Hoe vermijd ik een tweede scherm?-opgelost-
-
gertio - Lid geworden op: 31 okt 2009, 16:13
Ik heb jaren geleden via deze site leren programmeren. Ik ben daar nog steeds dankbaar voor.
Wat ik nog niet begrijp is, dat naast het beginscherm er bij het volgende hoofdstuk een tweede scherm geopend wordt. Zie bijvoorbeeld: www.johannesterhorst.nl
Hoe kan ik het zo programmeren dat het steeds maar één scherm blijft, zowel beginscherm als alle hoofdstukken?
Gert
Wat ik nog niet begrijp is, dat naast het beginscherm er bij het volgende hoofdstuk een tweede scherm geopend wordt. Zie bijvoorbeeld: www.johannesterhorst.nl
Hoe kan ik het zo programmeren dat het steeds maar één scherm blijft, zowel beginscherm als alle hoofdstukken?
Gert
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Beste Gert,gertio schreef:Hoe kan ik het zo programmeren dat het steeds maar één scherm blijft, zowel beginscherm als alle hoofdstukken?
Je probleem is blijkbaar reeds opgelost zie ik?
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
gertio - Lid geworden op: 31 okt 2009, 16:13
M'n zoon kwam erachter dat ik in de index vergeten was de plaats van het middelste frame aan te geven:
Het is nu <FRAME name="midden" SRC="j00.htm">
Het was <FRAME SRC="j00.htm">
Hartelijk dank aan allen die ernaar gekeken hebben en zelfs gereageerd.
Gert
Het is nu <FRAME name="midden" SRC="j00.htm">
Het was <FRAME SRC="j00.htm">
Hartelijk dank aan allen die ernaar gekeken hebben en zelfs gereageerd.
Gert