De On - Line Bikers (2) Het motorrijders forum

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Bandido

28 okt 2009, 19:12

Hej Bikers,

Iemand die zegt dat de sfeer onder de motorrijders niet meer is als vroeger........ daar stel ik mij vragen bij .........volgens mij is da genen echte en kent die der niks van..... je reinste onzin.....nie op reageren......... stillekens laten doen...... :evil: :evil: :evil:
Hej Swa gij moet nie minderwaardig doen of laten doen over uwen Guzzi........ik heb gezien wa dat ge daar in Corisca allemaal mee hed gedaan.......daar mogen der veel achter komen.......... prachtig man!!!!!!!!!!
Goe Buldog :D ; ze moeten maar eens komen meerijden en dan weten ze da direct dat de On-line bikers nie zo maar een "clubke" is, maar echte motorvrienden zijn :lol: :lol:
Grtjs aan iedereen en tot......
Bandido
Goe gaas geven.
Carpe Diem.

Softail

28 okt 2009, 19:22

Nou kan ik het effe nie meer volgen, heb ik iets verkeerd gezegd? 8O
Afbeelding
Ikke was maar mee aan 't zwanzen he.
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..

rolija

28 okt 2009, 19:29

rolija schreef:
PPG schreef:Plezant he , als ik er ni bij ben om mij te verdedigen . :x :x :x

En heel speciale brommerkes heb ik ni gezien , want er stond gene ene Guzzi bij 8O 8O 8O

PPG :D
Guzzi Amaai ooit een jaar met een Le Man 850 gereden, zo een tril machine, ik heb waarschijnlijk daar van, mijne reuma over gehouden.

:D :D

En dit heb ik maar gezegd...... :roll:
"Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd."

redtail

28 okt 2009, 19:36

'T wel geweest vind ik zenne :roll:

rolija

28 okt 2009, 19:47

Bandido schreef:Hej Bikers,

Iemand die zegt dat de sfeer onder de motorrijders niet meer is als vroeger........ daar stel ik mij vragen bij .........volgens mij is da genen echte en kent die der niks van..... je reinste onzin.....nie op reageren......... stillekens laten doen...... :evil: :evil: :evil:
Hej Swa gij moet nie minderwaardig doen of laten doen over uwen Guzzi........ik heb gezien wa dat ge daar in Corisca allemaal mee hed gedaan.......daar mogen der veel achter komen.......... prachtig man!!!!!!!!!!

Genen echte.... :roll:

Ik heb over een paar maanden mijn 12 de moto gekocht :wink:

Begonnen met een Honda 750 Four
Norton 750 commando
Kawasaki Z 900
Kawasaki Z 1100
Goldwing 1000 LTD
Goldwing 1200
Laverda 750 SF
MV 750
MV 900 America
Guzzi Le man
Kawasaki 1300 6 cilinder

Dan lange tijd op no actief wegens gezondheids problemen ( wegens het zuipen volgens PPG :oops: )

Mijne scooter nog vergeten BMX 100 cc (om mee te nemen met de moterhome )

Nu nieuwe poging met een BMW 1200 LT,

Dus ja ik ben gene echte he....en ik ken er niets van. Alles te samen meer of 350.000 kM met deze moto's gereden zonder ongeval, of val partijen (gelukkig maar) 3 x naar de nordkap enz....

Ik denk dat er vele maar kunnen van dromen van dit palmares, nu ja ik wens jullie nog veel veilige KM, en nog veel plezier, voor mij hoeft het hier niet meer.

Mvg,

Rolija
"Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd."

den buldog

28 okt 2009, 20:15

hey softail t' his zoals gij zegt allemaal al zwanzent bedoelt maar ja bij sommige mensen gaat da waarschijnlijk dieper .
en Roljia , knappe palmares maar zoals ik al zei ge moet da allemaal ni te persoonlijk opvatten . hoop de noordkaap ook eens te doen , zou wel wa tips kunnen gebruiken . en mensen laat ons de sfeer nu voor elkaar ni verpesten , den ene mens is al gevoeliger dan den andere . ver dien korte tijd da we op dezen bol ronddwalen pak het allemaal me e korreltje zout ( of e zakske ) het is allemaal ni zooooo kwaad bedoelt
groetjes den buldog :twisted: :P
ps : mijne wens is om al deze forumlezers, motorrijders eens bijeen te krijgen op 1 plaats met of zonder moto om kennis te maken en verhalen uit te wisselen en iets te drinken en te eten , ik sta open voor alle voorstellen .

Softail

28 okt 2009, 20:35

Jongens, sorry, manne manne, rustig blijven. :)
Toch zie ik hier een interesante discussie, we moeten tenslotte een (hopenlijk korte) winter zien door te komen, wat is de definitie van een "ECHTE" biker? :?: :roll: :wink:
Deze discussie is al op veel motorforums gevoerd, en men kwam nergens tot een bevredigend resultaat. :?

Aan welke normen moet men voldoen om een zich echte biker te mogen noemen? :roll:

Moet men:
A; veel motoren gehad hebben?
B; veel Km hebben gemaakt in binnenland?
C; veel Km gemaakt in buitenland?
D; veel Km gemaakt in binnen en buitenland?
E; ook altijd gaan rijden in zomer en winter, met slecht weer?
F; alleen maar motorrijden voor woon en werkverkeer?
G; alleen motor gereden hebben als hobby?
H; idem, F en G samen?
I; alle treffens bezoeken?
J; de ruigste en stoerste bikertaal gebruiken?
K; Technisch onderlegt met motoren zijn?
L; elk ritje "rond de kerk" mee gereden hebben?
M; heel ouwe smerige bikerkleding dragen?
N; bij nieuwe bikerkleding altijd zeggen, dat de vorige was versleten?
O; een biker moet om 7 uur al aan 't rijden zijn?
P; uitslapen is past niet bij een biker?
enz, enz.
De rest mogen jullie zelf aanvullen.
Afbeelding

De vraag is niet kwetsend bedoeld, ik ben alleen verdomd nieuwsgierig naar het antwoord
Afbeelding

Benson

28 okt 2009, 20:50

Verplaatst naar volgende blz.
Laatst gewijzigd door Benson op 29 okt 2009, 10:05, 5 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Softail

28 okt 2009, 20:52

He Buldog, dat is een goed idee, maar ik denk moeilijk uitvoerbaar.
Vergeet niet dat we op een landelijk forum zitten, en dat het voor de een makkelijker of moeilijker kan zijn dan voor de ander.
Dat probleempje heb je ook met het rijden van ritten.
Je zal ze nooit allemaal bijeen krijgen, en dan blijft er altijd een "verschil" of "manco" bestaan. :roll: :? :wink:

Ps,
Het was bij die rit in Grobbendonk bijna gelukt, ik had de motor al klaar staan.
M'n maten belden echter toen die ochtend, of met hen 'n toerke ging maken.
Sorry, maar die hebben (nog altijd) voorrang. :? :wink:
Tis daarom dat ik niet gauw vantevoren zal melden dat ik meega.
Ik hoop dat jullie dat begrijpen.:wink:

See you somwhere. :lol:

den buldog

28 okt 2009, 21:26

hey Benson den buldog zal er zijn aan de Cor om 9 uur
softail no hard feelings . ik weet voor 100 percent da we elkaar ooit zullen tegen komen waar dan ook maakt ni uit .
en op de vraag WAT IS NEN ECHTE BIKER is mijn vizie
uw ding doen alleen of in gezelschap maakt ni uit
u goed voelen terwijl ge dit doet wat andere mensen er van denken maakt niks uit zolang ge er zelf maar plezier aan beleeft
hoeveel ge ook rijd of hoever of waar dan ook of hoe ge er uit ziet is allemaal bijkomstig in regen of zonneschijn maakt ni uit alhoewel het 2 het plezanste is en op wat ge ook rijd van moto is ook bijkomstig zolang ge maar rijd
dit is mijn opinie ervan wat anderen er van denken is hun zaak
en wat mijne wens betreft , ik wil zelf het verste rijden maakt ni uit doe maar een voostel wie dan ook
:P :twisted: :D :lol: :wink:

Benson

28 okt 2009, 21:56

Afbeelding

Nog eens herplaatst

De volgende motorfanaten zitten op het motorrijders forum

Bandido : Jef & ? ( Suzuki Bandit 1200 cc )
Benson : Leon & Monique ( Suzuki Intruder Volusia 800 cc )
Big Max : ? ( H.D. Electra glide classic)
Cozy : ? (Honda Schadow C5 )
Danny Bassy : Danny & ? ( BMW R1200RT )
den buldog : Jef & Liliane ( Honda Dauville )
Fadre : Louis & Suzy ( Scooter Suzuki Burgman 650 cc )
fjr : Leon & Rita ( Fjr 1300 & Bandit 1200 )
Fons : Alphonse ( Scooter Yamaha Majesty 250 cc )
Frans & Lucienne ( Honda Pan )
Jas : ( BMW 1150 RT )
Kalieber : Jan & ? ( Yamaha 1300 FJR + oldtimer : Jawa 350 cc )
Kwik & Flipke : Philip & Astrid ( Kawasaki 1400 cc )
Ladydriver : ? ( H.D Fatboy )
Louke : Louis ( Scooter Yamaha T-Max 500 cc )
Magnus : ? ( Honda Pan )
Mazo : Martin & Chris ( Kawasaki Vulcan 800 cc )
Odul : ludo & Yolande ( Burgman 400cc )
PPG : Cois & Anita ( Moto Guzzi California 1100 cc )
redtail : Ronny & Marina ( BMW 1200 GS )
rhorho : ? ( Honda Deauville 650 cc )
Roadking : ? ( H.D Roadking )
Rolija : ? ( BMW 1200LT)
???????? : Ronny & Sandra ( BMW 1200 RS )
Ropas : ? ( BMW 1100 RS )
Rudybie : Rudy & Bie ( Rudy : Triumph Rocket 2294cc & Bie : BMW Cruiser 1200 cc )
Sabre : Nadia & Luc ( Honda CBF 600 SA )
Siegy : ? ( Suzuki Marauder 800 cc )
Skydiver : Luc & Nadia ( Honda Goldwing )
Softail : ? ( H.D Softail )
Spabroek : Luc ( Scooter Suzuki Burgman Executive 650 cc )
Yess : ? ( Honda Pan)
Wesley 50- : Wesley ( Suzuki Intruder 1500 cc )

Afbeelding

Als er fouten in staan , gegevens ontbreken , iemand vergeten of je wil iets laten wijzigen stuur dan maar een berichtje.

--------------------------------------------------------------------------------

Aan alle motorfanaten die ons forum bezoeken.

Wij zien dat er zeer veel bezoekers zijn maar in verhouding weinig mensen die deelnemen .
Iedereen mag hier komen meepraten of mee gaan rijden en je moet hiervoor gene ouden bok zijn zoals ik, jongere mensen mogen ook hun zegje komen doen en een rit meerijden .
Hoe meer zielen hoe meer vreugde is het spreekwoord .
Dus ... ik herhaal het nog eens , iedereen is hier welkom om deel te nemen,vragen te stellen ,tips te geven, enz...
Het is ook eender met welke motor of scooter dat je rijd of het nu een 125 cc of een 3000cc is en het merk is ook eender maar niet verschieten als er eens grappen worden gemaakt over een bepaald merk of model het blijven tenslotte maar gezegden om eens te kunnen lachen en het is niet persoonlijk bedoeld.

De groetjes en nog een leuke dag, den Benson.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Benson op 03 dec 2009, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Roadking

28 okt 2009, 22:01

Eh,
Nog iets voor aan het lijstje bij te voegen.
Nen echten biker sleurt zijn motor niet mee op aanhanger.
Uitspraak van een van jullie.Ben het nog zeker nog niet vergeten.

De groeten,
Roadking 8)
On the road again

Kalieber

28 okt 2009, 22:22

Had graag willen mee gaan zaterdag juist omdat het op een zaterdag is maar morgen vertrekken wij voor 3 dagen naar de Moezel .
Ik heb sinds kort ook een aanhangwagen gekocht en toch vind ik mij een echte biker . Ik rij reeds 40 jaar met een gemiddelde van 15 a 20 000 km per jaar .
Een echte biker is volgens mij iemand die er plezier in vind om te rijden plezier kan maken ,een grap kan verdragen en geen lange tenen heeft ,
want daar schiet je niets mee op
Het is volgens mij niet belangrijk hoelang of hoeveel je rijdt wat je tot een biker maakt maar wel je ingesteldheid

Benson

28 okt 2009, 22:36

Ik had spijtig genoeg geen plaats voor een aanhanger te zetten anders zou ik vroeger toen ik nog regelmatig naar Spanje ging met de auto die zo vol geladen zat met van alles voor familie en vrienden die daar wonen de motor ook wel meegenomen hebben om daar rond te toeren.

Afbeelding

Fadre

28 okt 2009, 23:59

Volgens mijn klein zoon (5jaar) is nen echte biker iemand die met ne motto rijdt :D
Rolja,ik weet zeker dat het PPG niet zijn bedoeling was om jou te kwetsen maar komisch bedoeld.Trouwens hij is de persoon die hier het meeste moet incasseren maar hij begrijpt de humor dat hier uitgespreid wordt en jij blijkbaar iets minder.Een paar ritten met ons meerijden en je geraakt ingeburgerd met ons manier van communiceren.En laat ons eerlijk zijn,dit is toch geen forum waar iedereen zit ruzie te maken.
De manier waarop wij op jou reactie reageren bewijst alleen dat we vredelievende mensen zijn.Maar we laten ook niet op onze kop schijten en zullen ons verbaal verdedigen wanneer het nodig is.

Men komt verder met het plaatsen van bruggen dan met het bouwen van muren. :wink:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.