De On - Line Bikers (2) Het motorrijders forum

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Softail

29 okt 2009, 21:39

It's gonna be a long cold winter. :roll: :wink:
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..

PPG

30 okt 2009, 07:42

Hoy ( Motards),

Ge zie wa zuipen allemaal kan veroorzaken he , dus bij het volgende glaasje , denkt ge best maar eerst eens na . :) :) :)

Er zijn er toch nog altijd die het ni snappen he .

Met Buldog en Fadre samen ben ik al meer dan 60 jaar bevriend en ik kan jullie verzekeren da ge dan stevig in uw schoenen moet staan zene.
Ik ben ook meermaals de kop van jut geweest , alhoewel, zoals Buldog verteld het regelmatig 2 tegen 1 is en wie die 1 is die heeft dien dag pech .

Dus , voor diegene die zich aangevallen voelen , probeer alles een beetje te RELATIVEREN ( of is dit niet het juiste woord ? )anders is het leven nog zwaarder. 8) 8) 8)
Heb zondagavond nog een vriend verloren nadat hij van de weg gereden is met zijn fiets op de hoogmolenbrug .Patat lichtje uit .58 jaar RIP.
Zo snel kan het gaan . 8O :x :(
PPG

P.S.

Sorry voor morgen , zaterdag he mannen , het is ni persoonlijk maar ik kan echt ni mee .s'Morgens moet ik nog werken ( andere hobby ) en s'middags moet ik een paar wedstrijden op een tornooi fluiten ( ander hobby ).
Het is beter rijk te leven dan rijk te sterven .
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft

den buldog

30 okt 2009, 09:41

hey motards
ik hoorde just op de radio da het vandaag kuffeldag is duuuuuuuus
aan ALLE motards rijdend of niet. nen dikke knuffel
aan men maten van de ON-LINE BIKERS EN HUN VROUW nen ekstra knuffel en aan mijn twee dikke vrienden FADRE & PPG nen groepsknuffel
groetjes :twisted: :P
ps aan ppg mijn medeleven met het verlies van uw vriend

Benson

30 okt 2009, 11:36

En van den Benson ook voor iedereen nen dikke knuffel.

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

MIMS

30 okt 2009, 12:57

Hallo,lang geleden weeral.Motorijden zegt mij niet zo veel,maar knuffelen??Soms.Maar op knuffeldag kan ik niet achterblijven hé.
DUS DIKKE KNUFFELS zeker aandiegene die mij kennen en aan de andere ook.XXXX
Mims

Fadre

30 okt 2009, 15:37

Ondanks dat gij geen"echte motorrijder"ben,geef ik je ne dikke knuffel terug. :wink:
En alle anderen ook ne dikke knuffel en ook aan allen die stilzwijgend dagelijks dit topic volgen ook ne dikke knuffel.
( 'k voel mij percies de burgemeester van Kruibeke) :D
Ik heb vandaag PPG ne echte knuffel gegeven om hem wat te troosten,hij is er helemaal van aangedaan en heeft spijt van zijn ongecontrleerde uitspraken.Ik heb hem dan ook gezegd;Swa als er iemand hier kan weten dat ge van 't zuipen gene rheuma kan krijgen dan zul de ga dat toch wel zen zeker.
Enfin ik hoop dat dat nog goe komt met hem. :?:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Benson

30 okt 2009, 17:19

Hey motorfreaks , ( nog maar eens verzet )

Wie ons beter wil leren kennen of mee een toerke wil gaan doen komt morgen, zaterdag tegen 9 u naar de Leugenberg om mee de route der zeven heerlijkheden te doen .

De zeven heerlijkheden is een toeristische rondrit van een 150 km die voor het grootste gedeelte door Nederland gaat , langs rustige binnenwegen met hoe is het mogelijk ook wel wat mooie bochtjes .

Dus wie mee wil komt nu zaterdag om 9u naar de bloemenzaak Cor gelegen op de Leugenberg te Ekeren aan de op en afrit van de autostrade.

Vertrek 9u15

Gelieve mee te brengen :

1 - een volle tank ( er zijn daar vlakbij 2 tankstations )

2 - uw goed humeur

3 - en wat geld om af en toe iets te gaan drinken en eten om bij een leuke babbel elkaar nog beter te leren kennen

4 - uw eigen bokes en drinken meebrengen mag natuurlijk ook.

Wie rijd er al mee .

- Benson
- Den Buldog
- Redtail
-
-

En of je nu met een Goldwing,Harley,scooter ,nen 125cc of nen Boss Hoss rijdt maakt ook niks uit en ook kledij en afkomst heeft geen belang .
Ieder rijd en draagt toch wat hij graag ziet , de wereld zou maar eentonig zijn als we allemaal op een roze mobylette zouden rijden met netkousen en een minirokje aan.Dus iedereen mag meerijden.

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

redtail

30 okt 2009, 18:04

Awel dan knuffel ik ook maar mee :oops: :wink:
knuf knuf knuf...... :lol:
RT

BIKERCAT

30 okt 2009, 18:55

Aan alle Bikers hier op het forum een dikke knuffel van de mazo en zijn vrouwtje.Sorry Benson kan niet mee gaan toeren want we moeten s'avonds gaan eten met het zooneke in Laarne als steun voor motorracer Didier VAN KEYMEULEN (rijdt momenteel in de superbike klasse).Dat etentje lag reeds vast,vandaar.T'zal wel eens passen een volgende keer. Mazo,knuf...,knuff... :lol: :P

Fadre

30 okt 2009, 21:48

Ik ben Fadre niet maar zijn vrouw , daar ik nog niet de geschikte nicknaam heb gevonden post ik nog even onder de naam Fadre

Hallo motards,

Ik heb lang geaarzeld om bij de bikers ook is te komen kletsen , maar dit is een speciale dag nu !

Eerst en vooral wil ik alle bikers een dikke knuffel geven , er zijn vier bikers die ik persoonlijk ken waarvan twee die ik al als familie aanzie, hé PPG en den buldog.

Mijn man Fadre kreeg nu bijna 25 jaar geleden de microbe te pakken van het motorrijden , hij wou mij er ook een beetje bij betrekken om samen in de vrije uren die we toen hadden
tripjes te maken , maar ik bange wezel :? en nu nog altijd van iets dat op twee wielen rijd durfde niet mee rijden .
T’ja dan zat er niet anders op van alléén te gaan rijden wat helemaal niet leuk was , zo kon hij na een tijdje den Buldog :lol: en PPG :lol: warm maken om ook zo iets op twee wielen te kopen ( sorry voor mijn uitspraak hé mannen ) jullie weten wel beter hé.

Nu na al die tijd, heeft mijn man door mijn ziekte zijn mooie motor verkocht om de dagen die ons nog restte samen door te brengen , dat deed hem veel pijn maar we waren veel samen , nu na mijn vijfde operatie vijf weken geleden is er terug een lichtpuntje aan het einde van de tunnel en geeft ons terug moed om van het leven te genieten .

Mijn man heeft de microbe (motorrijden) in zijn lichaam , gelukkig een gezonde, hij zal ze niet meer kwijt raken en hij zal vanaf volgend jaar terug bij de bikers horen , dat is zijn leven en ik wil hem dat zeker niet ontnemen . Als het toch bij mij slecht moest aflopen HOPELIJK niet, dan weet ik dat Fadre niet in een hoekje gaat zitten dubben en denken , dan weet ik dat zijn bikersvrienden er zullen zijn voor hem en dat er met zijne motto of wat het ook mag worden er nog veel ritjes zullen gereden worden.

Ik wil ook iedereen nog bedanken die kaarsjes voor ons hebben laten branden in Scherpenheuvel .Echt bedankt daarvoor xxx

Dus beste bikers nog eens voor iedereen een DIKKE KNUFFEL . :) :)

Suzy xxxx
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Softail

30 okt 2009, 22:24

Hallo Suzy,
Hartverwarmend om zoiets te lezen.
Laten we hopen dat het lichtpuntje veranderd in stralend levenszonnetje, en dat ge alles uit het leven kunt halen wat in zit.

Nen dikke knuffel aan iedereen, en aan u in het bijzonder. 8)

groetjes,
Softail
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..

den buldog

30 okt 2009, 22:55

hey Suzy
ik ben blij dat er terug een lichtpuntje is en dat het vlug een lichtbundel zal mogen zijn . zoals liliane en ik zo dikwijls hebben gezegd blijven hopen en positief denken
En wat de louis betreft moto of gene moto nen biker is hij altijd geweest en hij weet wel als hem mij nodig heeft ik er ben voor hem . toen ik daarjuist uw bericht aan't lezen was zat ik hier met de krop in de keel .
ik ben wel een groot lawijt maar heb maar een klein hartje als over mijn familie gaat want ja voor ons zijn jullie dat ook . ge wet wel als jullie ons nodig hebben dan zijn we daar want goede vrienden zijn kostbaar .
ik weet wel mannen onder elkaar laten ni gauw hun gevoelens spreken maar we weten wat we aan elkaar hebben ook al zien we elkaar ni elke week . louis en swa zijn voor mij als twee oudere broers en ik zijn blij dat ik den benjamin mag spelen . ik zal blij zijn als we samen terug kunnen toeren wanneer dan ook want elke keer da we gaan rijden mis ik mijne vriend .
dikke kussen jef & liliane

redtail

31 okt 2009, 07:36

Suzy,
dikke knuffel en laat het vooral niet aan je hartje komen....tot knuf :wink:
RT

Louke

31 okt 2009, 07:48

Geachte mevrouw Suzy,
wij kennen elkaar nog niet maar ik verzeker je dat ook ik blij gestemd was na het lezen van uw schrijven waarbij u melding maakt van het lichtpuntje. Zoals den buldog en anderen die het goed met jullie menen, wens ik jou en Fadre zo snel mogelijk terug een zonovergoten toekomstperspectief.
Met vriendelijke groeten,
Louke.

den buldog

31 okt 2009, 17:34

hey motards
ik zit hier nu voor mijne pc want erop is zo ambetant met een lekker DUVELTJE . zopas thuis gekomen na de rit de zeven heerlijkheden(vandaag waren het er tien). goed weer ni te warm , ni te koud gewoon perfect . den Benson heeft zijn rol van kopman en reporter weer eer aan gedaan . samen met de Redtail waren we een goei drievuldigheid ( amai moeilek woord) hier en daar een culinaire stop en een sanitaire . mooie bochtjes( Fadre heb er een paar aan u op gedragen) het was nen perfecte dag. ik heb er van genoten na een laatste tankbeurt in den Derby in Ekeren hebben we afscheid genomen met de tranen in onze ogen omdat weeral voorbij was onze reporter zal wel zorgen voor de perfecte fotoreportage want daar is hem ne KRAK in .
da wast dus tot de volgende :twisted:
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL