De On - Line Bikers (2) Het motorrijders forum
-
Softail - Lid geworden op: 31 aug 2007, 22:17
Hallo Skydiver,
ik kan me je gevoelens wel voorstellen, een paar jaar geleden is mijn jongste dochter, 37jr oud, uit het leven gestapt.
Sommige dingen blijven je eeuwig bij.
Innige deelneming, en sterkte om deze trieste gebeurtenis te verwerken.
Softail.
ik kan me je gevoelens wel voorstellen, een paar jaar geleden is mijn jongste dochter, 37jr oud, uit het leven gestapt.
Sommige dingen blijven je eeuwig bij.
Innige deelneming, en sterkte om deze trieste gebeurtenis te verwerken.
Softail.
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Vandaag mooie rit gereden samen met Den Buldog en Bandido ,vertrokken aan de voetgangerstunnel LO in een prachtige stralende herfstzon,Gps( den baas) liet ons genieten van de kleine wegen in het Waasland en verder richting Boom ,Snt Amands,Buggenhout,Willebroek,Lint,Ranst,enz....en omstreken om zo te eindigen aan het rond punt van Wommelgem( tot 120km's).
In Boom even stil gestaan aan de steenbakkerij, waarvan Den Buldog enkele foto's genomen heeft ( die we mss nog gaan zien op het forum,genomen met GEEN fototoestel) bij gebrek aan onze prof.reporters
Ook nog even gestopt aan zeer stijlvolle taverne om ons innerlijke wat te besproeien( waar van er geen foto's zijn) maar best ook
Aldaar werd ik ook even op de vingers getikt dat mijn gemiddelde snelheid in de dorpen iets boven het toegelaten bedroeg...ja 50kmu is niet erg veel hé ?
Ook even langs de marginale buurt van Schilde gereden waar wij absoluut niet zouden willen resideren
Uiteraard mede door het prachtige weer bleek nog maar eens dat wij in ons landje ook écht wel mooie natuur, vergezichten en stuurwegeltjes bezitten.
Enfin tot slot...prachtige dag met geweldige BIKERS
Dat er nog zo'n mogen komen
RT
In Boom even stil gestaan aan de steenbakkerij, waarvan Den Buldog enkele foto's genomen heeft ( die we mss nog gaan zien op het forum,genomen met GEEN fototoestel) bij gebrek aan onze prof.reporters
Ook even langs de marginale buurt van Schilde gereden waar wij absoluut niet zouden willen resideren
Uiteraard mede door het prachtige weer bleek nog maar eens dat wij in ons landje ook écht wel mooie natuur, vergezichten en stuurwegeltjes bezitten.
Enfin tot slot...prachtige dag met geweldige BIKERS
Dat er nog zo'n mogen komen
RT
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
HEY MOTARDS
zoals den redtail al heeft gepost gisteren DE STEENBAKKERSROUTE
gereden 120km motoplezier me uitstekend kopwerk van de redtail

den bandido ging op den uitkijk staan verwa wete we na nog ni

hier staan ze voor den bakoven ge ziet het want de redtail kreeg het al warm

ts
dit zijn de opslagplaatsen voor de dakpannen en de stenen en waar ze tevens drogen en op de achtergrond een steekwagen waar de stenen mee vervoerd werden zal ni zo goe sturen als ons moto's da wast mannen welni zo goe als ons reporters maar beter iet als niks
foto's zijn genomen met mijne GSM
groetjes tot later
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL
zoals den redtail al heeft gepost gisteren DE STEENBAKKERSROUTE
gereden 120km motoplezier me uitstekend kopwerk van de redtail
den bandido ging op den uitkijk staan verwa wete we na nog ni
hier staan ze voor den bakoven ge ziet het want de redtail kreeg het al warm
dit zijn de opslagplaatsen voor de dakpannen en de stenen en waar ze tevens drogen en op de achtergrond een steekwagen waar de stenen mee vervoerd werden zal ni zo goe sturen als ons moto's da wast mannen welni zo goe als ons reporters maar beter iet als niks
foto's zijn genomen met mijne GSM
groetjes tot later
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL
-
Bandido - Lid geworden op: 28 apr 2008, 12:29
Hej Redtail,
Geweldige rit man, prachtige (kronkelende) binnenwegen door een wondermooie natuur, kunnen we best nog wel eens doen.
En van ne koptrekker gesproken....die mocht er ook zijn......ik denk nie dat er nu nog spinnenkoppen in mijnen Bandit zitten.
Het was alweer n tetteke geleden dat ik hem nog eens warm heb gezet, en het hé me deugt gedaan.
Super, bedankt man.
Grtjs
Bandido
Geweldige rit man, prachtige (kronkelende) binnenwegen door een wondermooie natuur, kunnen we best nog wel eens doen.
En van ne koptrekker gesproken....die mocht er ook zijn......ik denk nie dat er nu nog spinnenkoppen in mijnen Bandit zitten.
Het was alweer n tetteke geleden dat ik hem nog eens warm heb gezet, en het hé me deugt gedaan.
Super, bedankt man.
Grtjs
Bandido
Goe gaas geven.
Carpe Diem.
Carpe Diem.
-
hey Fadre eneig vreee schuun machine maat
-
ja redtail maar die gaat hem aan mij geven