Katana's hoekje nr 2
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Mathieu schreef:katana schreef:Katana heeft een diepvries Bauknecht Ôko Cristal **** .
Maar zoals bij elke diepvriezer , soms eens ontvriezen..
Dan weer opstarten , laat het gaan tot -24 , op de tabel staat ' -18-20-22-24 , het knoppeke wordt den gedraaid tot 7 , daarna teruggedraaid tot 5, nu is de diepvriestemparatuur -20 .
Kan het nog lager als katana het knoppeke( geen tepelknop) 4 neemt , daarom mijn vraag hoelaag kan het nog tot-18 , en wat is de vereiste minimum temperatuur voor een diepvries
Hier staat die nooit hoger dan -18, wanneer alles bevroren is toch.[/quote
Bedankt Mathieu ,
Heb de handleiding teruggevonden en daar bevestigen ze ook -18]
Momenteel staat de thermostaat op -20 , mag van mij , want als de deur af en toe geopend wordt , slaat hij wel naar -18 , denk ik toch
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Mathieu schreef:Handleiding heb je gevonden zoals jezelf zegt. Maar is dat andere onmisbare voorwerp ook al te voorschijn gekomen?
Nog niet , katana heeft zolangs een floere weg al iets latan horen aan Lady , dat hij zijn katana-zwaard eens wil kontroleren of er nog genoeg vet aanwezig is om de schede in goede staat te houden
Ze doet of ze het niet verstaat , dan maar in haar taal ' dat lang mes ' , is ergens op zolder ,volgens haar wil vandaag niet meer aandringen
Geef wel gedurig melding van inbtaken , zoals in Lommel heden en in Holland waar men het nu gemunt heeft op particulieren woningen ...
Morgen beste Mathieu , weer wat meer diplomatie , Ladys moet men voorzichtig benaderen
Dat het gespuis nu maar niet toeslaat , want met een pattatenmesje aanvallen is maar erbarmelijk
-
Zopas gehoord op het vrt nieuws van 13.00 uur
Betreft het meisje van de Damstraat in Antwerpen ' duivelsuitdrijving'
Volgens de advokaat van de ouders , waren er al 7 (zeven) duivels uitgedreven , maar zat er nog één duivel vast in 't lichaam van van 't overleden Marokkaans meisje
Hoe kan dat ?
Was het water niet heet genoeg ?
Graag wat meer uitleg van 'Antwerpenaren ' uit die buurt ....
Betreft het meisje van de Damstraat in Antwerpen ' duivelsuitdrijving'
Volgens de advokaat van de ouders , waren er al 7 (zeven) duivels uitgedreven , maar zat er nog één duivel vast in 't lichaam van van 't overleden Marokkaans meisje
Hoe kan dat ?
Was het water niet heet genoeg ?
Graag wat meer uitleg van 'Antwerpenaren ' uit die buurt ....
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Nu weet ik de betekenis van Moslim : duivel...
Duvel daarentegen drijft men niet uit, dat kapt men erin...
Duvel daarentegen drijft men niet uit, dat kapt men erin...
-
Choerrel schreef:Ik zie dolgraag Villa Politica, maar die Linda Dewin werkt geweldig op mijn zenuwen. Een echte schijtk....katana schreef:Vandaag debat op den tv ' villa politica' rekeningrijden om 14.55
Laten wij Linda Dewin ( met haar grijnslachtende mond , met lippen die klaar staan om de penis van de mannen leeg te zuigen tot de laatste drup, maar haar werk doen ( dit is ludiek)
Herman Vanrompuy , heeft den truk al gevonden om haar te ontwijken , maakt zich zo smal dat een kleine kier volstaat om langs haar zij ,te ontglippen
Hopelijk kijken er nog naar Villa Politica vandaag en kijk uit naar de commentaren
-
Het oordeel van katana over dit debat in Villa Politica ..
Linda Dewin , was mooi en mag er zijn , de sabelde dame , met de grijnslach en de fluwele lippen
De voorzitter van 't Vlaams parlement deed het ook goed sabelde af en toe de sprekers in 't gareel ..
Maar Jan Peumans , moet dat ?
tot de orde roepen , dat uw geneesheer heeft aanbevolen , je niet te veel op te winden
Het debat verliep in sirene toestand , alhoewel , wij blijven ons als gewone burger verbazen over voorstellen en tegen voorstellen , wijzer worden zit er nog niet in ..
De Laatste spreker , klein baaske Jan Penris ' Vlaams Belang , kwam iets over de spreekstoel(kleine, maar groot in spraak) , had volgens mij de goede oplossing " het wegenvignet , voor iederren en zeker aan de grenzen ..
Hopelijk beste Jan , korting voor de kleine gepensioeneerde en werkende tweeverdieners
Linda Dewin , was mooi en mag er zijn , de sabelde dame , met de grijnslach en de fluwele lippen
De voorzitter van 't Vlaams parlement deed het ook goed sabelde af en toe de sprekers in 't gareel ..
Maar Jan Peumans , moet dat ?
tot de orde roepen , dat uw geneesheer heeft aanbevolen , je niet te veel op te winden
Het debat verliep in sirene toestand , alhoewel , wij blijven ons als gewone burger verbazen over voorstellen en tegen voorstellen , wijzer worden zit er nog niet in ..
De Laatste spreker , klein baaske Jan Penris ' Vlaams Belang , kwam iets over de spreekstoel(kleine, maar groot in spraak) , had volgens mij de goede oplossing " het wegenvignet , voor iederren en zeker aan de grenzen ..
Hopelijk beste Jan , korting voor de kleine gepensioeneerde en werkende tweeverdieners
Laatst gewijzigd door katana op 18 nov 2009, 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Dat rekeningrijden zal nog wel even aanslepen. Dat ze eens direct begonnen met alle camions te belasten welke over onze wegen rijden. En dat geld nergrens anders voor gebruikten dan om de wegen te onderhouden zoals het hoort. Mooie bewijzen dat het gaat : kijk maar in Frankrijk en Spanje. Waar betaalt is geworden rij je gewoon over een biljardveld zo vlak.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Dat kon hier ook Mathieu ,ware er niet die communotaire tweespalt die daarbij niet alleen voor spraakverwarring zorgt maar ook mee aan de basis ligt van prijscompensaties... Voor al wat in Vlaanderen gebeurt moet ook Wallonie een deel van de koek krijgen, zie je... en dan heb je dat ander blok aan het been nog... want asielzoekers mogen alleen maar eisen...