pagina draaien-

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

filius

26 okt 2009, 19:41

Ik wil graag een tijdschrift op een pagina zetten waarvan ik de pagina's kan draaien zo'n soort flipover.Hoe kan ik deze in de code zetten :welke code of is er een of ander programma voor.Ik zal waarschijnlijk ook de pagina's moeten scannen.Ik werk met dreamweaver cs3.Ik heb gehoord dat dit zou gaan met flash,maar zover ben ik nog niet dat ik dit ken.
Dank bij voorbaat

coderunner

02 nov 2009, 16:48

Beste filius,

Je hebt je vraag zelf al beantwoord. Bladeren in een folder zoals men deze gebruikt op de Makro, Mediamarkt, ... sites gebeurt idd met Flash.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

coderunner

05 nov 2009, 05:44

Beste filius,

Enkele programma's die dit zouden aanmaken, heb er geen ervaring mee, zijn Flash Flip Book en Flippingbook (wel betalend) en FlipAlbum Standard (volgens de site gratis) en nog andere ... zoek ook eens naar Flash Flip Book in Google.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

filius

08 nov 2009, 12:47

Beste coderunner,
Bedankt voor het antwoord.Ik kan ermee verder.

coderunner

09 nov 2009, 10:57

filius schreef:Bedankt voor het antwoord.Ik kan ermee verder.
Beste filius,

Graag gedaan en succes met je online "magazine/krantje/tijdschriftje".

mvg,
Coderunner