De On - Line Bikers (2) Het motorrijders forum

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

redtail

31 okt 2009, 18:07

Eigenlijk vond ik de stops nog het beste...hier en daar een ferm pint en op de laatste stop nen ferme trapist=goe tegen de reuma naar het schijnt :?:
't was plezant :wink:
RT

Benson

31 okt 2009, 19:27

Ik zit hier ook mé ne krop in mijn keel en de tranen in mijn ogen door jouw berichtje Suzy ik hoop echt uit het diepste van mijn hart dat voor jou nu eindelijk alles terug goed komt zodat je samen met Fadré met volle teugen van het leven kan genieten .

Het allerbeste en een dikke knuffel .

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

MIMS

01 nov 2009, 10:39

Hallo , hier PPG vanop de PC van de Mims .

Motoke in orde ,
PPG heeft vrije dag , of toch tijd voor eens iets anders , wou een toereke gaan doen , maar het weer ziet er ni uit . :( :( :(
Al wa administratie gedaan maar voor de rest van de dag zullen wij wel zien .
t'Zal wa TV kijken worden , heb nog wel een paar " TOP GEARRREKES " liggen . 8) 8) 8)

Suzy, of Sus ( is mischien ne goeie nick-name )ge weet wat Mims en ik ervan denken he , moet da ni blijven herhalen , maar toch , wij hopen ook dat ge dien tunnel helemaal doorrijd he .daarom ook toch nog wa knuffels van ons. :oops: :oops: :oops:

Motarrekes hou dit forum gaande he . :lol: :lol: :lol:

PPG

redtail

01 nov 2009, 12:31

MIMS schreef:Hallo , hier PPG vanop de PC van de Mims .

Motoke in orde ,
PPG heeft vrije dag , of toch tijd voor eens iets anders , wou een toereke gaan doen , maar het weer ziet er ni uit . :( :( :(

Spijtig maar er komen zeker nog mooie WE dagen :idea:

Motarrekes hou dit forum gaande he . :lol: :lol: :lol:
Hierboven al terug een hint gegeven..reactie blijft uit :roll:

PPG

Fadre

01 nov 2009, 17:07

Stel dat ik opnieuw een tweewieler zou kopen en rekening houdend dat ik last heb van pijnlijke knieen door de zithouding op racer of toermachine en een chopper niet in aanmerking komt wegens te weinig beschutting bij regen en een golwing geen spek voor mijne bek is,zou dan een Burgman 650 geen goed alternatief kunnen zijn?
Graag uw mening aub :wink:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

den buldog

01 nov 2009, 17:20

hey fadre ik denk wel dat da een goede keuze zou zijn , goe uit de wind, goe uit de regen, zuinig. als ik binnen x aantal tijd last moest krijgen van de knieen of heupen zal dat ook mijn keuze worden ne motoscooter. de luxe van niet meer moeten te schakelen.
ver mij de juste keuze in uw geval
:twisted: :P :D

MIMS

01 nov 2009, 17:37

Nog eens PPG vanop PC mims

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Er moet iemand den eerste zen he Fadre.

We weure allemaal een dagske awer he.

Kon het toch ni laten , ben vanmiddag toch op de moto gestapt en een toereke gaan rijen nor Goes en terug .
Mijnen beer is gemaakt om de natuurelementen te trotseren en zijne berijder ook , dus ; richting Nederland waar de wegen toch een beetje in orde zijn , tussen de vlakke velden waar de wind van alle kanten het op u gemund heeft ( had wel al mijn koffers erafgelaten , kwestie van de wind wat meer doorgang te verlenen) waar de regen met bakken uit de hemel viel en waar de mobiele flitsers er ook nog van dienst waren .
Had efkes het gevoel , dat hem mij wer in de steek ging laten ( ben nogal gevoelig aan het worden )mor het was de kopwind die veur da probleemke zeurgde.
2 uur later, was al donker aan het worden , terug thuis en nat tot op mijn velleke.
Toch goe gevoel nu , warm douchke en aperitiefke. :lol: :lol: :lol: ni teveul he tis mor veur de ........
Da is pas het motogevoel . :?: :?: :?:
Fadre , da kan ook me nen Burgman zene. 8) 8) 8)

PPG

redtail

01 nov 2009, 18:23

Fadre schreef:Stel dat ik opnieuw een tweewieler zou kopen en rekening houdend dat ik last heb van pijnlijke knieen door de zithouding op racer of toermachine en een chopper niet in aanmerking komt wegens te weinig beschutting bij regen en een golwing geen spek voor mijne bek is,zou dan een Burgman 650 geen goed alternatief kunnen zijn?
Graag uw mening aub :wink:
Alternatief,nen r1200gs rijd als een fiets,je zit mooi rechtop,en je ziet eruit als nen jonge gast( met den helm op)ten minste dat gevoel heb ik toch :lol:
En wat telt er, een goed gevoel ..ja toch :?:
Maw wat je ook koopt,'t is het goed gevoel wat belangrijk is :!:
Maar of je nog een nen echte biker bent..da weetekikzoenognizenne :?: :roll: :wink:
Sorry Odul & Loeke en.............
pakt er nog eene :idea: :roll:

Fadre

01 nov 2009, 18:28

Sorry Redtail maar het oog mag ook iets hebben hé. :evil:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

redtail

01 nov 2009, 18:34

Fadre schreef:Sorry Redtail maar het oog mag ook iets hebben hé. :evil:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent. :idea:
Plagiaat ,ik weet het....maar kan u moeilijk gelijk geven hé :wink:

ouchke

01 nov 2009, 18:39

Hey motorfrieken,het is de eerste keer dat ik op jullie forum kom kijken,ik wist dit nog niet ,wij rijden ook met de moto al jaaaaaaaren
Eerst met goldwing jaaaaaaren en overal geweest met de tent eerst op veele treffens,daarna in hotelletjes met garage uiteraard !! :roll: en dan harley gekocht een roadking clasic hebben hem 3 jaar,zijn daarmee op vacantie gegaan st tropé en gorges de verdon ,maar wel met gesloten remork tot daar en toch zijn we motars in hart en ziel !!! :roll: En hun maar zagen dat ik ook eens zou proberen te rijden had wel de kriebels ,
heb eerst een okazie gekocht een honda rebel 250 ,ben daarmee over een haag gevlogen ,gelukkig niets ernstig,ben er direkt mee naar huis gereden een beetje stoer met een bang hartje!!!! heb er 1 jaar mee gereden heb nu een harley davidson low gekocht ben niet zo groot :lol:
ook een okazie van 2008 j en het gaat :roll: :roll: wel zwaarder dan mijn rebelleke ,nu heb ik een echte moto tussen mijn benen he !!!!!hi hi
nu staat hij op stal tot volgend jaar mischien zie ik jullie wel !wie weet
Ik ben niet van de jongste hoor ben 62 j dat is durven he !!!!! tot later :lol: :lol: :lol:
geniet van het leven het duurt maar even

den buldog

01 nov 2009, 19:04

hey ouchke
welkom op het forum . der komen dees jaar nog goei dagen zenne ver te rijden dees jaar komen der nog zeker twee ritten
een naar zeeland en dan nog de gluwijnrit ( das tegen de reuma)
zodus zet da beestje nog ni op stal en kom eens af .
het is hier altijd nen gezellige boel buiten nen paar zwartkijkers maar ja ????
we posten altijd een weekje op voorhand
groetjes :twisted: :P :lol: :D
en die leeftijd da zit maar tussen oe twee oren

ouchke

01 nov 2009, 19:36

AfbeeldingOk hij staat al op stal!!Als het niet te koud is en het
zonnetje schijnt ( mischien)groetjes tot later :wink: :wink: :wink:
geniet van het leven het duurt maar even

redtail

01 nov 2009, 20:20

hey ouchke,
welkom bij de gekke bende,
en 62j pffffff er is er ene bij die U nog als snotneus zal bestempelen :!:
soooooow :idea:
RT

MIMS

01 nov 2009, 20:40

No comment ?????
Da ben nekkik ni gewoon zenne .
PPG vanop de Mims ( heure PC he )

OUCHKE welkom, een van ons Mims haar honden heet ook zo.
Gr