De On - Line Bikers (2) Het motorrijders forum
-
paulP - Lid geworden op: 09 nov 2009, 22:30
Hallo mensen ik zit nog niet zo lang op Seniorennet , dus wil even hallo zeggen. Zelf rijd ik op een old school Bobber 450 cc Honda , deze gebruik ik thuis en omstreken .Maar het meeste rijd ik op een Trike rond ,en regelmatig vanaf zuid Frankrijk naar Holland .Ben een Hollander die al meer als 21 jaar in Aveyron France woont , maar werkzaam is op de Rijnvaart op een tankschip vandaar het vele reizen .Hier een paar plaatjes . de eerste 2 zijn van de Bobber en de laatste van de trike ergens genomen met de vakantie in France, mijn vrouw staat er ook op . Het met een Bobber rijden vraagt veel geduld van je achterste , er zit geen vering van achter op de motor

Juvat Inconcessa Voluptas
-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Hey Paul welkom bij de onlinebikers.Hoe komt een Hollander uit Frankrijk op ons forum terecht?Zo te zien van een bourgondisch leven te genieten.En een toffe motor om daar wat rond te puffen
Ik heb ooit gekampeerd aan de Lac de Parelou,is dat in de buurt?Hoe is het weer daar?Hier is het wat miezerig en de winter meldt zich aan
De groetjes,
Fadre
De groetjes,
Fadre
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Hey Paul
mooie foto's maar ik zou niet in de plaats van jouw achterwerk willen zijn

mooie foto's maar ik zou niet in de plaats van jouw achterwerk willen zijn

Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
paulP - Lid geworden op: 09 nov 2009, 22:30
Daar ik nog steeds werk, kom ik in de nacht nog wel eens bij jullie op de chat. Niet zo heel vaak maar af en toe , dus zodoende kwam ik ook op het forum.Voorde rest zijn we beroepshalve veel in Belgié bezig dus is het normaal dat men zich er een beetje thuis gaat voelen. Lac de Parloup is niet zo gek ver van hier , zelf zitten we op de rand van Aveyron en de Tarn. Ongeveer 40 km van Albi en 60 km van Rodez. Het is hier momenteel ook koud, maar wel droog .
En Benson ik zou jou ook niet op de plek van mijn achterste willen hebben

En Benson ik zou jou ook niet op de plek van mijn achterste willen hebben
Juvat Inconcessa Voluptas
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
hey Paulp welkom op ons forum met die foto's was't wel goe weer he . mijne zoon gaat mijne vorige moto ( intruder 1500) ook ombouwen tot een bobber voor hem . ge ziet er nogal nen stevige boy uit zodus zal a poepke da wel aankunnen zeker
groetjes den buldog
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL
groetjes den buldog
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL
-
suskemie - Lid geworden op: 12 nov 2009, 10:10
Hallo mannen,ik rij met de motor van mijn man die niet meer durft te rijden na zijn laatste val met zijn rocket 3 toen hij stilstond en zijn evenwicht verloor.Gelukkig zonder schade.Sindsdien heb ik het van hem overgenomen en heb daar geen probleem mee want ik ben 1,87 niet zo zeldzaam hier in het noorden.
Toy,toy
Groetjes uit Friesland

Toy,toy
Groetjes uit Friesland