklagen, wees daar maar zeker van.
Ik profiteer nu hele dagen van mijn kleindochtertje reeds 18 maand, wat vliegt de tijd.
Heb tijdens de week geen tijd meer om hier te komen, maar ik geniet met volle teugen van die lachende oogjes.
Nog heel veel geluk en tot nog eens
Groejtes van Anina ( als je die nog kent
)
Nu ik er zelf eentje heb weet ik maar al te goed wat een kleinkind kan betekenen.
Proficiat Katana!
Ge zult het u niet beklagen, wees daar maar zeker van.
Ik profiteer nu hele dagen van mijn kleindochtertje reeds 18 maand, wat vliegt de tijd.
Heb tijdens de week geen tijd meer om hier te komen, maar ik geniet met volle teugen van die lachende oogjes.
Nog heel veel geluk en tot nog eens
Groejtes van Anina ( als je die nog kent