De On - Line Bikers (2) Het motorrijders forum
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
hey suskemie
welkom op onze topic das inderdaad ni mis ne rocket 3 en ook die 1.87
niet . zoals ppg al zij daar is hij al jaren op verliefd ( op die moto he)
een paar geleden zijn de fadre,ppg en ikzelf nog in Friesland geweest voor 3dagen. we hebben toen de elfstedentocht gereden op de motor .
is wel mooi rijden daar bij jullie , mischien komen we nog wel eens af
groetjes den buldog

welkom op onze topic das inderdaad ni mis ne rocket 3 en ook die 1.87
niet . zoals ppg al zij daar is hij al jaren op verliefd ( op die moto he)
een paar geleden zijn de fadre,ppg en ikzelf nog in Friesland geweest voor 3dagen. we hebben toen de elfstedentocht gereden op de motor .
is wel mooi rijden daar bij jullie , mischien komen we nog wel eens af
groetjes den buldog
-
ouchke - Lid geworden op: 22 jul 2008, 16:55
Zie nu toch is aan ,hoe rap dat ze verkocht zijn aan de lange benen van een vrouw
aléé ik heb er gelegen met mijn korte beentjes!!!!!
en ja ik ben ook een vrouwke
mannen he !
het zullen toch wel mannen zijn zeker??tot later doeiiiiiiiii

en ja ik ben ook een vrouwke
geniet van het leven het duurt maar even
-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Welkom Suskemie en we zijn zeer verheugd een amazone der lage landen in ons midden te hebben
Bulldog moest het zover komen stel ik voor dat ik eerst alléén een bezoekje breng kwestie van de trip uit te stippelen.
Bulldog moest het zover komen stel ik voor dat ik eerst alléén een bezoekje breng kwestie van de trip uit te stippelen.
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.
-
OK Fadre ik vestaant no problem
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Oei oei oei.....die oude gaste worden wakker zene,als daar maar geen ongelukken van komen
Zij gaan nu wel hunne stoerste moto boven halen
En wij als jonge generatie moeten daar op toe zien hé Jef,da ze maar niks aan hunne tikker krijge

Zij gaan nu wel hunne stoerste moto boven halen
En wij als jonge generatie moeten daar op toe zien hé Jef,da ze maar niks aan hunne tikker krijge
-
Hey ronny ge kent da spreekwoord van die ouw schuur he
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Amaai mannen
hier even een paar dagen ni geweest maar ze staan hier precies in vuur en vlam zo te zien de vrouwkes gaan daar ni tevreden mé zijn als ze dat allemaal lezen .
Welkom suskemie

hier even een paar dagen ni geweest maar ze staan hier precies in vuur en vlam zo te zien de vrouwkes gaan daar ni tevreden mé zijn als ze dat allemaal lezen .
Welkom suskemie

Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.